Szukaj

Informacje o Peugeot 607

Lata produkcji: 2000 – 2010
Segment: Wyższa klasa średnia
Model należący do klasy wyższej (segment E) produkowany w latach 2000-2010. Flagowy model francuskiej marki, następca Peugeota 605, z którym dzielił część rozwiązań technicznych (m.in. oba samochody zbudowano na tej samej platformie podłogowej), ale znacznie różnił się od niego pod względem stylistycznym. W 2004 roku 607-ka przeszła drobną modernizację. W 2011 roku Peugeot wprowadził na rynek jej następcę, którego jednak, wbrew tradycji, nie nazwano 608, lecz 508 i umiejscowiono w segmencie D.
czytaj więcej
Powagosław
Patrząc na ten samochód, mam mieszane uczucia, chyba dokładnie tak samo jak większość ludzi. Niby elegancki, o ciekawych kształtach, a jakoś nieprzekonujący. Niby duży, a w środku wcale nie jest tak przestronnie. Nie jest to najlepsze dzieło w historii Peugeota. ~Powagosław
Luzacjusz
Czterokołowy nudziarz a la kiełbasa zwyczajna. W sam raz dla pantoflarza-domatora, któremu wydaje się, że jest angielskim lordem, bo kupił sobie duży samochód ze srebrnymi pokrętłami. No dobrze, może nie jest aż tak źle, ale jest też bardzo daleko od dobrze. Jest po prostu smętnie. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Peugeot 607

Liczba ocen: 194
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Karoseria

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,9
~mariusz
Peugeot 607
Sedan 2.0 HDi 136KM 100kW
Zakupiłem 607 w grudniu 2016 r. z przebiegiem 266 tys km. Przejechałem autem 100 tys km, a przy 330 tys. wymieniłem dopiero rozrząd i dwu masę ze sprzęgłem, bo zaczęła się powoli odzywać. Mechanik stwierdził, że dwu masa nie była jeszcze wymieniana, założył LUK-a, takie jak było w aucie założone na pierwszy montaż. Olej wymieniam max przy 12 tys, filtr powietrza i paliwa co druga wymianę oleju, a jeżdżę w większości po trasie. Jak na razie i aby nie zapeszyć, to kupił bym takie auto ponownie i tylko z silnikiem 2.0 HDI 136 KM.
3,6
~Cezorex
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
Przez rok użytkowania, mogę stwierdzić, że warsztat jest jego drugim domem. Używane jako daily do pracy i sporadycznie długie trasy, nigdy nie zawiodło mechanicznie i dowiozło na miejsce. Z tym autem jest tak, że jak zadbasz to będzie jeździło, ale usterka goni usterkę, szczególne jeśli chodzi o elektronikę. Do szału doprowadzają też skrzypiące hamulce jak w autobusach MPK, niezależnie co się założy, bo montowałem i najtańsze i brembo - efekt ten sam. Dużym plusem jest komfort. To jest już limuzyna, a na długich trasach nikt nie ma prawa narzekać na brak miejsca czy wygodę. Jak na ten rok auto mocno naszpikowane bajerami, które lubią się też psuć. Po zmianie na inne, odczuwam brak wygód, do których już się przyzwyczaiłem.
3,7
~Niezadowolony z 607
Peugeot 607
Sedan 2.7 HDi V6 24V 205KM 151kW
Witam posiadam Peugeota 607 2.7 v6 205km z 2007r. z automatyczną skrzynią biegów od samego poczatku użytkowania wystepowały liczne problemy takie jak kosztowna wymiana skrzyni biegów ktorej calkowity koszt wynosił okolo 12 tyś zł generalnie auto przez 3 lata było w ciaglej eksploatacji maxymalnie rok ponieważ reszte czasu spedziło w warsztatach i serwisach. Nie polecam kupowania danego auta ponieważ nie zaprzeczę iż samochod wyrożnia się komfortem jazda ma dość ładny wyglad a silnik potrafi zaskoczyć charakterem i mocą to prawdziwymi wadami tego auta są naprawde bardzo duże ceny cześci oraz napraw ponieważ nawet niektore duże serwisy w Poznaniu nie chcą się podjąć naprawy gdy slyszą ze to ten model peugeota ponieważ uważają go za skomplikowany model w ktorym glupia wymiana zarowki wiąže się ze zdjeciem zderzaka po za tym cena czesci w mojej subiektywnej ocenie ze wzgledu na niską dostepnosc oraz absurd tego ze ceny te liczone są tak jak by producenci zapomnieli ze samochod jest wart w obecnym roku okolo 20 tyś a nie 200 tys jak na poczatku produkcji a więc ceny czesci powinny rownież tracić na wartosci. Pozdrawiam Niezadowolony Wlasciciel 607

