Szukaj

Informacje o Peugeot 4007 2.2 HDi 160KM 118kW 2007-2012

Lata produkcji: 2007 – 2012
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Kompaktowy crossover SUV (segment I) produkowany od 2007 roku, a w Polsce dostępny od roku 2008. Nie licząc wojskowego modelu P4 z lat 80., pierwszy terenowy samochód Peugeota. Stworzony w ramach współpracy koncernu PSA, do którego należą Peugeot i Citroen z Mitsubishi. Jej owocem są modele 4007 oraz C-Crosser, oba oparte na nowym Mitsubishi Outlanderze (użyta płyta podłogowa o symbolu GS to również dzieło Mitsubishi). 4007, podobnie jak C-Crosser powstaje też w fabryce japońskiej marki w Okazaki.
czytaj więcej
Powagosław
W stworzeniu tego samochodu wykorzystano doświadczenie Mitsubishi. Peugeot 4007 podobnie jak bliźniaczy Citroen C-Crosser bazują na modelu Outlander. Wszystkie trzy samochody oferują komfort i sprawdzone technologie. Szkoda jednak, że 4007 jest tak przeszarżowany stylistycznie. ~Powagosław
Luzacjusz
Po Peugeocie, bardziej niż terenówki, spodziewałem się bryczki, która zamiast koni i woźnicy miałaby napęd hybrydowy. Potem popatrzyłem na 4007 i pomyślałem, że to pierwszy SUV, który przypomina mi właśnie wóz zaprzęgowy. Woźnica ma swoją kabinę, a konie galopują pod maską. Na swój sposób, ujmujące. ~Luzacjusz
Produkowany od 2007 do 2012 roku
Pojemność skokowa 2179 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 160 KM (118 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 380 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Liczba cylindrów 4
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Ogólna ocena
4,8 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Silnik

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

5,0
~Piotr2596
Peugeot 4007
Crossover 2.2 HDi 160KM 118kW
Dobre auto, które choć jest po prostu jedną z wersji Mitsubishi Outlandera było od swego pierwowzoru tańsze w zakupie (przy wzbogaceniu Mitsubishi do poziomu wyposażenia 4007 jego cena była o ponad 12 tys zł wyższa) i w eksploatacji (cena przeglądu to około 800 zł, w Mitsubishi ceny za podobną usługę zaczynają się od 1200 zł). Na razie brak jakichkolwiek awari czy niedomagań auta (fak, że przebieg nie jest imponujący). Niezaprzeczalną zaletą jest to, że auto jest nietuzinkowe i niezbyt często spotykane na ulicach (Outlanderów jest wręcz zatrzęsienie). Nie wiem jak wygląda jakość montażu po przeniesieniu produkcji do Holandii (Panowie redaktorzy - trzeba by coś o tym napisać we wstępie do prezentacji samochodu) ale do mojego zmontowanego jeszcze w Japonii auta nie mogę mieć żadnych uwag.
4,9
~Darek
Peugeot 4007
Crossover 2.2 HDi 160KM 118kW
Ładne, nietuzinkowe i niezawodne auto. Bezpieczne (możliwość zblokowania napęu) na śliskim i poręczne w mieście (w odróżnieniu, np. od takiego Landcruisera mieści się na parkingach, a zwiększony prześwit pozwala aby nie obawiać się dziur i wysokich krawężników). Co dla mnie ważne - nie jest popularne - a to dodaje mu tylko uroku (choć przyznam, że kupując w sklepie klocki hamulcowe musiałęm zamawiać te do Outlandera, bo jak stwierdził włściciel 4007 to za młode auto, żeby coś było w ofercie zamienników).
4,7
~basik
Peugeot 4007
Crossover 2.2 HDi 160KM 118kW
Moim zdaniem super samochód choć nie bez wad ale do zaakceptowania przy świadomym wyborze i kupowaniu samochodu zgodnie z potrzebami a nie modą.Szczególnie przeszkadza brak języka polskiego w nawigacji i brak możliwości włączenia lampki nad kierowcą w trakcie jazdy oraz system włączania i wyłacznia świateł.
Średnie spalanie dla Peugeot 4007 2.2 HDi 160KM 118kW 2007-2012
8,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,1
Peugeot 4007
Crossover 2.2 HDi 160KM 118kW
Przeglądy i koszty części w Peugocie zdecydowanie tańsze niż w przypadku Outlandera (mimo, że to to samo auto). Widocznie Mitsubishi uznaje się za markę "premium" (standardowy przegląd "olejowy" wychodzi w granicach 500-600 zł, podczas gdy w serwisie "3 gwiazd" za to samo wołają 800-1000). Zużycie paliwa jak na tak duży samochód - w normie (u mnie średnie za okres z całej eksploatacji wg komputera pokładowego to 7,2 l/100 przy średniej prędkości za ten okres na poziomie 74 km/h - widocznie mój egzemplarz dużo hasał po autostradach).
6,7
Peugeot 4007
Crossover 2.2 HDi 160KM 118kW
Ceny oryginalnych części eksploatacyjnych są na naprawdę niskim poziomie (klocki hamulcowe przód znalazłem za ok. 160 zł) grubszych rzeczy na razie nie musiałem kupować ale z pewnością są tańsze niż w bliźniaczym Outlanderze, zużycie paliwa ok. 8 l/100 km.
7,8
Peugeot 4007
Crossover 2.2 HDi 160KM 118kW
Spodziewałem się, że mocniejsze auto z większym silnikiem, będzie paliło więcej niż mój stary Outlander. Ale pomimo, że silnik nie jest jeszcze całkowicie dotarty (w Mistsubishi spalanie spadło wyraźnie o około pół litra gdy osiągnąłem przebieg 60 kkm), to przy tej wielkości i masie pojazdu wynik niecałych 8 l/100lm można przyjąć z zadowoleniem. O ksztach serwisu trudno mówić, bo na razie nie było potrzeby wykonywania żadnych napraw czy przeglądów.
Peugeot 4007