Szukaj

Informacje o Peugeot 307 I Kombi

Lata produkcji: 2002 – 2005
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do segmentu C (niższa klasa średnia). Produkowany od 2001 roku do dziś jako następca udanego Peugeota 306. 307 szybko zaczął zdobywać niemniejsze uznanie, sięgając choćby po nagrodę dla Samochodu Roku 2002. Trzy lata później samochód przeszedł modernizację, po której dodatkowej wyrazistości nabrał i tak drapieżny wygląd jego nadwozia. Od roku 2003 dostępny również jako kabriolet. W Chinach, Wenezueli i Argentynie można natomiast kupić 307 także w wersji sedan.
czytaj więcej
Powagosław
Godny polecenia kompakt o atrakcyjnej, charakterystycznej dla ostatnich Peugeotów, „lwiej” stylistyce. Po faceliftingu wygląda jeszcze dynamiczniej. Silny konkurent dla niemieckich i japońskich potentatów w klasie C. ~Powagosław
Luzacjusz
Projektanci Peugeota bawili się brzytwą, a 307 uśmiech miał coraz szerszy. Pamiętacie Batmana? To już chyba wiecie, kto posłużył za stylistyczną inspirację. Tylko czy Joker miał prawo jazdy? ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4419 mm
Szerokość 1757 mm
Wysokość 1544 mm
Rozstaw osi 2708 mm
Rozstaw kół - przód 1505 mm
Rozstaw kół - tył 1510 mm
Zwis przedni 878 mm
Zwis tylny 836 mm
Odległość oparcia fotela przedniego od kierownicy 524 mm
Długość kolumny kierownicy 660 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1038 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1116 mm
Długość siedziska przedniego 470 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 900 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 958 mm
Długość siedziska tylnego 464 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1423 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1431 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1463 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1469 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1540 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 504 l
Wysokość bagażnika 894 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1068 mm
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,6
~Mendoza
Peugeot 307 I
Kombi 1.6 16V 109KM 80kW
Na swoje lata autko trzyma się bardzo dobrze (2003). Sądząc po fakturach od poprzedniego właściciela chyba wszystko było już wymienione, więc teraz tylko jeździć. Tak serio to jestem skazany na to auto, bo od dwóch lat nic poważnego mu nie dolega i strach zmienić na coś innego. Z zalet: praktyczne wnętrze, dość dobry komfort, przyzwoite zachowanie na autostradzie, brak poważniejszych usterek, w mojej wersji fajne gadżety i rozwiązania ergonomiczne. Wady: słaba dwójka mimo dość dobrej mocy, wyrabiający się wybierak zmiany biegów.
4,5
~krzysiek p
Peugeot 307 I
Kombi 2.0 16V 136KM 100kW
Auto bardzo przyzwoite, jak na tak niewielkie kombi dosc przestronne,. Bagaznik pojemny, z tylu moze byc jako kierowca mam srednio mejca. Mam 1,9m wzrostu i mam malo miejsca pod kierownica mimo max cofnietego fotela. Opcja z 7 fotelami super. Balnalnie latwe wyjmowanie tylnich fotelli. Autko bardzo zwawe choc dosc halaislwe przy przedkosciach + 100km/h. Spalanie w normie ok 6,5l trasa do 100km/h, 8-9 l 140-160km/h. Miasto latem 10,5 zima 11,5l. Szczerze polecam. Jak dotychca bez awarii. Lusterka lubia sie nie otwierac przy mrozach.
4,6
~Kamil
Peugeot 307 I
Kombi 1.6 16V 109KM 80kW
Opinie o tych samochodach są różne, ja nie mogę złego słowa powiedzieć. Auto od zawsze mi się podobało i chciałem je mieć. Z perspektywy czasu nie żałuję swojego wyboru. Posiadam silnik 1.6 16V 110 KM o oznaczeniu fabrycznym NFU TU5JP4. Złego słowa nie mogę powiedzieć, w miarę dynamiczny jak na sporą masę wersji SW w porównaniu do hatchbacka. Zaraz po odpaleniu, na zimnym silniku trochę go słychać, po chwili jednak w kabinie nie słychać nic i gdyby nie obrotomierz nie było by wiadomo czy silnik pracuje ... Po przekroczeniu 2200 obrotów czuć przyrost momentu i czuć, że silnik "ciągnie". Olej wymieniam co 10 tys. km, a nie tak jak "zaleca" producent. W trasie, chcąc wyprzedzić wduszamy gaz i bez żadnej redukcji i bez stresu wyprzedzamy. 1.6 HDi w podobnych autach "odchodzą" tylko na początku, za sprawą wysokiego momentu obrotowego diesla, później nie mają szans. Auto robi to do czego zostało zaprojektowane, czyli komfortowo przewozi kierowcę i pasażerów. Dużo osób narzeka na auta z samego początku produkcji (2001 - 2002 r.) to fakt bo było kilka rzeczy nie przemyślanych. Jednak później, jak auto z pewnych rąk i z udokumentowaną historią przeglądową nie ma się czego bać. Trzeba po prostu rozumieć jak działa to auto i umieć je naprawiać np. skomplikowany komputer sterujący BSI, który steruje prawie wszystkim w 307. Mechanik, który nie naprawia Peugeotów może więcej zepsuć niż naprawić, szczególnie jeśli chodzi o elektronikę. Auto ciężkie, w mieście zimą lub latem z klimą musi swoje "wypić". Na trasie ekonomiczne.