Raporty spalania Peugeot 607

Liczba raportów: 179
Średnie spalanie dla Peugeot 607
8,4 – 11,3
l/100 km
6,7 – 9,1
l/100 km
8,3 – 12,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,3
Peugeot 607
Sedan 2.0 HDi 136KM 100kW
Jak dla mnie oszczędny. Wszystko zmierzone na dystansie jednego baku i liczone wg dystrybutora (komputer w miarę wiarygodny przy spokojnej jeździe, przy dynamicznej większe rozbieżności): Dynamiczna jazda w mieście 6,8 (lato) 8,1 (zima) Autostrada bez szaleństw 120-140km/h 5,6-5,8 (lato) 6,1-6,3 (zima) Autostrada 160-180km/h 8,2-8,4 Autostrada 200-220km/h ok.11l/100km Maksymalny zmierzony zasięg bez tankowania 1197km, chociaż raz zabrakło mi paliwa przy 960km :) Wszystko zależy od stylu jazdy. Dla mnie brakuje 7.biegu ;] (5. zbyt sztywnie krótki w porównaniu do 4. i 6.).
5,8
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
Świetne auto! Polecam wszystkim co lubią wygodne i bezpieczne auta. Trzy lata jeżdżę i nic nie tknąłem. Do pracy dojeżdżam 120 km , jeszcze jakieś zakupy, własne sprawy, wyjazdy służbowe i 100 tysięcy przejechane. Razem przebieg 280 tys. Autem przemieszczam się w rejonie jeleniogórskim więc pod górę i z góry. Niesamowicie ekonomiczny jak bym nie kombinował to około 6L 0N. Jest tylko jedna sprawa na którą zwrócę uwagę. Skrzynia biegów jest manualna. W automacie o takim spalaniu można sobie poważyć. Za automatyczny komfort trzeba sobie doliczyć jakieś 2 litry.
7,0
Peugeot 607
Sedan 2.2 HDi 133KM 98kW
Średnie minimalne spalanie to wynik spokojnej jazdy z oławy do Wrocławia(27km) w tym jazda po wrocławiu oraz droga powrotna. Natomiast średnie maksymalne spalanie to jazda z domu do pracy lub na zakupy czyli 100% cykl miejski. Minimalne spalanie przy oszczędnej jeździe to prędkość na autostradzie przy maksymalnej prędkości 70km/h. Nie zauważyłem różnicy w spalaniu między jazdą na tempomacie a bez oraz między jazdą na klimie i bez klimy. W mojej opinii samochód BARDZO oszczędny. Mocny, dynamiczny i ciężki a mimo to moje średnie spalanie wynosi od 7-8 litrów(cykl mieszany z przewagą miejskiego).

