Szukaj

Informacje o Peugeot 508 II Sedan

Lata produkcji: 2018 – 2023
Segment: Klasa średnia

Mocno opadająca linia śwateł przednich sprawią, że 508 będzie wyróżniał się na drodze, nie tylko pas przedni robi wrażenie,boczny profil jest przyjemny dla oka — auto mierzy niespełna 1,4 m wysokości — a tylne światła nawiązują do większych SUV-ów Peugeota. Nadwozie wydaje się i jest dość krótkie, 508 ma tylko 4,75 m długości, czyli prawie 10 cm mniej od poprzednika i o 11 cm mniej od bezpośredniego konkurenta jakim jest VW Arteon. Nadwozie zbudowano na  wszechstronnej platformie EMP2, odchudzonej o 70kg w stosunku do poprzedniej.

Wrażenie robi stylizacja kabiny oraz bezramkowe szyby drzwi. Zegary zastąpiono wyświetlaczem w formacie 8:3 i o przekątnej 12,3 cala Wieniec kierownicy ma zmniejszoną średnicę, a na desce rozdzielczej pojawiły się cyfrowe zegary. W kokpicie znajdziemy połączenie skóry i drewna. Fotele przednie Peugeota 508 uzyskały certyfikat AGR, oferują one znacznie szerszy zakres regulacji oraz funkcję masażu. Łączna pojemność schowków które znalazły się we wnętrzy to 32 l. Nie imponuje natomiast bagażnik, który oferuje tylko 487 l pojemności, a po złożeniu siedzeń 1537 l.

czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz

Peugeot 508 II Sedan – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,8 m
Promień skrętu 5,4 m
Długość 4750 mm
Szerokość 1847 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2098 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 1906 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z przodu 3710 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z tyłu 3543 mm
Wysokość 1404 mm
Rozstaw osi 2793 mm
Rozstaw kół - przód 1593 mm
Rozstaw kół - tył 1590 mm
Zwis przedni 948 mm
Zwis tylny 1009 mm
Prześwit 130 mm
Odległość oparcia fotela przedniego od kierownicy 602 mm
Długość kolumny kierownicy 686 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 896 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 881 mm
Długość siedziska przedniego 541 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 881 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 843 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1455 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1413 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1418 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1362 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1537 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 487 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1133 mm
Wysokość bagażnika 488 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1035 mm
Wysokość progu załadowczego 697 mm
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(87%)

Zalety

+ Układ jezdny + Silnik + Wyciszenie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Widoczność

