Szukaj

Informacje o Peugeot 508 II SW 2.0 BlueHDi 180KM 132kW 2018-2020

Lata produkcji: 2018 – 2020
Segment: Klasa średnia

Pod maskÄ™ Peugeota 508 trafi silnik diesla BlueHDI o pojemnoÅ›ci 1,5 i 2 litrów. SÅ‚abszy silnik wysokoprężny da do dyspozycji kierowcy 130KM i bÄ™dzie oferowaÅ‚ możliwość rÄ™cznej zmiany przelożeÅ„ przy pomocy 6 biegowej skrzyni manualnej, mocniejsze wersje o mocy 160 i 180KM (2.0 HDi) wystÄ™pujÄ… w poÅ‚Ä…czeniu z 8 biegowym automatem EAT8. W ofercie bÄ™dzie dostÄ™pny również silnik 1.6 THP o mocach 180 i 225KM w odmianie GT, oba Å‚Ä…czone z przekÅ‚adniÄ… automatycznÄ… EAT8. Planowana jest też wersja hybrydowa z napÄ™dem o Å‚Ä…cznej mocy 300 KM.

czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz
Produkowany od 2018 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 180 KM (132 kW) przy 3750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,3 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Całokształt + Silnik

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

3,1
~Wojt
Peugeot 508 II
SW 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
Auto wizualnie bardzo ładne, wyróżniające się, choć mocowanie blach pozostawia do życzenia, niestety do jakości WAG trochę brakuje. Felgi zdecydowanie min. 18 cali. Auto niestety nie jest pozbawione wad. Silnik ma niezbyt wysoką kulturę pracy, w porównaniu z tdi WAG czy chociażby z dieslami Forda (od 2016r). Być może jest to też kwestia wyciszenia komory silnika. Skrzynia biegów to jeden z większych minusów, jak na moc 177KM auto jest bardzo ospałe. Przy ruszaniu potrzebuje chwili, minusem jest również tryb sport który zbyt nerwowo reaguje na gaz i w połączeniu z dieslem, zbyt długo przeciąga biegi, w trybie normal brakuje ustawienia "żeglowania" tak jak jest to w trybie eco. Alternatywą pozostaje tryb manualny na trasie. Dobre prędkość obrotowa przy prędkościach autostradowych z uwagi na 8 bieg (włącza się ok 110km/h) Na plus moment obrotowy 400 nm. Co do komfortu, auto jest wyjątkowo twarde jak na auto francuskie, ale to niekoniecznie wada. Fotele ciężko (standard alure) wyregulować optymalnie, polecam opcjonalne AGR. Do systemu info-rozrywki można się przyzwyczaić, niestety icocpit (zegary) wyświetla wskazówki trasy tylko ze standardową nawigacją ( nie wyświetla google maps, yanosik, waze). Carplay działa bez zarzutu, dla osób korzystających ładowarka indukcyjna jest zbędna, szczególnie, że jest położona w dziwnym miejscu pod środkowym tunelem. Z dziwnych rzeczy po wyłączeniu zapłonu, pomimo blokady tylnych drzwi, można otwierać tylne okna. Spalanie standardowe jak na diesla ok 6,5 L średnie, do 140 km można się spokojnie zmieścić w 7L, 160-170 ok 8L Obecny stan licznika to 3500km, nie wiem dlaczego strona nie pozwala na więcej niż 1000
4,7
~szczepan.
Peugeot 508 II
SW 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
auto wizualnie komfortowo piekne, ale juz czytam o bolaczkach jakie ze soba niesie jazda tym autem sporo sie juz czyta o drobnych awariach ,,ale coz jak naraie ok jest z moim i trzeba sie cieszyc chwila haha
5,0
~Andrzej
Peugeot 508 II
SW 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
Bardzo dobre i komfortowe auto za rozsądną cenę w porównaniu do konkurencji. Przesiadłem się z AUDI A6 (kupiony 10 lat temu w salonie) i komfort jest porównywalny przy znacznie lepszym wyposażeniu Peugeota nie wspominając ceny.
Peugeot 508 II SW