Szukaj

Informacje o Peugeot 408 Crossover Plug-In

Lata produkcji: 2023 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Peugeot 408 Crossover Plug-In – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,2 m
Promień skrętu 5,6 m
Długość 4687 mm
Szerokość 1848 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2062 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 1859 mm
Wysokość 1478 mm
Rozstaw osi 2787 mm
Rozstaw kół - przód 1589 mm
Rozstaw kół - tył 1604 mm
Zwis przedni 904 mm
Zwis tylny 996 mm
Prześwit 189 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1545 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 471 l
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Karoseria - Silnik - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

4,8
~Bogumił
Peugeot 408
Crossover Plug-In 1.6 Plug-In Hybrid 180KM 132kW
Auto super! Użytkuję wersję plug-in 180KM w wersji poniżej GT, ale z 19” kołami, pakiet kamer 360 st, itd. Auto super wygodne, z fotelem kierowcy AGR (po raz pierwszy po długiej podróży nie bolą plecy), który jest naprawdę komfortowy. Auto zabija wyglądem i robi piorunujące wrażenie na ulicy. Bardzo komfortowo zestrojone zawieszenie a co ważniejsze auto jest dobrze wygłuszone i przy prędkościach autostradowych jest cicho. Dobrze przyśpiesza, jest naprawdę zwinne. Wykonanie jak w klasie premium (nawet tomtom online), trzeba się tylko przyzwyczaić do małej kierownicy a podsufitówkę wziąć w jasnym kolorze, bo wersja GT ma ciemną i nie wygląda już tak dobrze. Miejsce w środku prawie tyle co w Superbie, aczkolwiek bagażnik mógłby być większy. Spalanie – po mieści jazda na prądzie i realnie da się zrobić 50km zużywając cały prąd, natomiast z włączoną rekuperacją z kilka kilometrów więcej. W trasie do 100km auto ma spalanie symboliczne, czyli jakieś 3-4 litry na 100km. Na autostradzie, w trybie hybrydowym przy prędkościach 120-150km/h spalanie wyszło w okolicach 7litrów., przy czym był to wypad wakacyjny – czyli pełen bagażniki i 4 osoby na pokładzie. Jazda drogami lokalnymi to w trybie hybrydowym 5,5 – 6 litrów więc nie jest źle. Bak dość mały – 40 litrów. Podsumowując – auto jak z klasy wyższej, bardzo komfortowe, ciche i pięknie zaprojektowane.
Peugeot 408 Crossover Plug-In