Szukaj

Informacje o Peugeot 508 II SW 1.6 PureTech 180KM 132kW 2018-2023

Lata produkcji: 2018 – 2023
Segment: Klasa średnia

Pod maskę Peugeota 508 trafi silnik diesla BlueHDI o pojemności 1,5 i 2 litrów. Słabszy silnik wysokoprężny da do dyspozycji kierowcy 130KM i będzie oferował możliwość ręcznej zmiany przelożeń przy pomocy 6 biegowej skrzyni manualnej, mocniejsze wersje o mocy 160 i 180KM (2.0 HDi) występują w połączeniu z 8 biegowym automatem EAT8. W ofercie będzie dostępny również silnik 1.6 THP o mocach 180 i 225KM w odmianie GT, oba łączone z przekładnią automatyczną EAT8. Planowana jest też wersja hybrydowa z napędem o łącznej mocy 300 KM.

czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz
Produkowany od 2018 do 2023 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 180 KM (132 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Wyciszenie + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Widoczność

Wybrane oceny

3,9
~quasimodo
Peugeot 508 II
SW 1.6 PureTech 180KM 132kW
Są plusy i minusy. Samochód bardzo ładny - i z zewnątrz i w środku. Przyzwoitej wielkości bagażnik o sensownym kształcie - do najlepszych aut w klasie sporo brakuje, ale nie jest źle. Stabilna jak na razie elektronika - nie zapalają się żadne lipne lampki. Bardzo sensowne spalanie przy spokojnej jeździe. Zawieszenie ciche i rozsądnie zestrojone, dość sztywno. Silnik kulturalny, ale tylko przy spokojnej jeździe, podobnie jak skrzynia automatyczna. Przy bardziej agresywnej jeździe silnik się męczy - wyje i marnie przyspiesza, a do tego pali, jak smok. Środek ciasny, widoczność z wnętrza słaba, fotele niewygodne.
3,4
~peugeot 508
Peugeot 508 II
SW 1.6 PureTech 180KM 132kW
Ładny samochód,ale strasznie niedopracowany. Prawy czujnik parkowania aktywuje się bez powodu, asystent pasa to tragiczna fukcja w tym samochodzie,przy wyprzedzaniu i włączenia kierunkowskazu asystent"niepozwala" wyprzedzic i przez chwile siłujesz się z samochodem. Samochód ma też "demencje". Za każdym razem po uruchomieniu silnika trzeba wyłączac asystenta pasa i trzeba aktywowac czujnik deszczu,bo samochod domyślnie wszystko dezaktywuje po wyłaczeniu silnika. Siedznie kierowcy i pasazera to tragedia,po 200 km jestes caly obolały,siedzisko jest za krótkie i bez regulacji, tempomat schowany jest za kierownica,wiec zupełnie nic nie widać, czyjniki zamontowane w lusterkach,ktore maja nas ostrzegac o wyprzedzającym nas samochodzie też zyją własnym życiem-czasmi działają czasami nie. Tapicerka drzwi jest z twardego materiału zrobiona,wiec juz kilka razy odrapałem sobie łokieć, tylne szyby nie otwieraja się do końca Teraz plusy ,bo też sa: Mamy kolo zapasowe-co prawda dojazdówka,ale jest, fabrycznie sa gumowe maty-może to ładnie nie wyglada ,ale jest bardzo praktyczne, bagaznik jest naprawde duzy ,samochód jest dobrze wyciszony mimo drzwi bezramkowych, karbonowe dodatki powoduja,ze samochód ma sportowy charakter
4,1
~Rafał
Peugeot 508 II
SW 1.6 PureTech 180KM 132kW
Naprawdę świetne auto. Nigdy nie miałem francuza ale Peugeot zrobił naprawdę piękny samochód. Polecam je z czystym sumieniem ale trzeba zdawać sobie sprawę że wsiadanie i wysiadanie dla niektórych osób może być problematyczne i z tyłu mistrzem miejsca na nogi to on nie jest. Wygląd kwestia gustu, dla mnie przepiękne z zewnątrz jak i wewnątrz. Miejsca jest wystarczająco. Dla kierowcy i pasażera z przodu super, z tyłu gorzej jeśli siadam sam za sobą (180 cm) na nogi i stopy średnio ale jak w trasie siedziała za mną żona miała miejsca wystarczająco a tak to głównie dzieciaczki. Bagażnik 530 litrów ale idealnie foremny i ustawny. W poprzednim aucie był większy i żona myślała że się nie zapakujemy na wyjazd a spokojnie weszło wszystko. System zamykania na przycisk czy otwierania nogą działa świetnie. Auto bardzo komfortowe i bardzo dobrze wyciszone. Świetne bardzo wygodne fotele i to że konsola skierowana jest do kierowcy sprawia bardzo dobre wrażenie. Przy zmianie auta chciałem wrócić do benzyny i martwiłem się trochę o silnik czy 1.6 wystarczy szczególnie w trasie i nie potrzebnie. 180 KM i 250 Nm niby szału nie ma jednak świetnie współpracuje z 8 stopniową skrzynią biegów. Miło ciągnie już od dołu a w trasie przy pełnym bagażniku i 4 osoby w środku ani razu nie bałem się czy dam rade wyprzedzić w każdych prędkościach nawet jak przy 160 wyprzedzałem auto spokojnie rozpędziło się do ponad 200.
Peugeot 508 II SW