Szukaj

Informacje o Peugeot 407 Sedan 1.8 16V 125KM 92kW 2005-2011

Lata produkcji: 2005 – 2011
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany w latach 2004-2010. Zastąpił popularnego Peugeota 406 i podobnie jak on, bardzo szybko zdobył silną pozycję na rynku, stając się jednym z najchętniej kupowanych aut w swojej klasie w Europie. Model zdobył też wiele nagród (m. in. w plebiscytach Am&S oraz „Auto Bild”). Pierwowzorem „407-ki” był prototyp o nazwie 407 Elixir przedstawiony w 2003 roku. W 2008 roku samochód został poddany face-liftingowi. W 2011 roku został zastąpiony przez model 508.
czytaj więcej
Powagosław
Wizualnie bez zarzutów, sylwetka wręcz modelowa. Komfort i bezpieczeństwo jazdy – również na piątkę. Modelem 407 Peugeot wysoko zawiesił poprzeczkę w klasie średniej. ~Powagosław
Luzacjusz
Wersja przed faceliftingiem była za… zasadniczo kapitalna. Nowy 407 też byłby w pełni ok, gdyby nie te światła przypominające oczy wściekłego sprzedawcy sajgonek. Wyjątkowo wybaczam, ale Peugeot, why? ~Luzacjusz
Produkowany od 2005 do 2011 roku
Pojemność skokowa 1749 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 125 KM (92 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 170 Nm przy 3750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 82,7 x 81,4 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(73%)

Zalety

+ Układ jezdny + Wyciszenie + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Widoczność - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

2,9
~a.
Peugeot 407
Sedan 1.8 16V 125KM 92kW
W zasadzie auta sie juz pozbylem po 19 m-cach Byl to moj 4 "francuz"ale dal mi w kosc. Rok temu zepsula mi sie po raz pierwszy klimatyzacja MUSIALEM CZEKAC POMIMO ZE SAMOCHOD NA GWARANCJI 8 TYG NA ZGODE CENTRALI PEUGEOT na naprawe!!!! czas 8 tygodni. 2x korzytsalem z assistancu i wracalem do serwisu z powodu awarii hamulcow zglasanej przez komputer (SAMOCHOD MIAL NIE WIELE PONAD ROK!).W koncu okazało ze padły czujniki przy hamulcach, ale aby je wymienic to trzeba wymienic klocki hamulcowe (wczesniej je wymienialem na przegladzie). Chciceli zebym sobie za nie ponownie zaplacił , znowu poszlo zapytanie do centrali o zgode. Peugeot Polska odpowiedziała ZE MOGE TAK JEZDZIC!!!! a w aucie komputer robil dyskoteke z tego powodu. Dopiero pismo zaprzyjaznionego radcy prawnego bardzo sluzbowe grożace ze bede traktował odmowe jako zerwanie warunków umowy wymusiło zgode na na naprawe. Kolejny przykład jadac autem koputer zglosil mi (bylem w srewisie 2000 km wczesniej) ze mam sprawdzic poziom oleju, dzwonie do assistancu co mam zrobic (jest wieczor niedziela) a on mowi zebym sprawdził poziom oleju , ja na to ze mam rozgrzany silnik, facet odpowiada ze bym jechal do serwisu na to ja pytam czy biora odpowiedzialnosc za zatarcie silnika, odpowiedzieli ze nie, na to ja prosze aby przysłai platforme, bo nie zaryzykuje jazdy, on mi odmawia, mowi ze jak mam niski poziom oleju to mam sobie dolac (PRZEBIEG 54 TYS KM, BYL DOPIERO CO W SERWISIE !), Chce rozmawiac z jego szefem on odmawia, mowi ze od 8 rano moge dzwonic. Naszczescie bylo blisko domu, ciekawe co bym zrobił gdyby to była noc, dlaeko od stacji benzynowej i w polu. TAKA JEST POMOC FIRMY PEUGEOT, MIMO GWARANCJI. nie wspominam juz o uszczelkachi innych drobiazgach te auto mimo serwisowania prawie nigdy nie było w 100% sprawne. Wiecej juz peugeota nie kupie i nie polecam mimo bardzo ladnego wygladu !
3,1
~Bamse
Peugeot 407
Sedan 1.8 16V 125KM 92kW
Po aucie z segmentu D spodziewałem się czegoś więcej. Średnie auto, choć pewnie wynika to wyboru silnika - ten silnik, chociaż jest ponoć trwałą jednostką - jest po prostu zbyt słaby jak na auto tych gabarytów... Pożera mnóstwo oleju!
5,0
~Janek
Peugeot 407
Sedan 1.8 16V 125KM 92kW
Posiadam auto od nowości. Jak dla mnie super samochód. Przez sześć lat użytkowania nie miałem poważnej usterki. Wszystko wymieniane jest na czas i auto się odwdzięcza. Chce zmienić na Peugeota 508, bo z poprzednika 407 jestem zadowolony. Jedyna wada jaka jest w 407 to trochę za mało mocy. Na pewno nie poszalejecie tym autem. Za to komfort jazdy i wyposażenie rekompensują mało mocy. Jazda Peugeotem 407 to przyjemność. W 100 % polecam.
Średnie spalanie dla Peugeot 407 Sedan 1.8 16V 125KM 92kW 2005-2011
8,5
l/100 km
10,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,9
Peugeot 407
Sedan 1.8 16V 125KM 92kW
Mieszkam w zakorkowanym mieście i auto potrafi spalić 11 litrów benzyny. Ale najczęściej jest to w granicy 10,5 l. Jeżeli ktoś chce sprawdzić auto na dłużym odcinku autostrady też wyjdzie 10,5. normalna jazda po zwykłej drodze to 8-9 l. Przegląd narazie był tylko jeden i gdyby nie klocki hamulcowe całość to niepełne 900 zł z VAT a tak wyszło 1500 zł. Urwałem osłonę pod silnikiem i szukałem zamiennika bo w ASO ten kawałek plastiku to 600 zł. Ponieważ szyba jest duża wycieraczki są nie mniejsze - w ASO 316 zł kpl. w sklepie motoryzacyjnym orygninał VALEO 220 zł. Jednym słowem części opakowane w kartoniki Peugeot to drogi sport.
8,1
Peugeot 407
Sedan 1.8 16V 125KM 92kW
Codziennie pokonuje 12km odcinek trasy szybkiego ruchu w drodze do pracy. Przy przeciętnym stylu jazdy auto z tym silnikiem spala ponad 10 litrów /100km Auto ciężkie - rozumiem, ale żeby była jakaś rekompensata w postaci przyspieszenia - jeszcze bym to był w stanie zaakceptować... A tak to - porażka.
7,5
Peugeot 407
Sedan 1.8 16V 125KM 92kW
MINIMUM SPALANIE TO 5.9L NA ODCZINKU 97KM WEDLUG PC NA TEMPOMACIE PRZY 90KM/H.AUTOSTRADA 130KM/H(TEMPOMAT)7.9-8L.AUTOSTRADA 150KM/H(TEMPOMAT)TO 8.9L.SREDNIE SPALANIE ZA 6000KM 70%MIASTO I OKOLICA DO 10KM I 30%POZA MIASTEM.JEST WEDLUG PC 8.2L.

