Szukaj

Informacje o Peugeot 508 I SW

Lata produkcji: 2011 – 2014
Segment: Klasa średnia
Model klasy średniej (segment D) produkowany od 2011 roku. W ofercie francuskiej marki zastąpił nie tylko Peugeota 407, ale i większego 607, flagowy model marki. Z kolei historycznie, 508 nawiązuje do popularnego modelu 504 z lat 1968-83. Koncepcyjnymi pierwowzorami auta były prototypy „5 by Peugeot” oraz SR1. 508 zbudowano na płycie podłogowej nowego Citroena C5, z którym dzieli wiele innych rozwiązań technicznych. Powstała też uterenowiona wersja kombi modelu, którą nazwano 508 RXH.
czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,9 m
Promień skrętu 5,95 m
Długość 4813 mm
Szerokość 1853 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2068 mm
Wysokość 1476 mm
Rozstaw osi 2817 mm
Rozstaw kół - przód 1579 mm
Rozstaw kół - tył 1552 mm
Zwis przedni 985 mm
Zwis tylny 1011 mm
Prześwit 125 mm
Odległość oparcia fotela przedniego od kierownicy 460 mm
Długość kolumny kierownicy 673 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 934 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 916 mm
Długość siedziska przedniego 460 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 849 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 857 mm
Długość siedziska tylnego 432 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1507 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1456 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1430 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1379 mm
Zakres przesuwania foteli przednich 240 mm
Całkowita długość wnętrza kabiny 1783 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1356 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 612 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1113 mm
Wysokość bagażnika 508 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1060 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 2120 mm
Maksymalna ładowność 640 kg
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg

Oceny Peugeot 508 I SW

Liczba ocen: 97
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(84%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Widoczność - Wyciszenie - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,1
~mmcc
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
po 2 latach użytkowania i przejechaniu ok 30 tys km piszę tą opinię. Auto duże przestronne ze sporym bagażnikiem u mnie wersja z jasnymi skórami co daje super wrażenie w połączeniu z panoramą nawet w ponure dni w samochodzie jest jasno. Jeśli chodzi o wykonanie materiały bardzo dobrej jakości, blachy również solidne. Jednak bogate wyposażenie i klasa auta troche nie idzie w parze z wyciszeniem i komfortem prowadzenia. Miałem wcześniej peugeota 407 coupe samochód o wiele lepie wybierał nierówności ( zapewnie przez wielowachaczowe zawieszenie na obu osiach) w 508 po za wersja gt niestety tego niema, również wyciszenie wg mnie powinno być lepsze. Natomiast ogólnie samochód przyjemny w uzytkowaniu, w rozsądnych kosztach eksploatacji.
4,9
~Kuba
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
W zasadzie wymieniłem przez 200 tys jedynie rozrząd, na bieżąco olej i filtry...nawet stabilizatora drążka nie dotykałem. Samochód naprawdę bezawaryjny. Popsuła się popielniczka i z rączek drzwi schodzi podsumowanie. Poza tym naprawdę nic się nie dzieje, wcześniej passat... tam trochę warsztat odwiedzałem. Peugeocik mógłby mieć jedynie lepsze zawieszenie , trochę sztywniejszy tył. Teoretycznie mógłbym kupić już nowy...ale naprawdę ten samochód mnie nie zawodzi...to chyba mój pierwszy tak bezawaryjny wóz, więc na razie zostaje.
3,2
~Arczi
Peugeot 508 I
SW 1.6 HDi FAP 112KM 82kW
Samochód gdyby nie pewne mankamenty byłby naprawdę fajny. Otóż największy problem to grzechoczące elementy wnętrza. W tym samochodzie grzechocze wszystko: cięgna siłowników centralnego zamka w drzwiach, mechanizmy wewnętrzne klamek drzwi (zdejmowałem boczki, bo mnie to strasznie irytowało, próbowałem pokryć gumą w sprayu - nic to nie dało, bo po jakimś czasie z powrotem problem wrócił), grzechocze mechanizm zasłony szklanego dachu, grzechoczą mocowania zagłówków, grzechocze mechanizm ryglowania składania tylnych siedzeń, grzechoczą plastikowe elementy tylnej klapy. Byłem w ASO, gdzie powiedziano mi, że wszystko jest ok. i tak ma być. TEN SAMOCHÓD TO JEŻDŻĄCA GRZECHOTKA!!! Przestrzegam wszystkich, którzy tak jak ja przesiedli się z pojazdów grupy VAG w których zazwyczaj panuje we wnętrzu cisza nic nie brzęczy i nie trzeszczy. Kolejnym mankamentem jest zawieszenie, które przypomina swoją charakterystyką Forda Transita. Jeśli ktoś jeździł Transitem, to wie o czym pisze... Hałas podczas pokonywania muld i nierówności na drodze. Jazda po bruku wyłącznie w nausznikach, bądź w ochronnikach słuchu!. Zawieszenie nie jest w ogóle wyciszone, do kabiny docierają dźwięki choćby po przejechaniu przez małego kamiuszczka. Zawieszenie jest bardzo twarde jak na przysłowiowego francuza i pokonywanie nierówności jest bardzo nieprzyjemne. Auto stworzone jest do jazdy wyłącznie po równych nawierzchniach z innymi warunkami po prostu sobie nie radzi. Na pochwałę zasługuje natomiast oszczędny i trwały silnik 1.6 HDI, który jest cichy, elastyczny i w miarę dynamiczny jak na swoją pojemność. Również bardzo ergonomicznie i elegancko zaprojektowany kokpit, bogate wyposażenie standardowe, ja np. mam podgrzewane fotele, szklany dach, ogrzewanie postojowe, elektrycznie pompowane podparcie lędźwiowe, automatyczna klimatyzacja dwustrefowa. Jeśli komuś nie będą przeszkadzać grzechoczące wnętrze i "taczkowate" zawieszenie, to generalnie polecam.
Średnie spalanie dla Peugeot 508 I SW
7,8
l/100 km
4,7 – 8,4
l/100 km
8,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,5
Peugeot 508 I
SW 2.2 HDi FAP 204KM 150kW
Silnik jak na swoje osiągi jest bardzo oszczędny. Po przejechaniu 50tys. mogę się wypowiedzieć. Zacznę o tego, że nogę mam ciężką (byle kiedy pedał do końca np. ruszając ze świateł). Na mieście jak byś nie jeździł raczej nie zejdziesz poniżej 8L, ale też w drugą stronę co byś nie robił nie uda Ci się przekroczyć 11L. Jeżdżąc 90% po mieście (dynamicznie) robię najczęściej 9L. Teraz trasa - tutaj duża różnica w stosunku do miasta - możesz zejść nawet poniżej 6L. Jeśli jedziesz dynamicznie i w prędkościach 120-140km lub wyżej -- licz 7-8L. Przy b. dużych prędkościach na niemieckich autostradach (150-200) powiedzmy 9L. Średnia z baku "ciężka noga" 60% autostrady /30% inne trasy/10% miasto = 8,5L/100km
6,3
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW
Chip na 190km, automat. Jazda mieszana 17km do pracy, droga wojewódzka, teren górzysty duży ruch, korek na kilka minut - 6.5l. W trasie po krajówkach do 120km/h - 5.5l. Autostrada: 100 km/h - 4l, 120 km/h - 5.2l, 130km/h - 5.9, 160 km/h - 7l. W pięć osób nad morze, trasa 770km, z czego ok. 550km dynamicznie autostradą (160-170km/h) - 6.9l, wliczając jednogodzinny korek. Trasa 2900km Polska - Bułgaria, mało autostrad, duży ruch, tereny górskie - 6l.
4,6
Peugeot 508 I
SW 1.6 HDi 115KM 85kW
Witam zrobiłem Peugeotem ponad 40tys km bardzo fajne autko chodz sceptycznie byłem nastawiony do Francuza. Super oszczędna jednostka i spokojnie dająca radę do normalnej jazdy. W trasie do 100km/h przy normalnej jezdzie spokojnie można osiągnąć 4,5 litra na setke. Mój rekord 1550 km zrobionych na jednym tankowaniu zbiornik 72 litry. Autostrada 140km/h okolo 3tys obrotow/minuta spalanie 6,5 litra na 100km przydalby sie szusty bieg. Super autko polecam!!

