Szukaj

Informacje o Peugeot 407 SW 2.0 HDi 136KM 100kW 2004-2011

Lata produkcji: 2004 – 2011
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany w latach 2004-2010. Zastąpił popularnego Peugeota 406 i podobnie jak on, bardzo szybko zdobył silną pozycję na rynku, stając się jednym z najchętniej kupowanych aut w swojej klasie w Europie. Model zdobył też wiele nagród (m. in. w plebiscytach Am&S oraz „Auto Bild”). Pierwowzorem „407-ki” był prototyp o nazwie 407 Elixir przedstawiony w 2003 roku. W 2008 roku samochód został poddany face-liftingowi. W 2011 roku został zastąpiony przez model 508.
czytaj więcej
Powagosław
Wizualnie bez zarzutów, sylwetka wręcz modelowa. Komfort i bezpieczeństwo jazdy – również na piątkę. Modelem 407 Peugeot wysoko zawiesił poprzeczkę w klasie średniej. ~Powagosław
Luzacjusz
Wersja przed faceliftingiem była za… zasadniczo kapitalna. Nowy 407 też byłby w pełni ok, gdyby nie te światła przypominające oczy wściekłego sprzedawcy sajgonek. Wyjątkowo wybaczam, ale Peugeot, why? ~Luzacjusz
Produkowany od 2004 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 136 KM (100 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 85 x 88 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(65%)

Zalety

+ Karoseria + Skrzynia biegów + Stosunek jakość/cena

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,1
~DeWu15
Peugeot 407
SW 2.0 HDi 136KM 100kW
Peugeota 407 SW użytkowałem przez 2,5 roku. Auto idealne na długie trasy. Bardzo wygodne i komfortowe. Niskie spalanie. Pojemny bagażnik. Dynamiczny silnik niesprawiający żadnych problemów. Przyjemność z jazdy. Wytrzymałe zawieszenie. Jedyny minus to układ elektryczny. Zrobiłem nim prawie 50 tys km i wymieniałem tylko olej i hamulce. Jeździłbym nim dalej ale potrzebowałem spróbować czegoś nowszego a w tym powoli trzeba było myśleć o wymianie sprzęgła, akumulatora i czyszczeniu filtra FAP jak i również przed sprzedażą pojawił się jakiś mały wyciek z turbiny ale już nie wnikałem co to jest. Dlatego też wolałem zainwestować w nowsze auto. Ogólnie jak ktoś się zastanawia nad kupnem tego auta to bardzo polecam.
3,7
~Patryk
Peugeot 407
SW 2.0 HDi 136KM 100kW
Auto w stosunku do konkurencji wyróżnia się kilkoma ciekawymi rozwiązaniami, jednak całość zakłóca kilka wad, które jak dla mnie są trudne do zaakceptowania, chwilami sprawiają, że robi się niebezpiecznie. Ale o tym dalej. Auto w skrócie wygodne i fajnie wyposażone, jednak kompletnie bez uroku, bez charakteru. Peugeot to marka, która w historii motosportu ma wiele sukcesów. Jednak 407 jest takim samochodem, który temu przeczy. Oczywiście nie jest to samochód sportowy i nie takie są oczekiwania wobec niego, ale jednak wypadałoby, żeby auto od takiego producenta miało choćby grosz jakiejś cechy. Auto typowo do jazdy na wprost w trasie, ale też niekoniecznie na autostradzie, bo jego prowadzenie jest katastrofalne mimo wymiany wszystkich elementów zawieszenia i dobrych, markowych opon.
4,4
~FloroMarlboro
Peugeot 407
SW 2.0 HDi 136KM 100kW
Zmiana na ciutkę nowsze auto, wcześniej użytkując przedstawiciela segmentu C (Focus Mk1 1.8 TDDi 2001). Posiadam uboższą o 10KM wersję, która trafiła do Polski z Francji, której jestem 4. użytkownikiem (3. w kraju). Przesiadka z amerykańsko-niemieckiego kompaktu przebiegła bez większych komplikacji. Mimo kilku rzeczy "to do it", jestem tym samochodem wciąż szczerze oczarowany - prezentuje się elegancko, jest wygodniejszy niż moja kanapa, potrafi zaskoczyć dynamiką. Stosunek ceny do oferowanych możliwości jest niewyobrażalnie dobry!
Średnie spalanie dla Peugeot 407 SW 2.0 HDi 136KM 100kW 2004-2011
7,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,3
Peugeot 407
SW 2.0 HDi 136KM 100kW
Kupujac go rozwazalem vectre c i paseratti b5 fl. Skusil mnie nowy wyglad i wyposazenie. Teraz juz wiem ze im wiecej elektryki tym gorzej. Zarowki z przodu,od miesia a do pol roku wytrzymywaly,ciagle cos piszczy od tylnich swiatel,damochod ociezaly,powolny. Z tylu malo miejsca. Wymienialem czujniki abs-3,pompe wspomagania-2 razy,przeguby,i inne pierdoly. W dwa lata 7 tys wrzucilem i sprzedalem. Klamki zima prawie wszystkie na ostatnich silach przed urwaniem,tylnia wycietaczka i ekran od klimy standardowo nie dzialaly.Plusy to mega wygoda z przodu,polskory to tez fajna sprawa,wygodne fotele i panorama. kolega mial puzniej takiego i to samo mowil. Silnik super chodzil i bezproblemowo. Na emeryta 4 litry,trasa 5.5,autostrada kolo 6.5 a kolo domu zima 7 czyli jak na ta mase to super. Teraz kupilem mondei mk4 z tym samym silnikiem i jest sporo zywszy. Pali kolo 6 litrow przy 140 koniach w dieslu. Tylko ze tu nic mi nie piszczy i z tylu moga tez wysokie osoby usiasc. W skrocie fajne auto,ale chyba trzeba dobrego elektryka miec pod reka zeby te kontrolki ogarn.
6,7
Peugeot 407
SW 2.0 HDi 136KM 100kW
Samochód jak na swoją wagę ma zadowalające osiągi. Spodziewałem się troszkę większego zasięgu. Dużo jeżdżę na autostradach i niby +/- 900 km zasięgu to nie jest mało ale jednak samochód szybko zużywa ropę. Warto lać do zbiornika Paliwa premium. Przy spokojnej jeździe udało mi się osiągnąć spalanie na poziomie 6.0 l/100km. Przy spokojnej jeździe autostradowej (130 km/h) samochód pali 6.8 l/100km. Jednak jeśli chcemy pojechać odrobinę szybciej (150 km/h) to już po krótkiej chwili komputer wskazuje 7,2 litra. Na długim dystansie podczas mieszanej jazdy długa (trasa i miasto - krótkie odcinki) komputer po 9999 kilometrach pokazuje 7.4 l/100km. Na pochwalę zasługuje ładnie dobierająca przełożenie 6-biegowa automatyczna skrzynia biegów.
6,3
Peugeot 407
SW 2.0 HDi 136KM 100kW
Przy 75 milach na godzine komputer pokazuje 5.5 litrow na 100. wiem ze jest male przeklamanie porownujac komputera wynik a prawde(niewielkie ale jest) smialo mozna zejsc ponizej 5 litrow przy wolniejszej jezdzie. na trasie pol, anglia spalil 7.9, gdzie bylo szybko (140-170 na h) i full ludzi na pokladzie wiec naprawde mozna zaliczyc autko do ekonomicznych. wiecej opini: walniety dwumass(drogie!) mechanik kazal jezdzic az padnie, bo moze nigdy nie pasc. komputer pokazuje przepalana lamke, za cholere nie umiem jej znalezc, co jest irytujace. moja ocena 8/10. bagaznik skromny jak na kombi. pozatym autko godne polecenia osobom dojrzalym. fajne wygodne ekonomiczne mocne duze i ladne. pozdrawiam

