Szukaj

Informacje o Peugeot 307 II Kombi 1.6 HDi 16V 90KM 66kW 2005-2008

Lata produkcji: 2005 – 2008
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do segmentu C (niższa klasa średnia). Produkowany od 2001 roku do dziś jako następca udanego Peugeota 306. 307 szybko zaczął zdobywać niemniejsze uznanie, sięgając choćby po nagrodę dla Samochodu Roku 2002. Trzy lata później samochód przeszedł modernizację, po której dodatkowej wyrazistości nabrał i tak drapieżny wygląd jego nadwozia. Od roku 2003 dostępny również jako kabriolet. W Chinach, Wenezueli i Argentynie można natomiast kupić 307 także w wersji sedan.
czytaj więcej
Powagosław
Godny polecenia kompakt o atrakcyjnej, charakterystycznej dla ostatnich Peugeotów, „lwiej” stylistyce. Po faceliftingu wygląda jeszcze dynamiczniej. Silny konkurent dla niemieckich i japońskich potentatów w klasie C. ~Powagosław
Luzacjusz
Projektanci Peugeota bawili się brzytwą, a 307 uśmiech miał coraz szerszy. Pamiętacie Batmana? To już chyba wiecie, kto posłużył za stylistyczną inspirację. Tylko czy Joker miał prawo jazdy? ~Luzacjusz
Produkowany od 2005 do 2008 roku
Pojemność skokowa 1560 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 90 KM (66 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 215 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 75 x 88,3 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

4,4
~Robert
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 90KM 66kW
Samochód kupiony przypadkowo,pojechałem kupić signum z gazem,wróciłem 307 SW. Trafił się egzemplarz praktycznie bezproblemowy,po za zacinającym się zamkiem bagażnika nie miałem z nim najmniejszych problemów. Po 1.5 roku uzytkowania i wymianie rozrządu na dzień dobry,oczywiście filtry i oleje jak najbardziej,ale po za tym zużycie łożysk w przednich kołach. Samochodu używam głownie na dojazdy do pracy,wcześniej 180km teraz 80km dziennie. Jeśli ktoś nie ma ciężkiej nogi, to gwarantowany uśmiech na twarzy patrząc na zużycie paliwa,nawet kalkulując przejechane km do zatankowanego paliwa. Z ręką na sercu szczerze polecam wszystkim tym którym nie potrzebne auto przed sąsiadem czy małolatkami.Bagażnik pojemności większej niż w Audi A6C5 avant.W mojej wersji SW każde siedzenie jest wyjmowane oddzielnie w bardzo prosty sposób,do tego szklany dach który także robi robote.Cena zakupu śmieszna,silnik mega prosty bez fapu, dwumasy,turbina bez zmiennej geometrii łopatek.Jak robi się problem z wtryskami,to są podkładki po 40 pln i jeździmy dalej. Jedyną wadą której teraz na siłę się doszukuję to chyba jest często nieszczelne podszybie przez które wpływa woda do niektórych zakamarków,ale na to też są sposoby.
4,6
~Łukasiewicz
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 90KM 66kW
Samochód mimo swoich lat i kilku niedociągnięć jest dla nas jak "członek rodziny" ładna sylwetka dużo miejsca, oszczędne, praktycznie bezawaryjne (w moim przypadku) myślę że będzie mi się ciężko w przyszłości z nim rozstać.
4,3
~halloweed
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 90KM 66kW
Był naprawdę ok, przez 3 lata przejechałem ok 70tys km, w tym czasie tylko rozładowany akumulator unieruchomił auto (po 9 latach padł oryginalny). Palił mało, miejsca miał bardzo dużo i w kabinie i w bagażniku. Nie bałem się że gdzieś nie dojedzie albo nie wróci. Takie normalne auto. Drugi raz bym nie kupił bo nudny do bólu, mocno traci na wartości i ciężko go odsprzedać. Do jazdy przez dłuższy czas jest ok.
Średnie spalanie dla Peugeot 307 II Kombi 1.6 HDi 16V 90KM 66kW 2005-2008
5,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,3
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 90KM 66kW
Samochód godny polecenia, dla rodzinki 2+2.Tani w eksploatacji, przyjemność z jazdy a najważniejsze to oszczędność spalania. Sam do końca nie dowierzałem wcześniejszym komentarzom do momentu zakupu. W trasie przy spokojnej jeździe śmiało schodzi poniżej 5 litrów. Miasto około 6 l. przy minusowych temperaturach. Jakość wykończenia jest na pewno słabsza od aut niemieckich ale co za tym idzie cena zakupu samochodu francuskiego jest o wiele niższa (danego rocznika), niż auta niemieckiego, więc wszystko powinno się rekompensować. Gorąco pozdrawiam i polecam 307-kę. 1.6 HDI 90 KM 113 tys km.
4,9
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 90KM 66kW
Auto kupiłem w marcu. do dzisiaj zrobiłem prawie 10 tysięcy km. codziennie jeżdżę do pracy 60 km z czego około 7 po mieście oraz weekendowo jakieś dodatkowe trasy. na początku auto średnio paliło średnio 5.6 ale z czasem nauczyłem się ecodrivingu i dziś mam na wyświetlaczu 4.6 . na drogach jedno i dwupasmowych staram się nie przekraczać 110 zazwyczaj jeżdżąc w przedziale 90-100. ekspresowe 120 autostrady 130
6,4
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 90KM 66kW
Oczywiście staropolski zwyczaj każe narzekać na ceny, ale trzeba przyznać że, zużycie paliwa utrzymywało się na przyzwoitym poziomie (aktualnie utrzymuje się na poziomie 6,5 - 7l/100km w jeździe mieszanej), a ceny przeglądów/napraw nie były wyższe niż w innych autach.

