Szukaj

Informacje o Peugeot 407 Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2009-2011

Lata produkcji: 2009 – 2011
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany w latach 2004-2010. Zastąpił popularnego Peugeota 406 i podobnie jak on, bardzo szybko zdobył silną pozycję na rynku, stając się jednym z najchętniej kupowanych aut w swojej klasie w Europie. Model zdobył też wiele nagród (m. in. w plebiscytach Am&S oraz „Auto Bild”). Pierwowzorem „407-ki” był prototyp o nazwie 407 Elixir przedstawiony w 2003 roku. W 2008 roku samochód został poddany face-liftingowi. W 2011 roku został zastąpiony przez model 508.
czytaj więcej
Powagosław
Wizualnie bez zarzutów, sylwetka wręcz modelowa. Komfort i bezpieczeństwo jazdy – również na piątkę. Modelem 407 Peugeot wysoko zawiesił poprzeczkę w klasie średniej. ~Powagosław
Luzacjusz
Wersja przed faceliftingiem była za… zasadniczo kapitalna. Nowy 407 też byłby w pełni ok, gdyby nie te światła przypominające oczy wściekłego sprzedawcy sajgonek. Wyjątkowo wybaczam, ale Peugeot, why? ~Luzacjusz
Produkowany od 2009 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Średnica cylindra × skok tłoka 85 x 88 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Karoseria + Wyciszenie + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Widoczność - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,5
~lucaaszz
Peugeot 407
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Bardzo pozytywne auto, piękna linia nadwozia - nie da się pomylić z żadnym innym, dobre zawieszenie - nie wychyla się na zakrętach nawet przy wysokich prędkościach. Super wygodne fotele nawet po długiej trasie nic człowieka nie boli można wysiąść wypoczętym. Silnik całkiem ekonomiczny i dynamiczny, nie ma strachu przy wyprzedzaniu i ponad 200 spokojnie można polecieć. Jak na tak ciężką limuzynę 8.5 litra ON w mieście przy dynamicznej jeździe to całkiem dobry wynik. W trasie nie trzeba się wlec żeby spalić 5.5 l. No a teraz czas na minusy: średnia widoczność zwłaszcza na boki tzn. przednie słupki skutecznie zasłaniają widoczność i przednia szyba jest za niska, gdyby była z 5 cm wyższa była by idealna no ale cóż jest jaka jest trzeba się przyzwyczaić. Mało miejsca z tyłu - mało jak na limuzyne, wysocy pasażerowie nie będą zachwyceni. Średni bagażnik tylko 407 litrów więc na dłuższy wyjazd najlepiej jechać w 4 osoby. Usterki; narazie same drobiazgi, czujnik abs, zapchany spryskiwacze, sworzeń wahacza. Podsumowując: gdybym miał kupować samochód kupił bym go jeszcze raz, jest jak piękna kobieta o którą trzeba dbać, a jeśli będzie się o nią dbać to na pewno Cię nie zawiedzie ;)
4,2
~jozef b.
