Szukaj

Informacje o Peugeot 508 II SW 1.6 PureTech 225KM 165kW 2018-2023

Lata produkcji: 2018 – 2023
Segment: Klasa średnia

Pod maskÄ™ Peugeota 508 trafi silnik diesla BlueHDI o pojemnoÅ›ci 1,5 i 2 litrów. SÅ‚abszy silnik wysokoprężny da do dyspozycji kierowcy 130KM i bÄ™dzie oferowaÅ‚ możliwość rÄ™cznej zmiany przelożeÅ„ przy pomocy 6 biegowej skrzyni manualnej, mocniejsze wersje o mocy 160 i 180KM (2.0 HDi) wystÄ™pujÄ… w poÅ‚Ä…czeniu z 8 biegowym automatem EAT8. W ofercie bÄ™dzie dostÄ™pny również silnik 1.6 THP o mocach 180 i 225KM w odmianie GT, oba Å‚Ä…czone z przekÅ‚adniÄ… automatycznÄ… EAT8. Planowana jest też wersja hybrydowa z napÄ™dem o Å‚Ä…cznej mocy 300 KM.

czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz
Produkowany od 2018 do 2023 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 225 KM (165 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 300 Nm przy 2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,8 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny + Wyciszenie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Karoseria - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

4,9
~Miodek
Peugeot 508 II
SW 1.6 PureTech 225KM 165kW
Większość osób oceniających negatywnie to auto, to osoby, które oczekują nie wiadomo czego od tego auta, porównując go do Lexusa GS lub Audi A6 na pełnym wyposażeniu. No niestety, mimo że 508 jest drogi, to nie jest aż tak drogi jak wyżej wymienione. I tak, nie można oczekiwać, że będzie tutaj V6, że będzie 300KM i 500Nm za takie pieniądze. Są też ludzie, którzy kupili już bezpłciową Skodę czy Passata i muszą swoje dodać, bo przecież Oni wybrali lepiej, bo nie wzięli Puga, który jest ładniejszy, lepiej wyposażony i nie ma plastikowego kredensu przed szybą. Kupując porównywałem 508 z Mazdą 6 w kombi, oraz Camry, Mazda 6 spoko, ale mam wrażenie, że się szybko zestarzeje a Camry, Camry z wyposażeniem na fulla nie ma składanych siedzeń wiec bagażnik to porażka, poza tym, na autostradzie dużo głośniejszy, no i te CVT, brr...
4,9
~Janek
Peugeot 508 II
SW 1.6 PureTech 225KM 165kW
Szukałem samochodu nowego, który musi spełnić kilka warunków, ma mieć w miarę zapas mocy, normalny bagażnik, dobrze się prowadzić, dodatkowo powinien być dobrze wykonany, z dobrych materiałów i mieć dość nowoczesne multimedia w tym dobre audio i co najważniejsze, ma sięnadawać na trasy, nie do miasta. Szukałem więc suva lub kombi. obszedłem wiele salonów, łącznie z tymi "premium" i po tym wszystkim, padło na 508. Zobaczcie sobie wykonanie Arteona i porównajcie do 508,VW przy 508 to po prostu dramat, Audi? w tej cenie będzie miało na wyposażeniu dywaniki welurowe, Honda? Plastiki trzeszczą jeszcze w salonie, Lexus? UX nie ma bagażnika, reszta za drogie lub palą w trasie za dużo. Toyota? Wykonanie godne pożałowania, nawet Hyundai w tych czasach jest lepiej wykonany i mniej awaryjny. Więc tak, kupując nowy samochód, to problem, ale znalazłem kompromis, czyli 508.
4,8
~zumex
Peugeot 508 II
SW 1.6 PureTech 225KM 165kW
Samochód jest świetny bo jest bardzo dobrze doposażony. Ma swoje niedociągnięcia i małe kaprysy ale uważam, że stosunek ceny do wyposażenia to te małe problemy są niezauważalne. Peugeota 508 nie kupiłbym ponownie z dwóch powodów. 1. Za mało czasu mi zostało (wszyscy kiedyś umrzemy), żeby nie pojeździć innymi markami i być bardziej obiektywnym w ocenie samochodu. 2. Serwis ASO to pomsta do nieba, o wszystko trzeba się prosić a w przeciwnym razie zmienić serwis na inny.
Peugeot 508 II SW