Szukaj

Informacje o Peugeot 508 I SW 1.6 HDi FAP 112KM 82kW 2011-2011

Lata produkcji: 2011 – 2011
Segment: Klasa średnia
Model klasy Å›redniej (segment D) produkowany od 2011 roku. W ofercie francuskiej marki zastÄ…piÅ‚ nie tylko Peugeota 407, ale i wiÄ™kszego 607, flagowy model marki. Z kolei historycznie, 508 nawiÄ…zuje do popularnego modelu 504 z lat 1968-83. Koncepcyjnymi pierwowzorami auta byÅ‚y prototypy „5 by Peugeot” oraz SR1. 508 zbudowano na pÅ‚ycie podÅ‚ogowej nowego Citroena C5, z którym dzieli wiele innych rozwiÄ…zaÅ„ technicznych. PowstaÅ‚a też uterenowiona wersja kombi modelu, którÄ… nazwano 508 RXH.
czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz
Produkowany od 2011 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1560 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 112 KM (82 kW) przy 3600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 240 Nm przy 1500-3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 75 x 88,3 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
3,2 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 0% / przeciw: 100%

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Widoczność

Wady

- Wyciszenie - Układ jezdny - Karoseria

Wybrane oceny

3,2
~Arczi
Peugeot 508 I
SW 1.6 HDi FAP 112KM 82kW
Samochód gdyby nie pewne mankamenty byłby naprawdę fajny. Otóż największy problem to grzechoczące elementy wnętrza. W tym samochodzie grzechocze wszystko: cięgna siłowników centralnego zamka w drzwiach, mechanizmy wewnętrzne klamek drzwi (zdejmowałem boczki, bo mnie to strasznie irytowało, próbowałem pokryć gumą w sprayu - nic to nie dało, bo po jakimś czasie z powrotem problem wrócił), grzechocze mechanizm zasłony szklanego dachu, grzechoczą mocowania zagłówków, grzechocze mechanizm ryglowania składania tylnych siedzeń, grzechoczą plastikowe elementy tylnej klapy. Byłem w ASO, gdzie powiedziano mi, że wszystko jest ok. i tak ma być. TEN SAMOCHÓD TO JEŻDŻĄCA GRZECHOTKA!!! Przestrzegam wszystkich, którzy tak jak ja przesiedli się z pojazdów grupy VAG w których zazwyczaj panuje we wnętrzu cisza nic nie brzęczy i nie trzeszczy. Kolejnym mankamentem jest zawieszenie, które przypomina swoją charakterystyką Forda Transita. Jeśli ktoś jeździł Transitem, to wie o czym pisze... Hałas podczas pokonywania muld i nierówności na drodze. Jazda po bruku wyłącznie w nausznikach, bądź w ochronnikach słuchu!. Zawieszenie nie jest w ogóle wyciszone, do kabiny docierają dźwięki choćby po przejechaniu przez małego kamiuszczka. Zawieszenie jest bardzo twarde jak na przysłowiowego francuza i pokonywanie nierówności jest bardzo nieprzyjemne. Auto stworzone jest do jazdy wyłącznie po równych nawierzchniach z innymi warunkami po prostu sobie nie radzi. Na pochwałę zasługuje natomiast oszczędny i trwały silnik 1.6 HDI, który jest cichy, elastyczny i w miarę dynamiczny jak na swoją pojemność. Również bardzo ergonomicznie i elegancko zaprojektowany kokpit, bogate wyposażenie standardowe, ja np. mam podgrzewane fotele, szklany dach, ogrzewanie postojowe, elektrycznie pompowane podparcie lędźwiowe, automatyczna klimatyzacja dwustrefowa. Jeśli komuś nie będą przeszkadzać grzechoczące wnętrze i "taczkowate" zawieszenie, to generalnie polecam.

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13
Drżenie kierownicy i pedałów
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014
  • inne
Witam. Jeśli to możliwe proszę o pomoc w wyjaśnieniu mojego problemu z samochodem. Otóż na jałowym biegu jak i w trakcie jazdy wyczuwam drżenie kierownicy i pedałów co obniża komfort jazdy. Odczuwalne jest też na siedzeniu pasażera. W serwisie mówią że to normalne /przebieg 153000 km/ i nie mogą znaleźć przyczyny. Może już ktoś opisywał podobny problem i znana jest przyczyna i wiadomo jak ją usunąć. Ja rozumiem że samochód ma przejechane sporo km ale nie zakładam aby wszystkie samochody z podobnym przebiegiem albo i większym doprowadzały do drgania kierownicy i pedałów i aby było to "normalne" Jestem drugim właścicielem. Samochód bezwypadkowy/sprawdzony/ z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam Włodzimierz Brujewicz
Problem rozwiÄ…zany
11 komentarzy
Bagażnik elektryczny
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
Witam. Mam problem z otwieraniem i zamykaniem bagażnika elektrycznego. Po automatycznym otwarciu bagażnika bagażnik nie chce się zamknąć. Przed wymiana akumulatora bagażnik w ogóle się nie otwierał. Po wymianie aku otwiera się ale nie zamyka. Czy problem może być w tym jak bagażnik został otwarty i zamknięty ręczne?
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
FalujÄ…ce obroty
  • Peugeot 508 I Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW 2014-2015
  • silnik
  • 88 tys. km
Witam, może ktoś z was pomoże. Przy hamowaniu silnikiem przy około 3 tys obrotów (zarówno na 2, 3 w biegu) słyszę falowanie obrotów. Tak jakbym dodawał delikatnie gazu i odpuszczał na przemian. Dodatkowo mam wrażenie, że wraz z tym objawem pojawiło się delikatne szarpanie podczas ruszania na 1 biegu przy zimnym silniku. Prośba o pomoc. Może ktoś z was spotkał się z czymś takim. Dzięki
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
3 komentarze
Peugeot 508 I SW