Usterki Peugeot 407

Liczba wpisów: 37
Działająca się kontrolka check engine
  • Peugeot 407 Sedan 2.0 16V 136KM 100kW 2004-2006
  • silnik
  • 420 tys. km
Witam. Po wejściu do samochodu po nocy na zimnym silniku odpalam go a samochód dziwnie się telepie i po chwili zaświeca się kontrolka check engine( usterka silnika konieczna naprawa). Za każdym razem gdy go odpalam zaświeca się. Już sprawdzałem czy to może być egr zapchany czy też katalizator nawet wtryski każdy z osobna był oczyszczony tak dla pewności i nadal nie pomogło A druga przyczyna jest też to że od czasu do czasu dostaje dziwnych skoków obrotów co powoduje że jazda staje się uciążliwa ponieważ podczas ruszania na sprzegle gdy obroty skaczą gaśnie też nie wiem co to może być liczę na jakieś konkretne odpowiedzi.
Problem rozwiązany
4 komentarze
407 2.0 hdi 136km
  • Peugeot 407 Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2009-2011
  • silnik
  • 290 tys. km
Witam. Mam problem z peugeotem 407 2.0 hdi 136km 2005 r.Mianowicie niedawno samochód padł mi na mieście. Po prostu zgasł kontrolka check engine i nie mógł już odpalić. U mechanika pojawiły się dwa błędy: zawór regulatora ciśnienia pompy paliwa i zawór EGR. Po wymianie zaworu regulatora pompy było wszystko ok samochód przejechał ok. 150km. Następnie znów gdy jechałem nagle stracił moc kaszlał na obrotach i gasł. Odpalil, po 5km znów zgasł i kontrolka check engine. Więc u mechanika wyskoczył tylko błąd EGR. Po kosztownej wymianie EGR, przejechał 50km i znów to samo. Auto ma wymienione rozrząd, filtry, EGR i został przeczyszczony FAP. Nie ma żadnych błędów na komputerze i świeci się kontrolka engine. Odpala i po kilku km gaśnie.poza tym faluje delikatnie na obrotach gdy stoi. Co to może być? Czy to czujnik wału?? Proszę o pomoc.
Problem rozwiązany
4 komentarze
Klapy mieszalnika powietrza
  • Peugeot 407 Coupe 2.7 V6 24V HDi FAP 204KM 150kW 2005-2009
  • układ chłodzenia
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 30
Nie 6
Typowa usterka występująca we wszystkich Peugeotach 407. W nagrzewnicy występują klapy które w zależności jak są ustawione dają do kabiny ciepłe lub zimne powietrze. Niestety po latach tracą one smarowanie i zaczynają cięzej chodzić co powoduje złamanie ich na osi. Po tej awarii tracimy możliwość regulowania temperaturą. Na szczęscie jest w tej chwili wiele serwisów które usuwają tą awarie - koszt 500zł. Warto sprawdzić lub zapytać sprzedającego o te awarie przed kupnem samochodu czy już taka u niego wystąpiła.
5 komentarzy
Peugeot 407 SW