Usterki Peugeot 407

Liczba wpisów: 37
Działająca się kontrolka check engine
  • Peugeot 407 Sedan 2.0 16V 136KM 100kW 2004-2006
  • silnik
  • 420 tys. km
Witam. Po wejściu do samochodu po nocy na zimnym silniku odpalam go a samochód dziwnie się telepie i po chwili zaświeca się kontrolka check engine( usterka silnika konieczna naprawa). Za każdym razem gdy go odpalam zaświeca się. Już sprawdzałem czy to może być egr zapchany czy też katalizator nawet wtryski każdy z osobna był oczyszczony tak dla pewności i nadal nie pomogło A druga przyczyna jest też to że od czasu do czasu dostaje dziwnych skoków obrotów co powoduje że jazda staje się uciążliwa ponieważ podczas ruszania na sprzegle gdy obroty skaczą gaśnie też nie wiem co to może być liczę na jakieś konkretne odpowiedzi.
Problem rozwiązany
4 komentarze
407 2.0 hdi 136km
  • Peugeot 407 Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2009-2011
  • silnik
  • 290 tys. km
Witam. Mam problem z peugeotem 407 2.0 hdi 136km 2005 r.Mianowicie niedawno samochód padł mi na mieście. Po prostu zgasł kontrolka check engine i nie mógł już odpalić. U mechanika pojawiły się dwa błędy: zawór regulatora ciśnienia pompy paliwa i zawór EGR. Po wymianie zaworu regulatora pompy było wszystko ok samochód przejechał ok. 150km. Następnie znów gdy jechałem nagle stracił moc kaszlał na obrotach i gasł. Odpalil, po 5km znów zgasł i kontrolka check engine. Więc u mechanika wyskoczył tylko błąd EGR. Po kosztownej wymianie EGR, przejechał 50km i znów to samo. Auto ma wymienione rozrząd, filtry, EGR i został przeczyszczony FAP. Nie ma żadnych błędów na komputerze i świeci się kontrolka engine. Odpala i po kilku km gaśnie.poza tym faluje delikatnie na obrotach gdy stoi. Co to może być? Czy to czujnik wału?? Proszę o pomoc.
Problem rozwiązany
4 komentarze
Klapy mieszalnika powietrza
  • Peugeot 407 Coupe 2.7 V6 24V HDi FAP 204KM 150kW 2005-2009
  • układ chłodzenia
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 31
Nie 6
Typowa usterka występująca we wszystkich Peugeotach 407. W nagrzewnicy występują klapy które w zależności jak są ustawione dają do kabiny ciepłe lub zimne powietrze. Niestety po latach tracą one smarowanie i zaczynają cięzej chodzić co powoduje złamanie ich na osi. Po tej awarii tracimy możliwość regulowania temperaturą. Na szczęscie jest w tej chwili wiele serwisów które usuwają tą awarie - koszt 500zł. Warto sprawdzić lub zapytać sprzedającego o te awarie przed kupnem samochodu czy już taka u niego wystąpiła.
5 komentarzy
Peugeot 407 Sedan