Średnie spalanie dla Peugeot 307 I Kombi
7,6 – 9,0
l/100 km
5,1 – 6,8
l/100 km
9,7 – 10,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,9
Peugeot 307 I
Kombi 2.0 16V 136KM 100kW
Auto kupiłem pół roku temu. Zresetowałem pomiar spalania po poprzednim właścicielu. Gdy wskaźnik zaczął przekraczać 12l/100 I przemyślałem, jak często muszę jeździć na stację i postanowiłem wykonać najbardziej miarodajny test: zatankować do pełna, przejechać 100 km i ponownie zatankować. Bardzo się zdziwiłem, gdy wynik na dystrybutorze pokazał 17,5 dm³. Zgłosiłem ten problem mechanikowi. W pierwszej kolejności podejrzenia padły na przyblokowane koło. Po jego uwolnieniu operację z tankowaniem powtórzyłem dwukrotnie. Pierwszy wynik napełnił mnie nadzieją gdyż tym razem licznik pokazał 15,5 dm³. Test powtórzyłem jednak jeszcze dwukrotnie i w kolejnym podejściu było to 16,5 a w ostatnim 18 dm³! Od kiedy kupiłem auto jedną rzecz nie dawała mi spokoju: samochód szarpał na pierwszym biegu i miałem wrażenie, że samochód przeciąga za długo biegi. Zgłosiłem ten problem mechanikowi a nawet w ASO. Info zwrotne było takie, że to stara skrzynia i ona nie pracuje tak gładko. Szarpanie jednak narastało. Ostatnio wyświetlił się komunikat o awarii skrzyni biegów. Okazało się, że był wyciek przy półosi. Usterka została naprawiona i samochód pracuje znacznie lepiej. Żywię nadzieję, że to poprawi efekt nadmiernego spalania. EDIT: Niestety, wyniki spalania nie poprawiły się. Pojawił się jednak kolejny wyciek ze skrzyni więc może nadal przyczyna tkwi w tym. Zrobiłem natomiast test spalania na trasie i samochód spalił 7,8L / 100 km. Ten wynik jest już akceptowalny.
6,3
Peugeot 307 I
Kombi 1.6 16V 109KM 80kW
Mam samochód od dwóch miesięcy. Zastąpił mi sedana, Audi A4 b5 z 2000r. Samochód miał być tylko na zimę, ale zostanie dłużej. Jest wszechstronny, pakowny, dobrze doposażony (posiadam wersję SW, premium). W porównaniu do starszego Audi, gorzej wygłuszony, gorszej jakości nagłośnienie. Mimo wszystko jeździ się lepiej. Jeździ się wysoko, szyby są większe, lepsza widoczność, lepiej doposażony, mimo że Audi waży mniej i ma silnik również 1.6 benzyna, Peugeot bezkonkurencyjnie wygrywa zasięgiem w cyklu mieszanym (z przewagą trasy). Na pełnym zbiorniku w cyklu mieszanym, z przewagą jazdy 100km/h po autostradzie (w Holandii) zasięg jaki uzyskuję jest między 800-950 km, co daje mniej więcej 6,5L/100km. To zadowalająca wartość jak na taki duży samochód. Na drogach międzymiejskich, asfaltowych gdzie ograniczenie prędkości wynosi 60km/h, spalanie oscyluje między 4L-5L/100km. Przy prędkości 120/130km/h spalanie to około 7L/100km. Wspaniale! Nie jest pozbawiony wad, ale na szczęście, kupując 15 letnie auto większość wad użytkowych jest już mechanikom dobrze znana. Poza tym samochód jest dobrze zabezpieczony przed korozją. Cała karoseria zabezpieczona jest cynkiem, dodatkowo przednie nadkola są plastikowe a maska aluminiowa. Gorąco polecam zakup tego samochodu!
