Szukaj

Informacje o Peugeot 307

Lata produkcji: 2001 – 2012
Segment: Niższa klasa średnia
Model należący do segmentu C (niższa klasa średnia). Produkowany od 2001 roku do dziś jako następca udanego Peugeota 306. 307 szybko zaczął zdobywać niemniejsze uznanie, sięgając choćby po nagrodę dla Samochodu Roku 2002. Trzy lata później samochód przeszedł modernizację, po której dodatkowej wyrazistości nabrał i tak drapieżny wygląd jego nadwozia. Od roku 2003 dostępny również jako kabriolet. W Chinach, Wenezueli i Argentynie można natomiast kupić 307 także w wersji sedan.
czytaj więcej
Powagosław
Godny polecenia kompakt o atrakcyjnej, charakterystycznej dla ostatnich Peugeotów, „lwiej” stylistyce. Po faceliftingu wygląda jeszcze dynamiczniej. Silny konkurent dla niemieckich i japońskich potentatów w klasie C. ~Powagosław
Luzacjusz
Projektanci Peugeota bawili się brzytwą, a 307 uśmiech miał coraz szerszy. Pamiętacie Batmana? To już chyba wiecie, kto posłużył za stylistyczną inspirację. Tylko czy Joker miał prawo jazdy? ~Luzacjusz

Peugeot 307 – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Peugeot 307

Liczba ocen: 1 505
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Widoczność

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

4,6
~Rychupu
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Kupiłem niecełego trzylatka z przebiegiem 127 tys! w 2010 r. Wersja chyba najbardziej wypasione OXYGEN. Teraz tj. w 2024 ma przejechane 366 tys. Z napraw to wymiana dwumasy po 350 tys i wymiana łańcucha rozrządu też wtedy. Po wymianie szyby na podróbkę spryskiwacz szyby tylnej zwariował i włącza się sam kiedy tylko ma ochotę dodatkowo zwariował GPS. Po za tym wymieniłem filtr cząstek stałych ale to chyba naciąganie mechanika. Reszta oryginalna od nowości włącznie z wydechem!. Spalanie średnie które mi wyszło na 10 tys. km 5,4! wiec rewelacja. Syn na trasie z Niemiec 1300 km na jednym baku/! więc wyszło 5,0. Ogólnie super autko z tyłu trzy osobne fotele wiec nie ma problemu środkowego niby miejsca dla pasażera. Gdybym mógł kupić taki model nowy obecnie brałbym w ciemno.
4,4
~Robert
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 90KM 66kW
Samochód kupiony przypadkowo,pojechałem kupić signum z gazem,wróciłem 307 SW. Trafił się egzemplarz praktycznie bezproblemowy,po za zacinającym się zamkiem bagażnika nie miałem z nim najmniejszych problemów. Po 1.5 roku uzytkowania i wymianie rozrządu na dzień dobry,oczywiście filtry i oleje jak najbardziej,ale po za tym zużycie łożysk w przednich kołach. Samochodu używam głownie na dojazdy do pracy,wcześniej 180km teraz 80km dziennie. Jeśli ktoś nie ma ciężkiej nogi, to gwarantowany uśmiech na twarzy patrząc na zużycie paliwa,nawet kalkulując przejechane km do zatankowanego paliwa. Z ręką na sercu szczerze polecam wszystkim tym którym nie potrzebne auto przed sąsiadem czy małolatkami.Bagażnik pojemności większej niż w Audi A6C5 avant.W mojej wersji SW każde siedzenie jest wyjmowane oddzielnie w bardzo prosty sposób,do tego szklany dach który także robi robote.Cena zakupu śmieszna,silnik mega prosty bez fapu, dwumasy,turbina bez zmiennej geometrii łopatek.Jak robi się problem z wtryskami,to są podkładki po 40 pln i jeździmy dalej. Jedyną wadą której teraz na siłę się doszukuję to chyba jest często nieszczelne podszybie przez które wpływa woda do niektórych zakamarków,ale na to też są sposoby.
4,6
~Mendoza
Peugeot 307 I
Kombi 1.6 16V 109KM 80kW
Na swoje lata autko trzyma się bardzo dobrze (2003). Sądząc po fakturach od poprzedniego właściciela chyba wszystko było już wymienione, więc teraz tylko jeździć. Tak serio to jestem skazany na to auto, bo od dwóch lat nic poważnego mu nie dolega i strach zmienić na coś innego. Z zalet: praktyczne wnętrze, dość dobry komfort, przyzwoite zachowanie na autostradzie, brak poważniejszych usterek, w mojej wersji fajne gadżety i rozwiązania ergonomiczne. Wady: słaba dwójka mimo dość dobrej mocy, wyrabiający się wybierak zmiany biegów.

