Szukaj

Informacje o Peugeot 407 Sedan

Lata produkcji: 2004 – 2011
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany w latach 2004-2010. Zastąpił popularnego Peugeota 406 i podobnie jak on, bardzo szybko zdobył silną pozycję na rynku, stając się jednym z najchętniej kupowanych aut w swojej klasie w Europie. Model zdobył też wiele nagród (m. in. w plebiscytach Am&S oraz „Auto Bild”). Pierwowzorem „407-ki” był prototyp o nazwie 407 Elixir przedstawiony w 2003 roku. W 2008 roku samochód został poddany face-liftingowi. W 2011 roku został zastąpiony przez model 508.
czytaj więcej
Powagosław
Wizualnie bez zarzutów, sylwetka wręcz modelowa. Komfort i bezpieczeństwo jazdy – również na piątkę. Modelem 407 Peugeot wysoko zawiesił poprzeczkę w klasie średniej. ~Powagosław
Luzacjusz
Wersja przed faceliftingiem była za… zasadniczo kapitalna. Nowy 407 też byłby w pełni ok, gdyby nie te światła przypominające oczy wściekłego sprzedawcy sajgonek. Wyjątkowo wybaczam, ale Peugeot, why? ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 12,2 m
Promień skrętu 6,1 m
Długość 4676 mm
Szerokość 1811 mm
Wysokość 1447 mm
Rozstaw osi 2725 mm
Rozstaw kół - przód 1552 mm
Rozstaw kół - tył 1518 mm
Zwis przedni 1029 mm
Zwis tylny 922 mm
Prześwit 156 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1467 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 407 l
Dopuszczalne obciążenie dachu 80 kg

Oceny Peugeot 407 Sedan

Liczba ocen: 350
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(78%)

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Wyciszenie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,3
~Radek
Peugeot 407
Sedan 2.0 HDi 136KM 100kW
Sedan 2.0 HDI o oznaczeniu rhr 136koni 350 nm. Powiem wam tak. Ogólnie w serii brakuje mu takiej dynamicznej duszy. Możecie tam na spokojnie zrobić 180koni/400nm I podnieść dynamikę bo bez tego brakuje mocy w codzienniej jeździe i wyprzedzaniu. Jednakże nie polecam zabawy powyżej tej mocy bo skrzynie francuskie mają swoje limity nieco na równi z serią. Tam limit wynosi 420nm. Powyżej tego skracacie mocno żywotność skrzyni. Jak chcecie się bawić mocą to zadbajcie żeby było czym wyhamować bo seryjne hamulce to będzie za mało.
3,3
~RuinPL
Peugeot 407
Sedan 2.0 16V 140KM 103kW
Ten samochód był moim pierwszym autem i jeździłem nim przez 6 lat, nie mam więc odniesienia i możliwości porównania. To, czego nie można odmówić temu autu, to komfort - jazda nim, to czysta przyjemność (jak wszystko działa). Nie rozumiem też wypowiedzi inny, że jest to auto bez charakteru czy co tam. Moim zdaniem Peugeot 407 jest jednym z bardziej charakterystycznych aut z uwagi na ten jego rekini przód - nie pomylę go z żadnym innym autem. Jakość wykończenia wnętrza, również jest moim zdaniem na bardzo wysokim poziomie. Jak się wsiada do innego samochodu w tym segmencie cenowym, to witają nas tandetne, szare, trzeszczące plastiki. Tutaj natomiast wszystko jest w stonowanej czerni (w standardzie) ze srebrnymi elementami. Nic nie trzeszczy, wszystko jest miłe w dotyku. Użytkowanie tego auta, to już inna bajka. Ciężko mi powiedzieć, na ile to była kwestia mojego egzemplarza a na ile każda 407ka tak ma, ale tutaj wiecznie coś się psuło. Każda naprawa średnio 300 zł. Nie będę się tutaj rozpisywał o usterkach bo było tego tyle, że dnia by nie starczyło :/
3,4
~Sebastian
Peugeot 407
Sedan 2.0 HDi 136KM 100kW
Autko naprawdę ładne i dosyć dynamiczne. Sporo miejsca w środku , mimo 17 lat na karku wizualnie sprawia naprawdę dobre wrażenie. Ogromny minus za awaryjnosc - wymieniłem w nim już chyba dosłownie wszystko co nie dotyczy silnika ( o nim nie powiem złego słowa ) wymieniony rozrząd przy zakupie przy 230 tys. , Czujniki ABS , klapy sterujące powietrzem ( auto nie grzało ) , do wymiany przepływomierz , czujnik temperatury , chłodnica , u mnie bardzo szybko zużywają się klocki i tarcze , wycięty filtr cząstek stałych ( niesamowicie awaryjny i irytujący ) ,regeneracja turbiny, wymiana dwóch piast - mógłbym tak wymieniać jeszcze dużo , na pewno włożyłem w niego więcej niz sam jest wart - ale mimo wszystko jest w tym aucie coś co dalej kusi by go nie zmieniać .

