Szukaj

Informacje o Peugeot 407 SW 2.2 HDi FAP 170KM 125kW 2005-2011

Lata produkcji: 2005 – 2011
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy Å›redniej (segment D) produkowany w latach 2004-2010. ZastÄ…piÅ‚ popularnego Peugeota 406 i podobnie jak on, bardzo szybko zdobyÅ‚ silnÄ… pozycjÄ™ na rynku, stajÄ…c siÄ™ jednym z najchÄ™tniej kupowanych aut w swojej klasie w Europie. Model zdobyÅ‚ też wiele nagród (m. in. w plebiscytach Am&S oraz „Auto Bild”). Pierwowzorem „407-ki” byÅ‚ prototyp o nazwie 407 Elixir przedstawiony w 2003 roku. W 2008 roku samochód zostaÅ‚ poddany face-liftingowi. W 2011 roku zostaÅ‚ zastÄ…piony przez model 508.
czytaj więcej
Powagosław
Wizualnie bez zarzutów, sylwetka wrÄ™cz modelowa. Komfort i bezpieczeÅ„stwo jazdy – również na piÄ…tkÄ™. Modelem 407 Peugeot wysoko zawiesiÅ‚ poprzeczkÄ™ w klasie Å›redniej. ~PowagosÅ‚aw
Luzacjusz
Wersja przed faceliftingiem byÅ‚a za… zasadniczo kapitalna. Nowy 407 też byÅ‚by w peÅ‚ni ok, gdyby nie te Å›wiatÅ‚a przypominajÄ…ce oczy wÅ›ciekÅ‚ego sprzedawcy sajgonek. WyjÄ…tkowo wybaczam, ale Peugeot, why? ~Luzacjusz
Produkowany od 2005 do 2011 roku
Pojemność skokowa 2179 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 170 KM (125 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 370 Nm przy 1500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 85 x 96 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,5 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Skrzynia biegów - Widoczność
Åšrednie spalanie dla Peugeot 407 SW 2.2 HDi FAP 170KM 125kW 2005-2011
8,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,5
Peugeot 407
SW 2.2 HDi FAP 170KM 125kW
Jak to jest? Ile mu dasz tyle zje ;)Przy spokojnej jeździe do 7 litrów nie ma znaczenia czy miasto czy trasa. Panowie chyba z licznika spisywali te dane a nie z pełnego baku ;) W mieście dużo na luzie a trasa żeby zapiąć 6-bieg co najmniej 120-130km\h. Silnik nie lubi obrotów poniżej 1500. Ja trzymam 1800-2700. Bi-turbo bardzo dobrze działa. Z DPF nie ma problemu dolewasz tylko płynu za 700zł raz na 150tys i wsio :). Komfort dobry. Auto na autostradę w mieście się dusi. Bagażnik przestronny, wózek dla dziecka spokojnie wejdzie i walizka na wakacje. Na tylnej kanapie mało miejsca na nogi. Tanie części serwisowe i wymiany. Klima słabo chłodzi ale tak mają te modele, dolanie czynnika i odgrzybienie i jest niewiele lepiej. Drogie czujniki do kół i opony w specyficznym rozmiarze. Micheliny 840zł 1szt ;)...w tej cenie myślę nie ma lepszej alternatywy bo mondeo avensis czy insygnia są dużo droższe i mają ubogie wyposażenie. Nie piszę o niemcach bo tam średniowiecze a cena x2auta i serwisu...
10,0
Peugeot 407
SW 2.2 HDi FAP 170KM 125kW
Jak na te masę to przyspieszenie i spalanie w normie. Polecam ze względu na elastyczność . Dla osób z wyobrażeniem spalania ropy na poziomie golfa z silnikiem Z1, odradzam :) Biturbo swoje musi spalić.
8,5
Peugeot 407
SW 2.2 HDi FAP 170KM 125kW
Interwały miedzyprzeglądowe co 30 tys. km. Ceny rozsądne. Trzeba uważać jednak na serwisy, gdyż w niektórych próbuje się naciągać na naprawy, które nie są konieczne.

Usterki Peugeot 407

Liczba wpisów: 37
Działająca się kontrolka check engine
  • Peugeot 407 Sedan 2.0 16V 136KM 100kW 2004-2006
  • silnik
  • 420 tys. km
Witam. Po wejściu do samochodu po nocy na zimnym silniku odpalam go a samochód dziwnie się telepie i po chwili zaświeca się kontrolka check engine( usterka silnika konieczna naprawa). Za każdym razem gdy go odpalam zaświeca się. Już sprawdzałem czy to może być egr zapchany czy też katalizator nawet wtryski każdy z osobna był oczyszczony tak dla pewności i nadal nie pomogło A druga przyczyna jest też to że od czasu do czasu dostaje dziwnych skoków obrotów co powoduje że jazda staje się uciążliwa ponieważ podczas ruszania na sprzegle gdy obroty skaczą gaśnie też nie wiem co to może być liczę na jakieś konkretne odpowiedzi.
Problem rozwiÄ…zany
4 komentarze
407 2.0 hdi 136km
  • Peugeot 407 Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2009-2011
  • silnik
  • 290 tys. km
Witam. Mam problem z peugeotem 407 2.0 hdi 136km 2005 r.Mianowicie niedawno samochód padł mi na mieście. Po prostu zgasł kontrolka check engine i nie mógł już odpalić. U mechanika pojawiły się dwa błędy: zawór regulatora ciśnienia pompy paliwa i zawór EGR. Po wymianie zaworu regulatora pompy było wszystko ok samochód przejechał ok. 150km. Następnie znów gdy jechałem nagle stracił moc kaszlał na obrotach i gasł. Odpalil, po 5km znów zgasł i kontrolka check engine. Więc u mechanika wyskoczył tylko błąd EGR. Po kosztownej wymianie EGR, przejechał 50km i znów to samo. Auto ma wymienione rozrząd, filtry, EGR i został przeczyszczony FAP. Nie ma żadnych błędów na komputerze i świeci się kontrolka engine. Odpala i po kilku km gaśnie.poza tym faluje delikatnie na obrotach gdy stoi. Co to może być? Czy to czujnik wału?? Proszę o pomoc.
Problem rozwiÄ…zany
4 komentarze
Klapy mieszalnika powietrza
  • Peugeot 407 Coupe 2.7 V6 24V HDi FAP 204KM 150kW 2005-2009
  • ukÅ‚ad chÅ‚odzenia
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 30
Nie 6
Typowa usterka występująca we wszystkich Peugeotach 407. W nagrzewnicy występują klapy które w zależności jak są ustawione dają do kabiny ciepłe lub zimne powietrze. Niestety po latach tracą one smarowanie i zaczynają cięzej chodzić co powoduje złamanie ich na osi. Po tej awarii tracimy możliwość regulowania temperaturą. Na szczęscie jest w tej chwili wiele serwisów które usuwają tą awarie - koszt 500zł. Warto sprawdzić lub zapytać sprzedającego o te awarie przed kupnem samochodu czy już taka u niego wystąpiła.
5 komentarzy
Peugeot 407 SW