Peugeot 407
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
ho ho. Peugeot 407 HDI 2.0 TO DOSKONAŁY WYBÓR. JESTEM MIŁO ZASKOCZONY WŁAŚCIWOŚCIAMI TEGO AUTA, A W SZCZEGÓLNOŚCI SILNIKIEM KTÓRY UWAŻAM ZA NAJLEPSZY W TEJ KATEGORII AUT. USTERKOWOŚĆ WCALE NIE JEST WYŻSZA OD INNYCH WCZESNIEJ UŻYWANYCH SAMOCHODÓW, A NAWET MUSZĘ BYĆ OBIEKTYWNY JEST MAŁA. W TEJ CHWILI PRZY ZAKUPIE RÓWNIEŻ WYBRAŁBYM TEN SAM MODEL. OWSZEM BAGAŻNIK POWINIEN BYĆ W TEJ KATEGORII TROCHĘ WIĘKSZY. POLECAM WSZYSTKIM NIEDOWIARKOM KTÓRZY PREFERUJĄ SZCZEGÓLNIE MARKI NIEMIECKIE. PEUGEOT 407 W WERSJI DIESLA 2.0 TO REWELACJA. ZAWIESZENIE PO PRZEBIEGU 65 TYŚ JEST W DOBREJ KONDYCJI, KLIMATYZACJA BEZ ZARZUTU, KLOCKI I HAMULCE RÓWNIEŻ, SPALANIE O DZIWO TAK SAMO.SERWISOWAŁEM 1 RAZ SWOJE TURBO-NAPRAWIANO W RAMACH GWARANCJI, PASY BEZPIECZEŃSTWA, I WYCIEK POD SPODEM.POZA TYM WSZYSTKO DZIAŁA. TO LIMUZYNA I WYMAGA DBAŁOŚCI. JEST DOBRA. HEJ
4,0
~scheik@poczta.fm
Peugeot 407
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
peugocik 2.0 diesel 6 biegow nawigacja praktycznie wszystko poza tempomatem i skora zato piekny kremowy welur i granatowyna zewnacz dolozylem jeszcze do niego monitory w zaglowki widac bylo zazdrosc w oczach ktorzy go oglodali niestety sprzedalem przez potrzebe gotowki i przerazalo mnie ze to tak naprawde komputer, lusterka automatycznie chowane,swiatla automatycznie wl,wycieraczki autom wl,jedynym minusem jest wywazanie kol kupilem go zmienilem opony i widze ze niewywazaja wcisneli mi kit ze on ma na drozkach autmatyczne wywazanie kol problem jest w tym ze w srodku kola niema dziury przelotowej i trzeba przezbrajac cala maszynke do wywazania,znajomy kupil pasata za tyle samo co ja ale rok starszy lekko obity i 3.5 razy wiekszy przebieg a w srodku z nowinek elektroniczych to radio kaseciak i el szyby i lusterka
Średnie spalanie dla Peugeot 407 Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2009-2011
6,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,4
Peugeot 407
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Witam Ponownie. Troszkę czasu minęło od poprzedniej wizyty i nie ma co stękać...Jest OK. jadąc trasę Warszawa-Góry czyli trasa mieszana 1100 km. średnie spalanie 5.6 jest nadal dobrym wynikiem przy prędkości 110-150 km/h n i góry(troszkę więcej pali) miasto się nie zmienia 7,8-8,5 L. też dobry wynik... Auto waży 1600 kg. i wygląd mimo upływu czasu Super...Jak ktoś ma czas to może zejść w trasie do ok. 4,5 l/100 km jedziemy 90-110 km/h bez ognia i robimy 1200 km na zbiorniku więc myślę że to super wynik. Nie fantazjuję bo przejechałem Peugeotem ok 50.000 km więc opinia wiarygodna... Przy prędkości 150-160 spalanie wzrośnie do ok.6,5l/100km...Naprawdę super...Pozdrawiam ALL...
6,6
Peugeot 407
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Maksymalne średnie spalanie czyli 7.3 uzyskałem zimą kiedy autko zanim ruszy trzeba odśnieżyć oczywiście przy zapalonym silniku, jazda po sniegu w korkach itp...minimalne 6.7 to spalanie przy włączonej klimie w lecie! również w cyklu mieszanym z przewagą miasta! Minimalne spalanie mogłoby być jeszcze niższe niż moje ale ciężko mi sie opanować bo to auto na trasie jest naprawdę bardzo dynamiczne i sprawia sporo przyjemności!najniższe spalanie osiągnałem w trasie w bieszczady konkretnie pod sama tarnice wiec trzeba też liczyć na serpentyny strome podjazdy i zjazdy! to auto to mistrzostwo Świata! bardzo polecam
6,4
Peugeot 407
Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
autko naprawdę super - wygodne idealne na długie trasy (autostrada to jego żywioł)przy 120 km/h na tempomacie pali jakieś 5,5 l/100 - przy 90 km/h poniżej 5 litrów - w mieście latem 8 litrów a nawet zdeka mniej - zimą jakieś 0,5- 1 litra więcej. I wcale nie jest takie awaryjne - no przynajmniej mi jak zaranie nic się nie zrypało- blok silnika cały (pozdrowienia dla szwagra z possatem ;-) ) a co do tego nieszczęsnego FAP-u o którym kolega pisał to wystarczy go wymontować i wypłukać wodą - info na forum peugeot-klub.pl - na owej stronce można znaleźć wszystko ( spolszczenie navi za free - i wiele innych) pozdrawiam i polecam -z każdym dniem lobie go coraz bardziej.

