Szukaj

Informacje o Peugeot 508 II SW PHEV

Lata produkcji: 2019 – 2023
Segment: Klasa średnia

Mocno opadająca linia śwateł przednich sprawią, że 508 będzie wyróżniał się na drodze, nie tylko pas przedni robi wrażenie,boczny profil jest przyjemny dla oka — auto mierzy niespełna 1,4 m wysokości — a tylne światła nawiązują do większych SUV-ów Peugeota. Nadwozie wydaje się i jest dość krótkie, 508 ma tylko 4,75 m długości, czyli prawie 10 cm mniej od poprzednika i o 11 cm mniej od bezpośredniego konkurenta jakim jest VW Arteon. Nadwozie zbudowano na  wszechstronnej platformie EMP2, odchudzonej o 70kg w stosunku do poprzedniej.

Wrażenie robi stylizacja kabiny oraz bezramkowe szyby drzwi. Zegary zastąpiono wyświetlaczem w formacie 8:3 i o przekątnej 12,3 cala Wieniec kierownicy ma zmniejszoną średnicę, a na desce rozdzielczej pojawiły się cyfrowe zegary. W kokpicie znajdziemy połączenie skóry i drewna. Fotele przednie Peugeota 508 uzyskały certyfikat AGR, oferują one znacznie szerszy zakres regulacji oraz funkcję masażu. Łączna pojemność schowków które znalazły się we wnętrzy to 32 l. Nie imponuje natomiast bagażnik, który oferuje tylko 487 l pojemności, a po złożeniu siedzeń 1537 l.

czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz

Peugeot 508 II SW PHEV – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,8 m
Długość 4778 mm
Długość z hakiem holowniczym 4879 mm
Szerokość 1859 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2079 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 1907 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z przodu 3710 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z tyłu 3543 mm
Wysokość 1420 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 2100 mm
Wysokość przy otwartej pokrywie silnika 1861 mm
Rozstaw osi 2793 mm
Rozstaw kół - przód 1601 mm
Rozstaw kół - tył 1597 mm
Zwis przedni 948 mm
Zwis tylny 1037 mm
Prześwit 125 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1780 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 530 l
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Wyciszenie + Układ jezdny

Wady

- Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wybrane oceny

3,7
~Daro999
Peugeot 508 II
SW PHEV Hybrid 225 PHEV 225KM 165kW
Zaznaczę że moja opinia opiera się na kilkudniowym teście tego samochodu który pożyczyłem "na testy" od kuzyna. Do samochodu mam mocno ambiwalentny stosunek. Na pewno jest bardzo ładny, przyciąga spojrzenie przechodniów, dobrze wykonany w środku. Cały czar pryska po kilku minutach użytkowania samochodu. Po pierwsze jak człowiek spojrzy na deklarowaną moc silnika spalinowego i elektryka, to wyobraża sobie że te auto będzie latać nad ziemią, a tak nie jest. To zwykły trochę szybszy samochód. Deklarowane 8s. do setki to jakaś kpina, z ciekawości mierzyłem to wychodzi bliżej 9s. i to w pełni naładowanymi bateriami. Największy zawód to jednak ilość miejsca z tyłu ... to nawet nie jest kompakt, temu autu bliżej do segmentu B w tym zakresie, fotele są bardzo niskie przez co siedzi się nie wygodnie (mowie o siedziskach z tyłu, z przodu jest ok, chodź jak na klasę D i to niby premium to mogłoby być lepiej). Podsumowując, te auto byłoby dobrym autem gdyby: miało więcej miejsca z tyłu, kosztowało o 1/3 mniej i oczywiście silnik 2.0 HDi a nie 1.6 Puretech
4,6
~Mateusz
Peugeot 508 II
SW PHEV Hybrid 225 PHEV 225KM 165kW
To fajne auto. Ma swoje wady, ma sporo zalet. Jednak nie żałuję wydanych pieniędzy bo kupiłem je w prawie maksymalnym pakiecie za 175 tysięcy złotych. Skoda kosztowałaby prawie 50 tysięcy więcej a BMW ponad 120 tysięcy więcej.
Peugeot 508 II SW PHEV