Szukaj

Informacje o Peugeot 508 I Sedan Facelifting 1.6 BlueHDi 120KM 88kW 2015-2017

Lata produkcji: 2015 – 2017
Segment: Klasa średnia
Model klasy średniej (segment D) produkowany od 2011 roku. W ofercie francuskiej marki zastąpił nie tylko Peugeota 407, ale i większego 607, flagowy model marki. Z kolei historycznie, 508 nawiązuje do popularnego modelu 504 z lat 1968-83. Koncepcyjnymi pierwowzorami auta były prototypy „5 by Peugeot” oraz SR1. 508 zbudowano na płycie podłogowej nowego Citroena C5, z którym dzieli wiele innych rozwiązań technicznych. Powstała też uterenowiona wersja kombi modelu, którą nazwano 508 RXH.
czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2017 roku
Pojemność skokowa 1560 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 120 KM (88 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 300 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny S&S
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Układ jezdny - Ergonomia - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,5
~Piotr
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
Posiadam samochód od zaledwie kilku miesięcy jednak mimo tak krótkiego czasu użytkowania zauważyłem kilka denerwujący h mnie mankamentów. Po pierwsze (co najbardziej irytujące) zagłówki przy fotelach są bardzo niewygodne. Nie wiem jak to możliwe że nie zwróciłem uwagi na to przy zakupie samochodu ale poprawne ustawienie zagłówka tak aby trzymać głowę prosto w osi ciała jest praktycznie nie możliwe. Wydaje mi się że ten fotel wraz z zagłówki em został zaprojektowany z myślă o osobach które mają krzywy kręgosłup i wygodnie i się siedzie w takiej dziwnej pozycji. Ponadto samochód posiada niewiele schowków na drobiazgi a te które są, są niewielkie. Schowek od strony pasażera technicznie mógłby mieć z 2-3 razy więcej miejsca i zupełnie nie rozumiem czemu jest on tak mały.
4,9
~Cube
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
Bardzo pozytywne odczucia. Chyba najlepszy aktualnie stosunek: cena/jakość/wielkość/wyposażenie-wg. mojej kilkumiesięcznej analizy konkurencja nie ma niczego porównywalnego. Bardzo dobre materiały wykończeniowe, dużo miejsca, generalnie bardzo przemyślane auto, poza brakiem podręcznych schowków, oraz niezrozumiałą konstrukcją i wyprofilowaniem klapy bagażnika (podczas deszczu jeśli się nie odczeka aby woda spłynęła przed otwarciem bagażnika, znaczna część wody wleje się do bagażnika). Przy dużym wzroście duże ograniczenia w ustawieniu ma lewe lusterko boczne. Reszta naprawdę bardzo ale to bardzo dobra i godna polecenia.
4,8
~conrado1988
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
Autko 5 lat w moim posiadaniu ponad 70 tys zrobione i mogę stwierdzić że jest bezawaryjne spalanie średnie wynosi 5,5l w cyklu z przewagą tras w mieście nad 6,5l drogi krajowe do 100km/h nawet poniżej 5 bez problemu oprócz rozrządu i wymian oleju i filtrów nic w tym aucie nie robiłem naprawdę polecam te auto i silnik ma tańszy osprzęt niż 2.0 HDi i jest mniej awaryjne co widać po wpisach na grupie peugeot 508

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13
Drżenie kierownicy i pedałów
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014
  • inne
Witam. Jeśli to możliwe proszę o pomoc w wyjaśnieniu mojego problemu z samochodem. Otóż na jałowym biegu jak i w trakcie jazdy wyczuwam drżenie kierownicy i pedałów co obniża komfort jazdy. Odczuwalne jest też na siedzeniu pasażera. W serwisie mówią że to normalne /przebieg 153000 km/ i nie mogą znaleźć przyczyny. Może już ktoś opisywał podobny problem i znana jest przyczyna i wiadomo jak ją usunąć. Ja rozumiem że samochód ma przejechane sporo km ale nie zakładam aby wszystkie samochody z podobnym przebiegiem albo i większym doprowadzały do drgania kierownicy i pedałów i aby było to "normalne" Jestem drugim właścicielem. Samochód bezwypadkowy/sprawdzony/ z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam Włodzimierz Brujewicz
Problem rozwiązany
11 komentarzy
Bagażnik elektryczny
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
Witam. Mam problem z otwieraniem i zamykaniem bagażnika elektrycznego. Po automatycznym otwarciu bagażnika bagażnik nie chce się zamknąć. Przed wymiana akumulatora bagażnik w ogóle się nie otwierał. Po wymianie aku otwiera się ale nie zamyka. Czy problem może być w tym jak bagażnik został otwarty i zamknięty ręczne?
Oczekuje na rozwiązanie
Falujące obroty
  • Peugeot 508 I Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW 2014-2015
  • silnik
  • 88 tys. km
Witam, może ktoś z was pomoże. Przy hamowaniu silnikiem przy około 3 tys obrotów (zarówno na 2, 3 w biegu) słyszę falowanie obrotów. Tak jakbym dodawał delikatnie gazu i odpuszczał na przemian. Dodatkowo mam wrażenie, że wraz z tym objawem pojawiło się delikatne szarpanie podczas ruszania na 1 biegu przy zimnym silniku. Prośba o pomoc. Może ktoś z was spotkał się z czymś takim. Dzięki
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Peugeot 508 I Sedan Facelifting