Raporty spalania Peugeot 307

Liczba raportów: 1 311
Średnie spalanie dla Peugeot 307
6,6 – 11,1
l/100 km
4,9 – 7,1
l/100 km
5,4 – 12,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,9
Peugeot 307 I
Kombi 2.0 16V 136KM 100kW
Auto kupiłem pół roku temu. Zresetowałem pomiar spalania po poprzednim właścicielu. Gdy wskaźnik zaczął przekraczać 12l/100 I przemyślałem, jak często muszę jeździć na stację i postanowiłem wykonać najbardziej miarodajny test: zatankować do pełna, przejechać 100 km i ponownie zatankować. Bardzo się zdziwiłem, gdy wynik na dystrybutorze pokazał 17,5 dm³. Zgłosiłem ten problem mechanikowi. W pierwszej kolejności podejrzenia padły na przyblokowane koło. Po jego uwolnieniu operację z tankowaniem powtórzyłem dwukrotnie. Pierwszy wynik napełnił mnie nadzieją gdyż tym razem licznik pokazał 15,5 dm³. Test powtórzyłem jednak jeszcze dwukrotnie i w kolejnym podejściu było to 16,5 a w ostatnim 18 dm³! Od kiedy kupiłem auto jedną rzecz nie dawała mi spokoju: samochód szarpał na pierwszym biegu i miałem wrażenie, że samochód przeciąga za długo biegi. Zgłosiłem ten problem mechanikowi a nawet w ASO. Info zwrotne było takie, że to stara skrzynia i ona nie pracuje tak gładko. Szarpanie jednak narastało. Ostatnio wyświetlił się komunikat o awarii skrzyni biegów. Okazało się, że był wyciek przy półosi. Usterka została naprawiona i samochód pracuje znacznie lepiej. Żywię nadzieję, że to poprawi efekt nadmiernego spalania. EDIT: Niestety, wyniki spalania nie poprawiły się. Pojawił się jednak kolejny wyciek ze skrzyni więc może nadal przyczyna tkwi w tym. Zrobiłem natomiast test spalania na trasie i samochód spalił 7,8L / 100 km. Ten wynik jest już akceptowalny.
6,3
Peugeot 307 I
Kombi 1.6 16V 109KM 80kW
Mam samochód od dwóch miesięcy. Zastąpił mi sedana, Audi A4 b5 z 2000r. Samochód miał być tylko na zimę, ale zostanie dłużej. Jest wszechstronny, pakowny, dobrze doposażony (posiadam wersję SW, premium). W porównaniu do starszego Audi, gorzej wygłuszony, gorszej jakości nagłośnienie. Mimo wszystko jeździ się lepiej. Jeździ się wysoko, szyby są większe, lepsza widoczność, lepiej doposażony, mimo że Audi waży mniej i ma silnik również 1.6 benzyna, Peugeot bezkonkurencyjnie wygrywa zasięgiem w cyklu mieszanym (z przewagą trasy). Na pełnym zbiorniku w cyklu mieszanym, z przewagą jazdy 100km/h po autostradzie (w Holandii) zasięg jaki uzyskuję jest między 800-950 km, co daje mniej więcej 6,5L/100km. To zadowalająca wartość jak na taki duży samochód. Na drogach międzymiejskich, asfaltowych gdzie ograniczenie prędkości wynosi 60km/h, spalanie oscyluje między 4L-5L/100km. Przy prędkości 120/130km/h spalanie to około 7L/100km. Wspaniale! Nie jest pozbawiony wad, ale na szczęście, kupując 15 letnie auto większość wad użytkowych jest już mechanikom dobrze znana. Poza tym samochód jest dobrze zabezpieczony przed korozją. Cała karoseria zabezpieczona jest cynkiem, dodatkowo przednie nadkola są plastikowe a maska aluminiowa. Gorąco polecam zakup tego samochodu!
4,9
Peugeot 307 II
Hatchback 1.6 HDi 16V 90KM 66kW
Minimalnie na Sce, 90km/h za tirem to 3,5l. Testowane na odcinku ~150km. Średnie spalanie jeżdżąc 80/20 trasa/miasto, jednak nie przekraczając tych 110km/h na eSce to 5l. Autostrada 130-140km/h około 6l. Wskazanie komputera zaniża spalanie o 25% w stosunku od wskazań od pełna, do pełna. Przy 2-3 osobach zadowalająca moc i elastyczność, da się coś wyprzedzić, przy takim spalaniu, pasuje.