Usterki Peugeot 607

Liczba wpisów: 23
Błąd "ESP system defective" - nie działające ESP i reszta
  • Peugeot 607
  • instalacja elektryczna
  • 271 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Bardzo proste i banalne rozwiązanie. w 95% przypadków za ten błąd nie odpowiada padnięty jeden z czujników, lecz poniższe dwie opcje: -Centralka ESP umieszczona w nadkolu łatwo ulega uszkodzeniom(buzi buzi z zaspą, głodna kuna, u mnie akurat to drugie) - w moim przypadku kuna przegryzła dwa kabelki do centralki, 2cm opaski termokurczliwej załatwiło temat :) -Kręcenie kierownicą na wyłączonym zapłonie, najczęściej z jednoczesnym przemieszczaniem auta - system "zapomina", że ma czujnik w kierownicy, więc jeśli podmiana czujnika nie daje efektu warto sprawdzić komputer bo trzeba mu ręcznie przypomnieć o tym czujniku :)
1 komentarz
Silnik gaśnie przy 2 tys. obrotów.
  • Peugeot 607 2.2 HDi 133KM 98kW 2000-2010
  • silnik
Witam ! Jestem tu nowy. Kupiłem 3 tyg. temu 607 i co i źle . Po pirwsze miałem problem z odpaleniem wozu ale elektyk diagnoze postawił pompka paliwa w baku - zgadza sie odpala. Drugi problem auto szarpało przy dodawaniu gazu tak w granicach 2-3 tysięcy ale dalej szło mimo że wyświetlał się błąd system antipollution ... Po sprawdzeniu pompy wysokiego ciśnienia jakimiś zegarami czy barometrami okazało się że zawór ciśnienia pompy paliwa czy jakoś tak - wymieniono na nowy. Dziś dzwonił mechanik że auto gotowe odpala, nie szarpie wszystko jest ok. Po odebraniu auta przejechałem jakiś kilometr auto raz szarpnęło i zgasł i znów ANTI itd ! Odpaliłem chyba za drugim razem i nawrotka do warsztatu - zmieniam znowu na dwójke jaies 2 tysie obrotów i ... znowu pik i zgasł i znów ANTI. Dotoczyłem się na jedynce do niego i co się okazało- odpiął się jakiś wężyk od paliwa i niby to. Założyliśmy. komputer oczywiście podpiął pokasował błędy i jade. I znowu dwójka 2 tysie obrotów i to samo. Po ponownym odpaleniu już na jedynce mi zgasł. Dotoczyłem się do niego i zostawiłem auto. Wtryski na przelewach wyszły cacy. To już wolałem jak szarpie ale jedzie niż to co teraz się dzieje. Co mam zrobić bo od trzech tygodni auta na oczy nie widze i mam ochote pojechac do tego co mi to sprzedał. Pomocy ! . .
Problem rozwiązany
2 komentarze
Drgania silnika podczas odpalania i gaszenia, drgania karoserii na postoju
  • Peugeot 607 2.2 HDi 133KM 98kW 2000-2010
  • silnik
Od jakiegoś czasu w mojej Lwicy zauważyłem dziwne drgania podczas odpalania i gaszenia silnika oraz drgania całej karoserii podczas postoju na biegu jałowym np. na światłach, w korku. Po odwiedzeniu serwisu stwierdzono jednoznacznie: dwumasa do wymiany. Koszt w serwisie: ponad 6.000 zł (dwumasa ze sprzęgłem) Wiadomo- trzeba to wymienić ponieważ w najgorszym przypadku po rozerwaniu koła można uszkodzić trwale skrzynię i silnik. Krótko- z hurtowni kupiłem koło dwumasowe z kompletem sprzęgła za 2.000 zł. Koszt wymiany w zaprzyjaźnionym ale profesjonalnym zakładzie mechaniki pojazdowej- 350 zł Po wymianie sprzęgła i koła dwumasowego, auto cichutko i delikatnie odpala, płynnie wygasza silnik a podczas jazdy odczuwam jakby płynniejszą i dynamiczniejszą jazdę. Oczywiście komfort jazdy się podniósł i już nie czuć drgań karoserii.
Problem rozwiązany
2 komentarze
Peugeot 607