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13
Drżenie kierownicy i pedałów
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014
  • inne
Witam. Jeśli to możliwe proszę o pomoc w wyjaśnieniu mojego problemu z samochodem. Otóż na jałowym biegu jak i w trakcie jazdy wyczuwam drżenie kierownicy i pedałów co obniża komfort jazdy. Odczuwalne jest też na siedzeniu pasażera. W serwisie mówią że to normalne /przebieg 153000 km/ i nie mogą znaleźć przyczyny. Może już ktoś opisywał podobny problem i znana jest przyczyna i wiadomo jak ją usunąć. Ja rozumiem że samochód ma przejechane sporo km ale nie zakładam aby wszystkie samochody z podobnym przebiegiem albo i większym doprowadzały do drgania kierownicy i pedałów i aby było to "normalne" Jestem drugim właścicielem. Samochód bezwypadkowy/sprawdzony/ z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam Włodzimierz Brujewicz
Problem rozwiązany
11 komentarzy
Bagażnik elektryczny
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
Witam. Mam problem z otwieraniem i zamykaniem bagażnika elektrycznego. Po automatycznym otwarciu bagażnika bagażnik nie chce się zamknąć. Przed wymiana akumulatora bagażnik w ogóle się nie otwierał. Po wymianie aku otwiera się ale nie zamyka. Czy problem może być w tym jak bagażnik został otwarty i zamknięty ręczne?
Oczekuje na rozwiązanie
Falujące obroty
  • Peugeot 508 I Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW 2014-2015
  • silnik
  • 88 tys. km
Witam, może ktoś z was pomoże. Przy hamowaniu silnikiem przy około 3 tys obrotów (zarówno na 2, 3 w biegu) słyszę falowanie obrotów. Tak jakbym dodawał delikatnie gazu i odpuszczał na przemian. Dodatkowo mam wrażenie, że wraz z tym objawem pojawiło się delikatne szarpanie podczas ruszania na 1 biegu przy zimnym silniku. Prośba o pomoc. Może ktoś z was spotkał się z czymś takim. Dzięki
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Peugeot 508 I SW