Usterki Peugeot 307

Liczba wpisów: 87
Tylnia klapa bagażnika otwiera przy otwarciu drzwi
  • Peugeot 307 II Hatchback 1.6 HDi 16V 90KM 66kW 2005-2008
  • instalacja elektryczna
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 6
Nie 1
Witam, wiem, że temat ten juz był kiedyś poruszany jednak odpowiedzi byly jakies 10 lat temu, otóż kiedy auto jest otwarte bagażnik jest zablokowany i nie idzie go otworzyć, wystarczy że nadusze sam przycik odkluczenia auta i bagażnik jakby "odbija" i otwiera się, albo kiedy zaklucze auto i odklucze wtedy również otwiera się i trzeba podejsc i go zamknąć by cale auto sie zakluczylo. Rozebralem zamek bagażnika, jednak nie bardzo wiem, w ktorym miejacu umieścić ten kawalek tekturki przy tej sprezynce, ktory niby może rozwiązać ten problem. Mógłby ktos jakoś szczegolowiej to opisac albo zaznaczyc na jakims zdjeciu gdzie to wstawic?
Brak mocy, szarpie.
  • Peugeot 307 I Hatchback 2.0 16V 136KM 100kW 2001-2005
  • inne
Od jakiegoś czasu mam problem, zaświeca sie kontrolka chek, brak mocy i szarpie. Samochód diagnozowany w serwisie Peugeota- efet -brak. Wstawilem samochód do serwisu, diagnoza wymienic zawor EGR, wymienilem, samochód jeździ parenaście dni i znowu brak mocy, szrpie. Do serwisu Peugeota - diagnoza wymienic zawór turbiny- wymieniony- efekt, parenaście dni płynej jazdy i czar pryska, tetaz propozycja wymiany filtra? z jakim efektem Bóg raczy wiedzieć. W moim przypadku srewis zagwarantował sobie stałego klienta i perspektywa wyminy kolejnych części nie koniecznie trafnych, jednym słowem serwis działa po omacku i a nóż się trafi. Nie mam pojecia co dalej robic, może ktoś coś podpowie:)
Problem rozwiązany
10 komentarzy
świst - dudnienie , przeważnie nie jednostajne tylko przy ok. 70 km/h
  • Peugeot 307 I Hatchback 1.6 16V 109KM 80kW 2001-2005
  • zawieszenie
słyszę wycie czy dudnienie przy 70 km/h , żeby to usunąć wymieniłem łożyska kół + podpora prawa , wymieniłem opony i to nic nie dało więc wymieniłem skrzynie biegów i nic dalej świszczy więc zasłoniłem przód folią i zablokowałem wentylator , kończą mi się pomysły , bo poskręcałem wszystkie plastyki pod spodem i nic dalej dudni i często jest to nie jednostajne z przerwami , podobno tego odgłosu nie dają przeguby , co mogę jeszcze zrobić? prosze o pomoc , to jest Peugeot 307 1.6 16v 2002r którego kupiłem jak rozbili mi Toledo na parkingu .... dziękuję ! nie mam pojęcia co jest przyczyną , pojawiło się chyba podczas podroży i tak zostało !
Problem rozwiązany
5 komentarzy

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 35
3,3
Peugeot 307 I
Hatchback 1.6 16V 109KM 80kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC
przebieg: 90 tys. km
użytkowana przez: 90 tys. km
Instalację BRC polecam ale tylko w przypadku dobego serwisu i listwa wtryskowa koniecznie BRC. Ja instalowałem gaz w F.H. Gorzkiewicz w Kaliszu i ogólnie rzecz biorąc brak fachowości i niechlujstwo. Instalację zakładałem 3 lata temu (BRC do silnika 1.6 16V) i od razu problemy... Zatykały się wtryski w listwie. Oficjalna ocena serwisanta to to, że tankowałem zły gaz (tyle...
3,3
Peugeot 307 I
Hatchback 1.4 16V 88KM 65kW
homologacja: "KME" Sp. z o.o.
instalacja: KME DIEGO
przebieg: 20 tys. km
użytkowana przez: 40 tys. km
Od momentu założenia gazu zaczęły się problemy,najpierw świecił się tak zwany czek,czyli kontrolka diagnostyki,jeździłem i jeździłem na regulacje po których samochód sprawował się dobrze jakieś 300-500kilometrów a następnie na nowo załączał się świecić czek.Po około roku zaczęły się problemy z katalizatorem-oczywiście czek nadal się świecił,nikt nie potrafił tego...
5,0
Peugeot 307 II
Hatchback 2.0 16V 177KM 130kW
homologacja: "AUTO-GAZ CENTRUM"
instalacja: AG Centrum Zenit PRO OBD
przebieg: 119 tys. km
użytkowana przez: 60 tys. km
Silnik pracuje równo, minimalnie ciszej niż na benzynie. Brak odczuwalnej różnicy BP/LPG a różnica w spalaniu to przy łagodnej jeździe do 1L natomiast przy agresywnej do 2-3L w zależności (różnice mogą wydawać się duże ale piszę tutaj na poziomie spalania 9L/12L w odniesieniu do tego co napisałem więc nie przekraczają 20%.
Peugeot 307