Usterki Peugeot 307 II

Liczba wpisów: 17
Tylnia klapa bagażnika otwiera przy otwarciu drzwi
  • Peugeot 307 II Hatchback 1.6 HDi 16V 90KM 66kW 2005-2008
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 6
Nie 1
Witam, wiem, że temat ten juz był kiedyś poruszany jednak odpowiedzi byly jakies 10 lat temu, otóż kiedy auto jest otwarte bagażnik jest zablokowany i nie idzie go otworzyć, wystarczy że nadusze sam przycik odkluczenia auta i bagażnik jakby "odbija" i otwiera się, albo kiedy zaklucze auto i odklucze wtedy również otwiera się i trzeba podejsc i go zamknąć by cale auto sie zakluczylo. Rozebralem zamek bagażnika, jednak nie bardzo wiem, w ktorym miejacu umieścić ten kawalek tekturki przy tej sprezynce, ktory niby może rozwiązać ten problem. Mógłby ktos jakoś szczegolowiej to opisac albo zaznaczyc na jakims zdjeciu gdzie to wstawic?
Nie równy rytm silnika
  • Peugeot 307 II Hatchback 1.6 HDi 16V 90KM 66kW 2005-2008
  • silnik
Witam.Od niedawna jestem właścicielką samochodu peugeot 307 1.6 Hdi. Jestem jak narazie bardzo zadowolona z tego samochodu. Mam powymieniany rozrząd, olej, filtry wszystkie, pompe wodną, paski. Jednak jest mały problem. Po odpaleniu silnik chodzi dobrze.. ale jak pochodzi chwilkę na wolnych obrotach to coś zaczyna tracić rytm.. nie chodzi równo jak powinien. Zaczyna delikatnie ruszać silnikiem, i chodzi nie równo. Podczas jazdy nie mam żadnych przeciwwskazań.Był sprawdzany dwa razy,był podłączany pod komputer coś wykazał to Oni rzekomo zrobili, według nich wszystko gra, ale jednak coś musi być skoro tak się robi. Czy jest to coś groźnego??czy raczej moge spać spokojnie. Pomóżcie.
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Wolne obroty silnika na poziomie 1500
  • Peugeot 307 II Hatchback 1.4 16V 88KM 65kW 2005-2008
  • silnik
  • 164 tys. km
Raz na kilkanaście razy przy wrzuceniu na luz obroty schodzą do 1500 i są stałe. Po zgaszeniu silnika i po ponownym uruchomieniu wolne obroty mają właściwe wartości. Lub bez gaszenia silnika gdy ruszy się pojazdem obroty wracają do normy. Komputer nie widzi żadnych błędów. Przepustnica czysta nie zacina się. Nadmieniam że obroty nie falują tylko utrzymują się na stałej wartości około 1500. Proszę o pomoc. Dziękuję i pozdrawiam
Oczekuje na rozwiązanie
Peugeot 307 II Kombi