Szukaj

Informacje o Peugeot 406 Coupe 2.2 16V 158KM 116kW 2002-2004

Lata produkcji: 2002 – 2004
Segment: Klasa średnia
Model należący do klasy średniej (segment D) produkowany w latach 1995-2004. 406 jest następcą udanego Peugeota 405, któremu bardzo szybko dorównał pod względem popularności. Szczególnym powodzeniem cieszyły się 406-tki z silnikiem Diesla (były jednymi z najlepiej sprzedających się w Europie modeli). Auto zbudowano na tej samej platformie podłogowej co Citroena Xantię (obie marki należą do koncernu PSA). 406-tka była dostępna w wersjach: sedan, kombi i coupe, które zaprojektowało biuro Pininfarina. Następcą modelu jest Peugeot 407.
czytaj więcej
Produkowany od 2002 do 2004 roku
Pojemność skokowa 2230 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 158 KM (116 kW) przy 5650 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 217 Nm przy 3900 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 86 x 96 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnie spalanie dla Peugeot 406 Coupe 2.2 16V 158KM 116kW 2002-2004
8,5
l/100 km
10,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,2
Peugeot 406
Coupe 2.2 16V 158KM 116kW
Można jechać jak stary pryk i mieć spalanie na poziomie 7l/100 w takim wypadku proponuję kupić Polo z silnikiem 1.4 to spalanie będzie jeszcze mniejsze ! Te niespełna 160 kucyków pod maską zachęca do wciskania buta i dynamicznego przemieszczania się, w takim wypadku 8-9 litrów w mieszanym to norma. Jak but cięższy to i 10-12 wyjdzie.
10,0
Peugeot 406
Coupe 2.2 16V 158KM 116kW
Spala przy jeździe w 90% po mieście od 9.5 do 12l - Nie ma tragedii jak na 2.2. Części można powiedzieć, że nie są drogie ze względu na to, że pasują również te z sedana. Jedyne co jest drogie, to karoseria. Tych aut już prawie nie ma na naszych drogach, więc ciężko znależć np. lusterko w tym samym kolorze nadwozia. Przykładowe moje wydatki przez rok użytkowania: tarcze+klocki przód - 400 - 600zł rozrząd - 500-600zł Naprawa taśmy airbag - 130zl (uszkodzona manetka z dobrą taśmą)
10,4
Peugeot 406
Coupe 2.2 16V 158KM 116kW
Po prostu bajka :) Unikalny, pełen mocy bardzo wygodny. Silnik charakteryzuje się najmniejszym spalaniem LPG ze wszystkich dostępnych dla tego auta. Części łatwo dostępne. Żadnych zastrzeżeń . Gorąco polecam :)
Peugeot 406 Coupe