Szukaj

Informacje o Peugeot 307 II Hatchback 1.6 16V 109KM 80kW 2005-2008

Lata produkcji: 2005 – 2008
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do segmentu C (niższa klasa średnia). Produkowany od 2001 roku do dziś jako następca udanego Peugeota 306. 307 szybko zaczął zdobywać niemniejsze uznanie, sięgając choćby po nagrodę dla Samochodu Roku 2002. Trzy lata później samochód przeszedł modernizację, po której dodatkowej wyrazistości nabrał i tak drapieżny wygląd jego nadwozia. Od roku 2003 dostępny również jako kabriolet. W Chinach, Wenezueli i Argentynie można natomiast kupić 307 także w wersji sedan.
czytaj więcej
Powagosław
Godny polecenia kompakt o atrakcyjnej, charakterystycznej dla ostatnich Peugeotów, „lwiej” stylistyce. Po faceliftingu wygląda jeszcze dynamiczniej. Silny konkurent dla niemieckich i japońskich potentatów w klasie C. ~Powagosław
Luzacjusz
Projektanci Peugeota bawili się brzytwą, a 307 uśmiech miał coraz szerszy. Pamiętacie Batmana? To już chyba wiecie, kto posłużył za stylistyczną inspirację. Tylko czy Joker miał prawo jazdy? ~Luzacjusz
Produkowany od 2005 do 2008 roku
Pojemność skokowa 1587 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 109 KM (80 kW) przy 5800 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 147 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 78,5 x 82 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik

Wady

- Skrzynia biegów - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,5
~Karol
Peugeot 307 II
Hatchback 1.6 16V 109KM 80kW
Jestem zadowolony, auto w środku wygodnie, bardzo dużo miejsca jak na hatchbacka. Spalanie przy oszczędnej jeździe ok 6L. Jednostka dynamiczna, niesprawiająca problemów. Problemem może być dość niedokładna i taka sprawiająca bardzo luźną skrzynia biegów ale to kwestia przyzwyczajenia. Szaleje też czasami elektronika, ale to zazwyczaj były mega drobnostki które naprawiłem sam albo u mechanika za grosze. Zawieszenie też nie jest wytrzymałe i boli je stan polskich dróg ale jest tanie w naprawie. To auto budżetowe więc nie oczekujmy za dużo. Pojemne, wygodne i bezawaryjne w kontekście poważnych usterek, do tego tanie. To najważniejsze.
4,3
~Lukazie
Peugeot 307 II
Hatchback 1.6 16V 109KM 80kW
Miałem okazje wypożyczyć takie autko w \"Rent a Car\" . Ogólnie autko bardzo przypadło mi do gustu: Wygoda- Fotele są swietne , bardzo wygodne , z tylu jak i z przodu miejsca dostatek Silnik - No tu niestety nie miłe zaskoczenie , niby silnik 1,6 Benzyna 109KM ale straszny \"MÓŁ\" trzeba go cisnąc na obroty dopiero pozniej pokazuje \'\'Pazur\'\' . Jazda ekonomiczna na tym silniku odpada... Generalnie super design , mialem to autko 2 tyg. więc nie wiem jak z bezawaryjnościa , ale przez 2tyg. nic sie nie popsulo :) . No niestety jak na takie autko dosyc sporo pali , w cyklu mieszanym wyszlo mi ok. 9 l /100KM jak na klase \"C\" to bardzo duzo ! Głosniki dobrej jakosci , nie potrzeba wymieniac. Przejechalem nim ponad 800KM i nic mnie nie bolalo , no komfort w tym aucie to na prawde mocna strona . Serdecznie polecam zapoznac sie z moja opinia i przemyslec zakup :) aha zapomnialem dodac , ze autko jest bardzo dobrze wyciszone !
3,3
~Janusz
Peugeot 307 II
Hatchback 1.6 16V 109KM 80kW
Dość sympatyczne toczydło, ale masa drobnych i grubszych usterek mocno zniechęca

Usterki Peugeot 307 II

Liczba wpisów: 17
Tylnia klapa bagażnika otwiera przy otwarciu drzwi
  • Peugeot 307 II Hatchback 1.6 HDi 16V 90KM 66kW 2005-2008
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 6
Nie 1
Witam, wiem, że temat ten juz był kiedyś poruszany jednak odpowiedzi byly jakies 10 lat temu, otóż kiedy auto jest otwarte bagażnik jest zablokowany i nie idzie go otworzyć, wystarczy że nadusze sam przycik odkluczenia auta i bagażnik jakby "odbija" i otwiera się, albo kiedy zaklucze auto i odklucze wtedy również otwiera się i trzeba podejsc i go zamknąć by cale auto sie zakluczylo. Rozebralem zamek bagażnika, jednak nie bardzo wiem, w ktorym miejacu umieścić ten kawalek tekturki przy tej sprezynce, ktory niby może rozwiązać ten problem. Mógłby ktos jakoś szczegolowiej to opisac albo zaznaczyc na jakims zdjeciu gdzie to wstawic?
Nie równy rytm silnika
  • Peugeot 307 II Hatchback 1.6 HDi 16V 90KM 66kW 2005-2008
  • silnik
Witam.Od niedawna jestem właścicielką samochodu peugeot 307 1.6 Hdi. Jestem jak narazie bardzo zadowolona z tego samochodu. Mam powymieniany rozrząd, olej, filtry wszystkie, pompe wodną, paski. Jednak jest mały problem. Po odpaleniu silnik chodzi dobrze.. ale jak pochodzi chwilkę na wolnych obrotach to coś zaczyna tracić rytm.. nie chodzi równo jak powinien. Zaczyna delikatnie ruszać silnikiem, i chodzi nie równo. Podczas jazdy nie mam żadnych przeciwwskazań.Był sprawdzany dwa razy,był podłączany pod komputer coś wykazał to Oni rzekomo zrobili, według nich wszystko gra, ale jednak coś musi być skoro tak się robi. Czy jest to coś groźnego??czy raczej moge spać spokojnie. Pomóżcie.
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Wolne obroty silnika na poziomie 1500
  • Peugeot 307 II Hatchback 1.4 16V 88KM 65kW 2005-2008
  • silnik
  • 164 tys. km
Raz na kilkanaście razy przy wrzuceniu na luz obroty schodzą do 1500 i są stałe. Po zgaszeniu silnika i po ponownym uruchomieniu wolne obroty mają właściwe wartości. Lub bez gaszenia silnika gdy ruszy się pojazdem obroty wracają do normy. Komputer nie widzi żadnych błędów. Przepustnica czysta nie zacina się. Nadmieniam że obroty nie falują tylko utrzymują się na stałej wartości około 1500. Proszę o pomoc. Dziękuję i pozdrawiam
Oczekuje na rozwiązanie
Peugeot 307 II Hatchback