Szukaj

Informacje o Peugeot 407 SW 2.0 16V 140KM 103kW 2005-2011

Lata produkcji: 2005 – 2011
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany w latach 2004-2010. Zastąpił popularnego Peugeota 406 i podobnie jak on, bardzo szybko zdobył silną pozycję na rynku, stając się jednym z najchętniej kupowanych aut w swojej klasie w Europie. Model zdobył też wiele nagród (m. in. w plebiscytach Am&S oraz „Auto Bild”). Pierwowzorem „407-ki” był prototyp o nazwie 407 Elixir przedstawiony w 2003 roku. W 2008 roku samochód został poddany face-liftingowi. W 2011 roku został zastąpiony przez model 508.
czytaj więcej
Powagosław
Wizualnie bez zarzutów, sylwetka wręcz modelowa. Komfort i bezpieczeństwo jazdy – również na piątkę. Modelem 407 Peugeot wysoko zawiesił poprzeczkę w klasie średniej. ~Powagosław
Luzacjusz
Wersja przed faceliftingiem była za… zasadniczo kapitalna. Nowy 407 też byłby w pełni ok, gdyby nie te światła przypominające oczy wściekłego sprzedawcy sajgonek. Wyjątkowo wybaczam, ale Peugeot, why? ~Luzacjusz
Produkowany od 2005 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 200 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 85 x 88 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(93%)

Zalety

+ Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie + Silnik

Wady

- Widoczność - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

3,0
~oko
Peugeot 407
SW 2.0 16V 140KM 103kW
Zastanawiają mnie dobre opinie o tym samochodzie... przecież niemal każdy egzemplarz jest skazony kilkoma wadami fabrycznymi (nazywajmy rzeczy po imieniu) które zdarzą się w absolutnie każdym egzemplarzu, i których to naprawa nie należy do tanich... generalnie samochód całkiem fajny bardzo dobrze wyposażony, mi nie przeszkadza długi przód, nie za głośny, silnik OK, zagazowanie bezproblemowe, bagażnik mógłby być większy, ale w sumie nie jest źle, fotele wygodne zarówno z przodu jak i z tyłu, komfort podróżowania całkiem dobry . Ale te awarie to jest masakra, całe szczęście to nie jest diesel bo wtedy byłby już prawdziwy koszmar. Podsumowując kupisz tanio całkiem fajne auto, ale licz się z awariami. Mój egzemplarz kupiłem z stosunkowo niskim przebiegiem 120 tys. od 1 właściciela który zakupił auto w Polskim salonie, garażował i regularnie serwisował w ASO, myślałem że z taką historią samochód będzie pewny, niestety srogo się zawiodłem. Jeździłem w przeszłości Mitsubishi oraz Hondą i tam nie było takich jaj... i tak przez 3 lata awarie i wymiany: - pompy wydy - pompy oleju - przewodów od spryskiwaczy (sparciała, wszytkie przewody do wymiany) - mechanizm różnicowy (gruba i droga sprawa) - rozmawiałem mechanikiem w ASO twierdził że troche się tego sypie, na gwarancji wymieniali całe skrzynie biegów... - klap w mieszalniku (droga naprawa, rozbiera sie całą deskę rozdzielczą) - katalizator (pomimo niskiego przebiegu, przepalił się, check engine wyskakiwał) - renowacja sprężarki klimatyzacji - pompa wspomagania - drobne elementy w zawieszeniu, - czujniki wału korbowego, temperatury silnika (oczywiście , nie liczę tu eksplatacj:, czyli sprzęgła!, klocków, tarcz, płynów) To jest samochód dla fanów marki, ew fanów tego modelu, bo jak wcześniej wspomniałem auto całkiem fajne... ale lepiej dołożyć 10-20 tys i kupić Hondę, bo w ten samochód i tak kupę kasy włożysz, tylko stracisz niepotrzebnie czas u mechaników. Nigdy więcej francuzów...
4,4
~Łukasz_staroniewski
Peugeot 407
SW 2.0 16V 140KM 103kW
Auto bardzo wygodne i mało awaryjne jak na swoje lata. Może przeszkadzać mało miejsca na tylnej kanapie oraz niewielki bagażnik. Auto bardzo komfortowe na długie trasy i dość ekonomiczne. No i bardzo ładny design zewnętrzny.
4,7
~Janek z Janek
Peugeot 407
SW 2.0 16V 140KM 103kW
Po udanym modelu 406 Peugeot stworzył godnego następcę który jest dopracowany i swym wylądem oraz niezawodnością przyciąga uwagę, a wszystko to za bardzo rozsądną cenę jeśli chodzi o samochody używane. Zrobiłem tym autem 50tys km w daw lata i jak na razie za te pieniądze nic lepszego na rynku nie widzę. Ciekawe jak się sprawdzi nowy model.