8,0
Peugeot 307 I
Kombi 2.0 16V 136KM 100kW
Jak na masę i dynamikę spalanie w normie. Jeżdżę głównie po Wawie, korki i szarpanina na światłach robią swoje. Najniższe spalanie na trasie krajówkami i częściowo ekspresówką, ale w całości ekodriving. Normalna jazda pozamiejska w okolicach 7,5; autostrada 120-130 km/h 8,2; powyżej 120 spalanie rośnie w tempie ponad 0,5l/10km/h. Odwdzięcza się za to tanim serwisem, w ciągu 2 lat oprócz rzeczy eksploatacyjnych wymieniłem jedynie tłumiki, alternator, części na naprawę zawieszenia po tym czasie kosztowały 150 PLN. Do tego ocynk, więc brak korozji. Przesiadłem się z VW w tdi, który w podobnych warunkach niewiele mniej palił, a generował potworne koszty serwisu i nie żałuję. Do tego komfort, wyposażenie i stosunek jakości do ceny zostawia niemieckie auta daleko w tyle.

Usterki Peugeot 307 I

Liczba wpisów: 70
Brak mocy, szarpie.
  • Peugeot 307 I Hatchback 2.0 16V 136KM 100kW 2001-2005
  • inne
Od jakiegoś czasu mam problem, zaświeca sie kontrolka chek, brak mocy i szarpie. Samochód diagnozowany w serwisie Peugeota- efet -brak. Wstawilem samochód do serwisu, diagnoza wymienic zawor EGR, wymienilem, samochód jeździ parenaście dni i znowu brak mocy, szrpie. Do serwisu Peugeota - diagnoza wymienic zawór turbiny- wymieniony- efekt, parenaście dni płynej jazdy i czar pryska, tetaz propozycja wymiany filtra? z jakim efektem Bóg raczy wiedzieć. W moim przypadku srewis zagwarantował sobie stałego klienta i perspektywa wyminy kolejnych części nie koniecznie trafnych, jednym słowem serwis działa po omacku i a nóż się trafi. Nie mam pojecia co dalej robic, może ktoś coś podpowie:)
Problem rozwiązany
10 komentarzy
świst - dudnienie , przeważnie nie jednostajne tylko przy ok. 70 km/h
  • Peugeot 307 I Hatchback 1.6 16V 109KM 80kW 2001-2005
  • zawieszenie
słyszę wycie czy dudnienie przy 70 km/h , żeby to usunąć wymieniłem łożyska kół + podpora prawa , wymieniłem opony i to nic nie dało więc wymieniłem skrzynie biegów i nic dalej świszczy więc zasłoniłem przód folią i zablokowałem wentylator , kończą mi się pomysły , bo poskręcałem wszystkie plastyki pod spodem i nic dalej dudni i często jest to nie jednostajne z przerwami , podobno tego odgłosu nie dają przeguby , co mogę jeszcze zrobić? prosze o pomoc , to jest Peugeot 307 1.6 16v 2002r którego kupiłem jak rozbili mi Toledo na parkingu .... dziękuję ! nie mam pojęcia co jest przyczyną , pojawiło się chyba podczas podroży i tak zostało !
Problem rozwiązany
5 komentarzy
lampka kontrolna oleju
  • Peugeot 307 I Hatchback 1.4 16V 88KM 65kW 2003-2005
  • silnik
Od dłuższego czasu włącza mi się lampka kontrolna oleju. Jestem po entym mechaniku, który nadal nie może zdiagnozować usterki. Może ktoś z was to miał. W czasie jazdy jest ok, w momencie zwalniania lub stania na rozgrzanym silniku dodam świeci się lampka oleju, zaczyna pikać i pojawia się komunikat Oil Deflut czy coś w tym rodzaju. Po dodaniu gazu przestaje. Mechanik rozebrał głowicę i uszczelnił, od tamtej pory się to zaczęło. Teraz mam rozebrane auto i diagnozę: wymiana silnika a dokładnie: głowica, wałek, tuleje, ale mechanik, nie wie czy to jest to. Dodam, że gdy go kupiłam wyciekał oej, nie wiadomo skąd, stąd mechanik uszczelnił głowicę. proszę o pomoc.
Problem rozwiązany
3 komentarze
Peugeot 307 I Kombi