Szukaj

Informacje o Peugeot 407 Sedan 1.8 16V 116KM 85kW 2004-2006

Lata produkcji: 2004 – 2006
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany w latach 2004-2010. Zastąpił popularnego Peugeota 406 i podobnie jak on, bardzo szybko zdobył silną pozycję na rynku, stając się jednym z najchętniej kupowanych aut w swojej klasie w Europie. Model zdobył też wiele nagród (m. in. w plebiscytach Am&S oraz „Auto Bild”). Pierwowzorem „407-ki” był prototyp o nazwie 407 Elixir przedstawiony w 2003 roku. W 2008 roku samochód został poddany face-liftingowi. W 2011 roku został zastąpiony przez model 508.
czytaj więcej
Powagosław
Wizualnie bez zarzutów, sylwetka wręcz modelowa. Komfort i bezpieczeństwo jazdy – również na piątkę. Modelem 407 Peugeot wysoko zawiesił poprzeczkę w klasie średniej. ~Powagosław
Luzacjusz
Wersja przed faceliftingiem była za… zasadniczo kapitalna. Nowy 407 też byłby w pełni ok, gdyby nie te światła przypominające oczy wściekłego sprzedawcy sajgonek. Wyjątkowo wybaczam, ale Peugeot, why? ~Luzacjusz
Produkowany od 2004 do 2006 roku
Pojemność skokowa 1749 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 116 KM (85 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 163 Nm przy 4500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 82,7 x 81,4 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(58%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Wyciszenie + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Silnik - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

5,0
~Marcin
Peugeot 407
Sedan 1.8 16V 116KM 85kW
Fajne auto dla rodziny, dla kogoś kto ceni komfort jazdy. Bardzo dobra widoczność w szybach jak i lusterkach. Ładnie prezentuję się na zewnątrz jak i wewnątrz. Środek dobrze przemyślany. Dużo miejsca dla pasażerów na przednich siedzeniach. Trochę mniej z tyłu. Myślę że osoby powyżej 190cm miałyby problem, ale ja takich osób nie wożę także jak na razie nikt nie narzekał. Bardzo czytelne i bardzo ładnie podświetlone zegary, co cieszy oko. Klimatyzacja dwustrefowa spełnia swoją rolę. Wszystko w tym aucie działa super. Na dobra ocenę zasługują lusterka przyciemniane, składane elektrycznie, automatyczne wycieraczki i światła co sprawia że jazda tym samochodem staję się przyjemnością. Nie będę się za bardzo rozpisywał, bo można byłoby o wyposażeniu napisać książkę. Spalanie w 407 dla jednych jest duże dla drugich w normie. Ja uważam że jest w normie. 8 litrów na trasie to nie dużo. W mieście gorzej bo spala mi ok.12 litrów, ale 10km pokonuję w 40 minut. Ktoś kto mieszka w nie dużym miasteczku myślę że spali ok. 9-10 litrów. Silnik mógłby mieć trochę więcej mocy, ale tak jak ja jeżdżę w trasy w zupełności wystarcza. Ogólnie oceniam to auto 10/10. Za wygląd, wyposażenie, komfort i przyjemność z jazdy. Miałem już kilka aut w swoim życiu (opla vectre b, opla vectre C, mercedesa C klase, seata cordobe, forda escorta, toyote corolle i avensis, mazde 6. Z żadnego samochodu nie byłem tak zadowolony jak z Peugeota 407. Jak kiedyś zmienie auto to tylko na peugeota. Polecam wszystkim. A oceny i opinie negatywnw które czytałem u innych użytkowników myślę że są przesadzone... Wiadomo że samochód nie będzie wiecznie jeżdził bez awarii. Jak wymieniasz wszystko na czas to nie bedziesz miał z nim problemów. JAK DBASZ TAK MASZ... Pozdrawiam wszystkich posiadaczy 407.
5,0
~Mariusz
Peugeot 407
Sedan 1.8 16V 116KM 85kW
Super auto za te pieniądze. Dobrze wyposażona i jak narazie nie sprawia kłopotów. Świetne auto na długie trasy i poza miasto. Bardzo wygodne, ładne na zewnątrz i wewnątrz. Trochę za duże zużycie paliwa i trochę za mało mocy. Ale jakieś wady muszą być. Nie ma idealnych aut ;). Polecam wszystkim ceniącym wygode, komfort i przyjemność z jazdy.
3,8
~bayerg@poczta.onet.pl
Peugeot 407
Sedan 1.8 16V 116KM 85kW
4ka ale z malym minusem za silnik i prace silnika.pomimo iz auto kosztuje ponad 80.000 za te cene mozna by sie spodziewac troszke wiecej z przyjemnosci prowadzenia pojazdu.szkoda nawet cokolwiek mowic o niedopracowanym sprzegle ktore cieko jest tak obczuć aby zmiana biegow nie konczyla sie zrywem.warto jest jednak widziec spojzenia innych kierowcow na widok tych "kocich oczow"

