Szukaj

Informacje o Peugeot 307 II Kombi 2.0 16V 140KM 103kW 2005-2008

Lata produkcji: 2005 – 2008
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do segmentu C (niższa klasa średnia). Produkowany od 2001 roku do dziś jako następca udanego Peugeota 306. 307 szybko zaczął zdobywać niemniejsze uznanie, sięgając choćby po nagrodę dla Samochodu Roku 2002. Trzy lata później samochód przeszedł modernizację, po której dodatkowej wyrazistości nabrał i tak drapieżny wygląd jego nadwozia. Od roku 2003 dostępny również jako kabriolet. W Chinach, Wenezueli i Argentynie można natomiast kupić 307 także w wersji sedan.
czytaj więcej
Powagosław
Godny polecenia kompakt o atrakcyjnej, charakterystycznej dla ostatnich Peugeotów, „lwiej” stylistyce. Po faceliftingu wygląda jeszcze dynamiczniej. Silny konkurent dla niemieckich i japońskich potentatów w klasie C. ~Powagosław
Luzacjusz
Projektanci Peugeota bawili się brzytwą, a 307 uśmiech miał coraz szerszy. Pamiętacie Batmana? To już chyba wiecie, kto posłużył za stylistyczną inspirację. Tylko czy Joker miał prawo jazdy? ~Luzacjusz
Produkowany od 2005 do 2008 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM (103 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 200 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 85 x 88 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,4
~Marek
Peugeot 307 II
Kombi 2.0 16V 140KM 103kW
Dobry stosunek jakość/cena. Największym atutem jest przestrzeń w stosunku do wielkości. Z zewnątrz niewielki, w środku masa miejsca. Wygodne fotele, sporo miejsca na nogi z przodu i z tyłu, spory bagażnik. Przesuwne 3 niezależne fotele z tyłu, z możliwością całkowitego wyjęcia dają mnóstwo możliwości przewozu. Rodzina 2+1, dwie walizki, skrzynia z badziewiami, wózek z gondolą mieszczą się bez problemu. Samo auto nie utrudnia życia, zachowuje się grzecznie. Wystarczy serwisować i traktować z szacunkiem. Niestety większość mechaników zna się wyłącznie na golfach więc trzeba dobrze poszukać serwisu.
4,3
~AndrzejO
Peugeot 307 II
Kombi 2.0 16V 140KM 103kW
Dałbym 4.5 gwiazdki, ale tego nie przewidziano. Autem jeżdżę od ponad 6 lat. W sumie jestem z niego bardzo zadowolony. Trochę awarii się przytrafiło (patrz szczegóły), choć tylko jedna, z mojej winy, unieruchomiła samochód: stare świece. W sumie niewiele na ponad 10 lat jeżdżenia. Dość dużo pali (jak każdy wolnossący 2.0 Pb), samochód głównie jeździ po zatłoczonym mieście (Kraków). Silnik bierze ok. 1.5-2.0 l oleju na 10000 km. Żadnych problemów z elektroniką czy elektryką (z wyjątkiem kostek H1 w przednich reflektorach). Żarówki przepalają się rzadko (średnio 1-2 na rok). Zero korozji. Podsumowując. Bardzo udany samochód. Pakowny, wygodny, mocny, ergonomiczny, dobrze się prowadzi i stosunkowo mało awaryjny. Żal będzie się rozstawać.
4,8
~codenamepawel
Peugeot 307 II
Kombi 2.0 16V 140KM 103kW
Auto bardzo podoba mi się i z zewnątrz jak i w środku, bardzo dobrze dobrane plastiki imitujące chromowane wykończenia, białe zegary. Duży plus za komfort jazdy, pewne prowadzenie i żwawy silnik. Jedyny minus to spore spalanie, ale coś za coś, albo spalanie 1-2l mniej albo kupa frajdy z jazdy. Nie bez znaczenia jest dwu strefowy klimatronik, który podczas upałów spisywał się perfekcyjnie.
Średnie spalanie dla Peugeot 307 II Kombi 2.0 16V 140KM 103kW 2005-2008
8,6
l/100 km
11,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,3
Peugeot 307 II
Kombi 2.0 16V 140KM 103kW
Autko cięzkie co czuć przy szybszej jeździe. Jadąc 90 na tempomacie spala ok 6.2 o ile za dużo sie nie wyprzedza. W miare płynna jazda poza miastem (do ok 110) 7.5 a jak pojedziemy szybciej średnia bardzo szybko rośnie. W niemczech na autostradzie przy jeździe ok 130 srednia była już ok 10, a przy 150 - 13 do 14. W mieście minimum to 10 i to wtedy, gdy gaz wciskamy lekko i jeździmy na wysokich biegach. Jadąc płynnie normalnie spala ok 11-12 a jak dynamicznie powyzej 13
10,5
Peugeot 307 II
Kombi 2.0 16V 140KM 103kW
Jeżdżę dość energicznie, więc i spalanie mam wyższe, miasto w cyklu mieszanym (rano w miarę płynnie, po południu korki) pali 10-11l/100km. Na trasie 7-7,5l. Jeżeli chodzi o serwis, to najlepiej znaleźć dobry serwis poza ASO, na pewno zaoszczędzimy sporo, za rozżąd powiedzieli 1800, a w tych pieniądzach zrobiłem sporo innych rzeczy poza ASO.
8,2
Peugeot 307 II
Kombi 2.0 16V 140KM 103kW
PEUGEOT 307SW 2007r. 2.0 143KM, Średnie spalanie jak na ten samochód całkiem zadowalające. Ostatnio zainstalowałem gaz.Spalanie trochę skoczyło.(instalacja STAG) LPG (średnie spalanie 10,3l/100km ale można zejść do około 9.00l/100km na trasie). Po mieście może spalić nawet 12l.