Usterki Peugeot 407

Liczba wpisów: 37
Działająca się kontrolka check engine
  • Peugeot 407 Sedan 2.0 16V 136KM 100kW 2004-2006
  • silnik
  • 420 tys. km
Witam. Po wejściu do samochodu po nocy na zimnym silniku odpalam go a samochód dziwnie się telepie i po chwili zaświeca się kontrolka check engine( usterka silnika konieczna naprawa). Za każdym razem gdy go odpalam zaświeca się. Już sprawdzałem czy to może być egr zapchany czy też katalizator nawet wtryski każdy z osobna był oczyszczony tak dla pewności i nadal nie pomogło A druga przyczyna jest też to że od czasu do czasu dostaje dziwnych skoków obrotów co powoduje że jazda staje się uciążliwa ponieważ podczas ruszania na sprzegle gdy obroty skaczą gaśnie też nie wiem co to może być liczę na jakieś konkretne odpowiedzi.
Problem rozwiązany
4 komentarze
407 2.0 hdi 136km
  • Peugeot 407 Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2009-2011
  • silnik
  • 290 tys. km
Witam. Mam problem z peugeotem 407 2.0 hdi 136km 2005 r.Mianowicie niedawno samochód padł mi na mieście. Po prostu zgasł kontrolka check engine i nie mógł już odpalić. U mechanika pojawiły się dwa błędy: zawór regulatora ciśnienia pompy paliwa i zawór EGR. Po wymianie zaworu regulatora pompy było wszystko ok samochód przejechał ok. 150km. Następnie znów gdy jechałem nagle stracił moc kaszlał na obrotach i gasł. Odpalil, po 5km znów zgasł i kontrolka check engine. Więc u mechanika wyskoczył tylko błąd EGR. Po kosztownej wymianie EGR, przejechał 50km i znów to samo. Auto ma wymienione rozrząd, filtry, EGR i został przeczyszczony FAP. Nie ma żadnych błędów na komputerze i świeci się kontrolka engine. Odpala i po kilku km gaśnie.poza tym faluje delikatnie na obrotach gdy stoi. Co to może być? Czy to czujnik wału?? Proszę o pomoc.
Problem rozwiązany
4 komentarze
Klapy mieszalnika powietrza
  • Peugeot 407 Coupe 2.7 V6 24V HDi FAP 204KM 150kW 2005-2009
  • układ chłodzenia
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 30
Nie 6
Typowa usterka występująca we wszystkich Peugeotach 407. W nagrzewnicy występują klapy które w zależności jak są ustawione dają do kabiny ciepłe lub zimne powietrze. Niestety po latach tracą one smarowanie i zaczynają cięzej chodzić co powoduje złamanie ich na osi. Po tej awarii tracimy możliwość regulowania temperaturą. Na szczęscie jest w tej chwili wiele serwisów które usuwają tą awarie - koszt 500zł. Warto sprawdzić lub zapytać sprzedającego o te awarie przed kupnem samochodu czy już taka u niego wystąpiła.
5 komentarzy

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 15
4,5
Peugeot 407
Sedan 1.8 16V 125KM 92kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - plus
przebieg: 41 tys. km
użytkowana przez: 100 tys. km
Działa idealnie. Zaoszczędzone ok 20 000zł przez 3 lata (na czysto po odliczeniu wszelkich kosztów montażu, przeglądów i dodatkowych badań tech). Zainstalowałem LPG zaraz po zakupie i użytkowałem przez ok 100 000km (przez okres 3 lat). Auto po tym okresie działa wspaniale, nie wykazuje żadnych śladów zużycia. Nigdy nie miało awarii zarówno LPG jak i całego samochodu. Jestem...
5,0
Peugeot 407
Sedan 2.0 16V 140KM 103kW
przebieg: 140 tys. km
użytkowana przez: 30 tys. km
Witam, jeżeli ktoś się zastanawia czy warto kupić 407... Warto!!! Mojego lwa zagazlowalem instalacja lpg-tech chodzi jak marzenie. Autko wyposażone w silnik 2.0 143 km po założeniu instalacji zmierzone na hamowni roznica całe 2 km ... Chyba nie wymaga komentarza. spalanie jak na tak spore autko bardzo rozsądne w cyklu mieszanym ok 10l gazu. Długo się zastanawiałem przed...
5,0
Peugeot 407
Sedan 1.8 16V 125KM 92kW
homologacja: AC Spółka Akcyjna
instalacja: AC STAG 300 - premium
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
Bardzo dobrze jeździ na gazie,nie odczuwam żadnej różnicy,nic się nie psuje.Z resztą w poprzednich dwóch samochodach też wszystko ok.Poprzednie zamontowane na STAG 300 ISA 2,ale są starsze.Wydaje mi się ,że Premium jest oszczędniejszy. Warsztat kompetentny, pod maską nie ma bałaganu.Czysto,schludnie i dobrze.
Peugeot 407 Sedan