Usterki Peugeot 407

Liczba wpisów: 37
Działająca się kontrolka check engine
  • Peugeot 407 Sedan 2.0 16V 136KM 100kW 2004-2006
  • silnik
  • 420 tys. km
Witam. Po wejściu do samochodu po nocy na zimnym silniku odpalam go a samochód dziwnie się telepie i po chwili zaświeca się kontrolka check engine( usterka silnika konieczna naprawa). Za każdym razem gdy go odpalam zaświeca się. Już sprawdzałem czy to może być egr zapchany czy też katalizator nawet wtryski każdy z osobna był oczyszczony tak dla pewności i nadal nie pomogło A druga przyczyna jest też to że od czasu do czasu dostaje dziwnych skoków obrotów co powoduje że jazda staje się uciążliwa ponieważ podczas ruszania na sprzegle gdy obroty skaczą gaśnie też nie wiem co to może być liczę na jakieś konkretne odpowiedzi.
Problem rozwiązany
4 komentarze
407 2.0 hdi 136km
  • Peugeot 407 Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2009-2011
  • silnik
  • 290 tys. km
Witam. Mam problem z peugeotem 407 2.0 hdi 136km 2005 r.Mianowicie niedawno samochód padł mi na mieście. Po prostu zgasł kontrolka check engine i nie mógł już odpalić. U mechanika pojawiły się dwa błędy: zawór regulatora ciśnienia pompy paliwa i zawór EGR. Po wymianie zaworu regulatora pompy było wszystko ok samochód przejechał ok. 150km. Następnie znów gdy jechałem nagle stracił moc kaszlał na obrotach i gasł. Odpalil, po 5km znów zgasł i kontrolka check engine. Więc u mechanika wyskoczył tylko błąd EGR. Po kosztownej wymianie EGR, przejechał 50km i znów to samo. Auto ma wymienione rozrząd, filtry, EGR i został przeczyszczony FAP. Nie ma żadnych błędów na komputerze i świeci się kontrolka engine. Odpala i po kilku km gaśnie.poza tym faluje delikatnie na obrotach gdy stoi. Co to może być? Czy to czujnik wału?? Proszę o pomoc.
Problem rozwiązany
4 komentarze
Klapy mieszalnika powietrza
  • Peugeot 407 Coupe 2.7 V6 24V HDi FAP 204KM 150kW 2005-2009
  • układ chłodzenia
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 30
Nie 6
Typowa usterka występująca we wszystkich Peugeotach 407. W nagrzewnicy występują klapy które w zależności jak są ustawione dają do kabiny ciepłe lub zimne powietrze. Niestety po latach tracą one smarowanie i zaczynają cięzej chodzić co powoduje złamanie ich na osi. Po tej awarii tracimy możliwość regulowania temperaturą. Na szczęscie jest w tej chwili wiele serwisów które usuwają tą awarie - koszt 500zł. Warto sprawdzić lub zapytać sprzedającego o te awarie przed kupnem samochodu czy już taka u niego wystąpiła.
5 komentarzy
Peugeot 407 Sedan