Szukaj

Informacje o Peugeot 508 I SW Facelifting

Lata produkcji: 2014 – 2017
Segment: Klasa średnia
Model klasy średniej (segment D) produkowany od 2011 roku. W ofercie francuskiej marki zastąpił nie tylko Peugeota 407, ale i większego 607, flagowy model marki. Z kolei historycznie, 508 nawiązuje do popularnego modelu 504 z lat 1968-83. Koncepcyjnymi pierwowzorami auta były prototypy „5 by Peugeot” oraz SR1. 508 zbudowano na płycie podłogowej nowego Citroena C5, z którym dzieli wiele innych rozwiązań technicznych. Powstała też uterenowiona wersja kombi modelu, którą nazwano 508 RXH.
czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz

Peugeot 508 I SW Facelifting – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,4 m
Promień skrętu 5,7 m
Długość 4829 mm
Szerokość 1828 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2068 mm
Wysokość 1476 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1487 mm
Rozstaw osi 2817 mm
Rozstaw kół - przód 1579 mm
Rozstaw kół - tył 1552 mm
Zwis przedni 1001 mm
Zwis tylny 1011 mm
Prześwit 135 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1076 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 518 l
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Widoczność - Skrzynia biegów - Ergonomia

Wybrane oceny

4,6
~Michał
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 HDi 160KM 118kW
Bardzo dobre, dopracowane auto. Bardzo wygodne do podróży samemu jak i z kompletem pasażerów. Spalanie poniżej 6 litrów w cyklu mieszanym i nawet poniżej 5 w trasie z lekką nogą. Skrzynia nie opóźnia, co prawda trzeba się od niej przyzwyczaić ale radzi sobie bardzo dobrze. Ostatnio w samej trasie przejechałem ponad 800km na połowie zbiornika (oczywiście bez szaleństw). kiedy trzeba to nie brakuje mu mocy. Zespół napędowy jest na prawdę dobrze zestrojony a i koszty jego eksploatacji nie są wygórowane. W tej półce cenowej nie znajdziesz tak wyposażonego Passata ani Suberb. Jedyny niewielki minus który widzę po 2 latach jazdy to brak możliwości całkowitego wyłączenia kontroli trakcji.
4,2
~XPRT
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Moja przesiadka do auta nowszego i większego. Długo się zastanawiałem i wyszło że w cenie Peugota nic fajniejszego nie trafię. Dach panoramiczny to sam miód. Dla osób jadących z tyłu po prostu ekstra. Obsługa nie jest tak intuicyjna jak np. w Passacie ale po czasie wszystko idzie ogarnąć. Dynamika silnika całkiem ok jak na seryjne 150KM. Troche słabo się zbiera ze startu(ale to mój pierwszy diesel na dłuższą metę więc może być to nieobiektywne). Wnętrze wykonane bardzo przyjemnie, przytulnie materiały niezłej jakości. Spalanie na dojazdach do pracy - ok. 20 minut jazdy - 6l/100km. Trasa z rodziną 4,5l/km. Ogólnie czuję się jakbym prowadził taksówkę - jest komfortowo, w całkiem cicho. Fotele wygodne, miejsca całkiem sporo. Auto nie zachęca do szaleństw, raczej do spokojnej jazdy. Trzeba tylko pilnować bo łatwo przyspiesza w mieście.
4,7
~qlka377
Peugeot 508 I
SW Facelifting 2.0 HDi 160KM 118kW
Samochód wykonany z ogromną starannością, ergonomia na akceptowalnym poziomie. Niestety 508 posiada kilka irytujących wad np. brak miejsca na odłożenie telefonu, klapa bagażnika w deszczowe dni po jej otwarciu trzeba uciekać żeby nie zostać oblanym wodą z błotem. Pomimo tego auto bardzo miło zaskakuje i daje dużo radości. Mogę go polecić każdemu z czystym sumieniem. Dodatkowo na potwierdzenie moich słów mogę powiedzieć że wszyscy znajomi którzy oglądali ten samochód byli bardzo mocno zaskoczeni że to jest Peugeot w bardzo pozytywny sposób.

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13
Drżenie kierownicy i pedałów
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014
  • inne
Witam. Jeśli to możliwe proszę o pomoc w wyjaśnieniu mojego problemu z samochodem. Otóż na jałowym biegu jak i w trakcie jazdy wyczuwam drżenie kierownicy i pedałów co obniża komfort jazdy. Odczuwalne jest też na siedzeniu pasażera. W serwisie mówią że to normalne /przebieg 153000 km/ i nie mogą znaleźć przyczyny. Może już ktoś opisywał podobny problem i znana jest przyczyna i wiadomo jak ją usunąć. Ja rozumiem że samochód ma przejechane sporo km ale nie zakładam aby wszystkie samochody z podobnym przebiegiem albo i większym doprowadzały do drgania kierownicy i pedałów i aby było to "normalne" Jestem drugim właścicielem. Samochód bezwypadkowy/sprawdzony/ z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam Włodzimierz Brujewicz
Problem rozwiązany
11 komentarzy
Bagażnik elektryczny
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
Witam. Mam problem z otwieraniem i zamykaniem bagażnika elektrycznego. Po automatycznym otwarciu bagażnika bagażnik nie chce się zamknąć. Przed wymiana akumulatora bagażnik w ogóle się nie otwierał. Po wymianie aku otwiera się ale nie zamyka. Czy problem może być w tym jak bagażnik został otwarty i zamknięty ręczne?
Oczekuje na rozwiązanie
Falujące obroty
  • Peugeot 508 I Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW 2014-2015
  • silnik
  • 88 tys. km
Witam, może ktoś z was pomoże. Przy hamowaniu silnikiem przy około 3 tys obrotów (zarówno na 2, 3 w biegu) słyszę falowanie obrotów. Tak jakbym dodawał delikatnie gazu i odpuszczał na przemian. Dodatkowo mam wrażenie, że wraz z tym objawem pojawiło się delikatne szarpanie podczas ruszania na 1 biegu przy zimnym silniku. Prośba o pomoc. Może ktoś z was spotkał się z czymś takim. Dzięki
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Peugeot 508 I SW Facelifting