Wybrane oceny

4,8
~Maciej
Peugeot 508 II
Sedan 1.6 Puretech 225KM 165kW
Auto kupiłem pod koniec 2019r. po wizytach i jazdach testowych w kilku salonach innych marek m.in. Alfa Romeo, BMW. Poprzednio jeździłem pierwszą generacją 508 w diesel'u 160KM, a jeszcze wcześniej Alfą 159 również w diesel 150KM. Nowa (wtedy) 508-mka urzekła mnie całkowicie : wyglądem, jazdą (prowadzi się dużo lepiej niż poprzednie 508) i poziomem wyposażenia . Wziąłem wersję GT lakier czerwony z czarnym dachem szklanym. Po pięciu latach nadal uwielbiam patrzeć na to auto. Wyposażenie wersji GT+ zawierające wszystko co oferować Peugeot dla tego modelu łącznie z fotelami AGR z masażami dla kierowy i pasażera, systemem Night Vision (kamera noktowizyjna) i audio HiFi FOCAL. W tej cenie próżno było szukać u konkurencji tak pięknego auta z takim wyposażeniem. Generalnie to mój piąty Peugeot : wcześniej 106, 306, 206, 508 I. Wszystkie, którymi jeździłem : szczególnie poprzednim 508, 206 i 106 były praktycznie bezawaryjne. Naturalnie zawsze regularnie serwisowane.
3,3
~Janek
Peugeot 508 II
Sedan 1.5 BlueHDI 130KM 96kW
Mam go od niedawna jako służbowy, ale jestem zaskoczony, że samochód, który obecnie kosztuje tak duże pieniądze, a jest tak cienki. Dramatycznie mało miejsca dla kierowcy, jego największą wadą jest wysokość tj. wsiadanie do niego bardzo uciązliwe, bo ma się poczucie jakby się siadało na asfalcie, niskie fotele i po ok 2 godzinach jazdy bolą nogi. Kombi jest ładne, ale nie warte swojej (astronomicznej) ceny. Wcześniej miałem (nie licząc SUV) superba, passata i picasso. Pod względem codziennej funkcjonalności deklasują 508. Nie lubię tego samochodu
3,3
~Sebastian
Peugeot 508 II
Sedan 2.0 BlueHDI 180KM 132kW
Mimo początkowego zachwytu tym samochodem przed wszystkim jest mały w środku i klaustrofobiczny. Słaba widoczność, bardzo zabudowana przestrzeń kierowcy, Eksploatuję samochody tylko na trasach co najmniej na poziomie 60 tyś km rocznie. Długie trasy na poziomie 500-700 km , mimo pozornego komfortu, wyraźne zmęczenie ( ma obecnie samochód innej marki i jest o niebo lepiej) mała kierownica. Bezramkowe szyby - gwarancja przymarzania w zimie kiedy nie jest w garażu. Niefajnie się wtedy otwiera. Przy przebiegu 127 tyś. w drugim roku użytkowania padła pompa paliwa. Cały układ paliwowy plus wszystkie pompowtryskiwacze, zbiornik paliwa itd. do wymiany. Gdybym nie wykupił dodatkowej gwarancji za bardzo duże pieniądze jak na ta markę, to niestety koszty byłyby bardzo wysokie. Generalnie piękny wygląd i desing jest faktem, ale drugi raz bym nie kupił.
Średnie spalanie dla Peugeot 508 II Sedan
7,7 – 9,5
l/100 km
5,1 – 6,8
l/100 km
7,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,0
Liczba komentarzy: 1
Peugeot 508 II
Sedan 1.6 Puretech 180KM 132kW
Samochód bardzo ładny i komfortowy, instalacja gazowa STAG spalanie średnio 8 litrów gazu i 2 litry benzyny na 100 km w cyklu mieszanym. Myślę że to niezły wynik jak na tak duże auto i tą moc, w trybie ekonomicznym myślę ze można zejść do 7 litrów lpg i 1,5 benzyny. Klimatyzacja bardzo wydajna, wnętrze w wersji GT Line z czarnym środkiem łącznie z podsufitką idealnie pasuje do sportowego charakteru samochodu. Skrzynia biegów zmienia płynnie biegi zachowując dynamikę. Samochód ma obecnie przejechane 37tyś i mogę je śmiało polecić.
8,8
Peugeot 508 II
Sedan 1.6 Puretech 225KM 165kW
Zamówiłam to auto od razu jak była taka możliwość. Gdy zobaczyłam 508 po raz pierwszy zakochałam się do nieprzytomności, nie mogłam spać po nocach...ale do rzeczy, auto jest przepiękne, wyróżnia się z tłumu, jadąc do pracy, ludzie non stop się oglądają, lub machają rękami, co jest bardzo przyjemne. W środku jest bardzo przytulnie, pięknie zaprojektowany kokpit, wygodne fotele, aż nie chce się wysiadać :) Silnik jest bardzo dynamiczny jak dla mnie, w zupełności wystarczający, nawet w trasie nie brakuje mu pary. Do skrzyni nie mam żadnych zastrzeżeń. Spalanie bardzo przyzwoite jak na taką moc i tak wysilony silniczek :) Jestem zadowolona i polecam każdemu.
8,0
Peugeot 508 II
Sedan 2.0 BlueHDI 160KM 118kW
Samochód eksploatowany normalnie. Spalanie średnie po mieście może wynikać z tego że robię krótkie odcinki codziennie zawożąc dzieci do szkoły i przedszkola rano i po południu odbierając. A tak to jak każdy z nas jazda do sklepów, galerii, nad morze, jezioro odcinki dłuże. Ogólnie samochód bardzo fajny dla chcących można uzyskać spalanie na poziomie 6.5l spokojnie.
Peugeot 508 II Sedan