Usterki Peugeot 307 II

Liczba wpisów: 17
Tylnia klapa bagażnika otwiera przy otwarciu drzwi
  • Peugeot 307 II Hatchback 1.6 HDi 16V 90KM 66kW 2005-2008
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 6
Nie 1
Witam, wiem, że temat ten juz był kiedyś poruszany jednak odpowiedzi byly jakies 10 lat temu, otóż kiedy auto jest otwarte bagażnik jest zablokowany i nie idzie go otworzyć, wystarczy że nadusze sam przycik odkluczenia auta i bagażnik jakby "odbija" i otwiera się, albo kiedy zaklucze auto i odklucze wtedy również otwiera się i trzeba podejsc i go zamknąć by cale auto sie zakluczylo. Rozebralem zamek bagażnika, jednak nie bardzo wiem, w ktorym miejacu umieścić ten kawalek tekturki przy tej sprezynce, ktory niby może rozwiązać ten problem. Mógłby ktos jakoś szczegolowiej to opisac albo zaznaczyc na jakims zdjeciu gdzie to wstawic?
Nie równy rytm silnika
  • Peugeot 307 II Hatchback 1.6 HDi 16V 90KM 66kW 2005-2008
  • silnik
Witam.Od niedawna jestem właścicielką samochodu peugeot 307 1.6 Hdi. Jestem jak narazie bardzo zadowolona z tego samochodu. Mam powymieniany rozrząd, olej, filtry wszystkie, pompe wodną, paski. Jednak jest mały problem. Po odpaleniu silnik chodzi dobrze.. ale jak pochodzi chwilkę na wolnych obrotach to coś zaczyna tracić rytm.. nie chodzi równo jak powinien. Zaczyna delikatnie ruszać silnikiem, i chodzi nie równo. Podczas jazdy nie mam żadnych przeciwwskazań.Był sprawdzany dwa razy,był podłączany pod komputer coś wykazał to Oni rzekomo zrobili, według nich wszystko gra, ale jednak coś musi być skoro tak się robi. Czy jest to coś groźnego??czy raczej moge spać spokojnie. Pomóżcie.
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Wolne obroty silnika na poziomie 1500
  • Peugeot 307 II Hatchback 1.4 16V 88KM 65kW 2005-2008
  • silnik
  • 164 tys. km
Raz na kilkanaście razy przy wrzuceniu na luz obroty schodzą do 1500 i są stałe. Po zgaszeniu silnika i po ponownym uruchomieniu wolne obroty mają właściwe wartości. Lub bez gaszenia silnika gdy ruszy się pojazdem obroty wracają do normy. Komputer nie widzi żadnych błędów. Przepustnica czysta nie zacina się. Nadmieniam że obroty nie falują tylko utrzymują się na stałej wartości około 1500. Proszę o pomoc. Dziękuję i pozdrawiam
Oczekuje na rozwiązanie
Peugeot 307 II Kombi