Szukaj

Informacje o Peugeot 508 I RXH Facelifting 2.0 BlueHDi 180KM 132kW 2015-2017

Lata produkcji: 2015 – 2017
Segment: Klasa średnia
Model klasy Å›redniej (segment D) produkowany od 2011 roku. W ofercie francuskiej marki zastÄ…piÅ‚ nie tylko Peugeota 407, ale i wiÄ™kszego 607, flagowy model marki. Z kolei historycznie, 508 nawiÄ…zuje do popularnego modelu 504 z lat 1968-83. Koncepcyjnymi pierwowzorami auta byÅ‚y prototypy „5 by Peugeot” oraz SR1. 508 zbudowano na pÅ‚ycie podÅ‚ogowej nowego Citroena C5, z którym dzieli wiele innych rozwiÄ…zaÅ„ technicznych. PowstaÅ‚a też uterenowiona wersja kombi modelu, którÄ… nazwano 508 RXH.
czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2017 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 180 KM (132 kW) przy 3750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Całokształt

Wady

- Ergonomia - Wyciszenie - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,6
~kraki
Peugeot 508 I
RXH Facelifting 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
Auto ma od nowości. Do wyboru miałem Superb, Passat, Mazda 6 - wcześniej jeździłem Toyotą Avensis (380 tys km od nowości). Auto z racji wyprzedaży modelu nabyłem z uwagi na dobrą cenę i wyposażenie full. Jak dotychczas auto bezawaryjne. W środku obszerne i wygodne. Przydatne jest wyższe zawieszenie - szczególnie podczas parkowania lub zimą. Obłędny panoramiczny dach. Małe mankamenty to wspomniana przez poprzedników niedopracowana kamera cofania, nie do końca przemyślane schowki, wlew adblue po wyjęciu koła zapasowego.
4,6
~kraki
Peugeot 508 I
RXH Facelifting 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
Auto ma od nowości. Do wyboru miałem Superb, Passat, Mazda 6 - wcześniej jeździłem Toyotą Avensis (380 tys km od nowości). Auto z racji wyprzedaży modelu nabyłem z uwagi na dobrą cenę i wyposażenie full. Jak dotychczas auto bezawaryjne. W środku obszerne i wygodne. Przydatne jest wyższe zawieszenie - szczególnie podczas parkowania lub zimą. Obłędny panoramiczny dach. Małe mankamenty to wspomniana przez poprzedników niedopracowana kamera cofania, nie do końca przemyślane schowki, wlew adblue po wyjęciu koła zapasowego.
4,6
~Michał
Peugeot 508 I
RXH Facelifting 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
Zacząłbym od tego, że samochód wygląda rewelacyjnie mimo, że wyszła kolejna generacja tego modelu. Dokładki RHX sprawiają, że wygląda nawet drożej niż faktycznie kosztuje :) świetny samochód na trasy, nieco mniej na miasto co wynika z charakterystyki jego zawieszenia - jest twardy. Szkoda, że faktycznie nie ma napędu na 4 buty co może sugerować jego wygląd, ale umówmy się, mało kto kupuje takie auto so jazdy w terenie. Ma swoje minusy, jak każdy samochód, jednak w mojej subiektywnej ocenie w tych pieniądzach trudno znaleźć coś konkurencyjnego biorąc pod uwagę rocznik, wyposażenie czy silnik.

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13
Drżenie kierownicy i pedałów
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014
  • inne
Witam. Jeśli to możliwe proszę o pomoc w wyjaśnieniu mojego problemu z samochodem. Otóż na jałowym biegu jak i w trakcie jazdy wyczuwam drżenie kierownicy i pedałów co obniża komfort jazdy. Odczuwalne jest też na siedzeniu pasażera. W serwisie mówią że to normalne /przebieg 153000 km/ i nie mogą znaleźć przyczyny. Może już ktoś opisywał podobny problem i znana jest przyczyna i wiadomo jak ją usunąć. Ja rozumiem że samochód ma przejechane sporo km ale nie zakładam aby wszystkie samochody z podobnym przebiegiem albo i większym doprowadzały do drgania kierownicy i pedałów i aby było to "normalne" Jestem drugim właścicielem. Samochód bezwypadkowy/sprawdzony/ z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam Włodzimierz Brujewicz
Problem rozwiÄ…zany
11 komentarzy
Bagażnik elektryczny
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
Witam. Mam problem z otwieraniem i zamykaniem bagażnika elektrycznego. Po automatycznym otwarciu bagażnika bagażnik nie chce się zamknąć. Przed wymiana akumulatora bagażnik w ogóle się nie otwierał. Po wymianie aku otwiera się ale nie zamyka. Czy problem może być w tym jak bagażnik został otwarty i zamknięty ręczne?
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
FalujÄ…ce obroty
  • Peugeot 508 I Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW 2014-2015
  • silnik
  • 88 tys. km
Witam, może ktoś z was pomoże. Przy hamowaniu silnikiem przy około 3 tys obrotów (zarówno na 2, 3 w biegu) słyszę falowanie obrotów. Tak jakbym dodawał delikatnie gazu i odpuszczał na przemian. Dodatkowo mam wrażenie, że wraz z tym objawem pojawiło się delikatne szarpanie podczas ruszania na 1 biegu przy zimnym silniku. Prośba o pomoc. Może ktoś z was spotkał się z czymś takim. Dzięki
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
3 komentarze
Peugeot 508 I RXH Facelifting