Usterki Peugeot 407

Liczba wpisów: 37
Działająca się kontrolka check engine
  • Peugeot 407 Sedan 2.0 16V 136KM 100kW 2004-2006
  • silnik
  • 420 tys. km
Witam. Po wejściu do samochodu po nocy na zimnym silniku odpalam go a samochód dziwnie się telepie i po chwili zaświeca się kontrolka check engine( usterka silnika konieczna naprawa). Za każdym razem gdy go odpalam zaświeca się. Już sprawdzałem czy to może być egr zapchany czy też katalizator nawet wtryski każdy z osobna był oczyszczony tak dla pewności i nadal nie pomogło A druga przyczyna jest też to że od czasu do czasu dostaje dziwnych skoków obrotów co powoduje że jazda staje się uciążliwa ponieważ podczas ruszania na sprzegle gdy obroty skaczą gaśnie też nie wiem co to może być liczę na jakieś konkretne odpowiedzi.
Problem rozwiązany
4 komentarze
407 2.0 hdi 136km
  • Peugeot 407 Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2009-2011
  • silnik
  • 290 tys. km
Witam. Mam problem z peugeotem 407 2.0 hdi 136km 2005 r.Mianowicie niedawno samochód padł mi na mieście. Po prostu zgasł kontrolka check engine i nie mógł już odpalić. U mechanika pojawiły się dwa błędy: zawór regulatora ciśnienia pompy paliwa i zawór EGR. Po wymianie zaworu regulatora pompy było wszystko ok samochód przejechał ok. 150km. Następnie znów gdy jechałem nagle stracił moc kaszlał na obrotach i gasł. Odpalil, po 5km znów zgasł i kontrolka check engine. Więc u mechanika wyskoczył tylko błąd EGR. Po kosztownej wymianie EGR, przejechał 50km i znów to samo. Auto ma wymienione rozrząd, filtry, EGR i został przeczyszczony FAP. Nie ma żadnych błędów na komputerze i świeci się kontrolka engine. Odpala i po kilku km gaśnie.poza tym faluje delikatnie na obrotach gdy stoi. Co to może być? Czy to czujnik wału?? Proszę o pomoc.
Problem rozwiązany
4 komentarze
Klapy mieszalnika powietrza
  • Peugeot 407 Coupe 2.7 V6 24V HDi FAP 204KM 150kW 2005-2009
  • układ chłodzenia
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 30
Nie 6
Typowa usterka występująca we wszystkich Peugeotach 407. W nagrzewnicy występują klapy które w zależności jak są ustawione dają do kabiny ciepłe lub zimne powietrze. Niestety po latach tracą one smarowanie i zaczynają cięzej chodzić co powoduje złamanie ich na osi. Po tej awarii tracimy możliwość regulowania temperaturą. Na szczęscie jest w tej chwili wiele serwisów które usuwają tą awarie - koszt 500zł. Warto sprawdzić lub zapytać sprzedającego o te awarie przed kupnem samochodu czy już taka u niego wystąpiła.
5 komentarzy
Peugeot 407 Sedan