Usterki Peugeot 407

Liczba wpisów: 37
Działająca się kontrolka check engine
  • Peugeot 407 Sedan 2.0 16V 136KM 100kW 2004-2006
  • silnik
  • 420 tys. km
Witam. Po wejściu do samochodu po nocy na zimnym silniku odpalam go a samochód dziwnie się telepie i po chwili zaświeca się kontrolka check engine( usterka silnika konieczna naprawa). Za każdym razem gdy go odpalam zaświeca się. Już sprawdzałem czy to może być egr zapchany czy też katalizator nawet wtryski każdy z osobna był oczyszczony tak dla pewności i nadal nie pomogło A druga przyczyna jest też to że od czasu do czasu dostaje dziwnych skoków obrotów co powoduje że jazda staje się uciążliwa ponieważ podczas ruszania na sprzegle gdy obroty skaczą gaśnie też nie wiem co to może być liczę na jakieś konkretne odpowiedzi.
Problem rozwiązany
4 komentarze
407 2.0 hdi 136km
  • Peugeot 407 Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2009-2011
  • silnik
  • 290 tys. km
Witam. Mam problem z peugeotem 407 2.0 hdi 136km 2005 r.Mianowicie niedawno samochód padł mi na mieście. Po prostu zgasł kontrolka check engine i nie mógł już odpalić. U mechanika pojawiły się dwa błędy: zawór regulatora ciśnienia pompy paliwa i zawór EGR. Po wymianie zaworu regulatora pompy było wszystko ok samochód przejechał ok. 150km. Następnie znów gdy jechałem nagle stracił moc kaszlał na obrotach i gasł. Odpalil, po 5km znów zgasł i kontrolka check engine. Więc u mechanika wyskoczył tylko błąd EGR. Po kosztownej wymianie EGR, przejechał 50km i znów to samo. Auto ma wymienione rozrząd, filtry, EGR i został przeczyszczony FAP. Nie ma żadnych błędów na komputerze i świeci się kontrolka engine. Odpala i po kilku km gaśnie.poza tym faluje delikatnie na obrotach gdy stoi. Co to może być? Czy to czujnik wału?? Proszę o pomoc.
Problem rozwiązany
4 komentarze
Klapy mieszalnika powietrza
  • Peugeot 407 Coupe 2.7 V6 24V HDi FAP 204KM 150kW 2005-2009
  • układ chłodzenia
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 30
Nie 6
Typowa usterka występująca we wszystkich Peugeotach 407. W nagrzewnicy występują klapy które w zależności jak są ustawione dają do kabiny ciepłe lub zimne powietrze. Niestety po latach tracą one smarowanie i zaczynają cięzej chodzić co powoduje złamanie ich na osi. Po tej awarii tracimy możliwość regulowania temperaturą. Na szczęscie jest w tej chwili wiele serwisów które usuwają tą awarie - koszt 500zł. Warto sprawdzić lub zapytać sprzedającego o te awarie przed kupnem samochodu czy już taka u niego wystąpiła.
5 komentarzy
Peugeot 407 SW