Szukaj

Informacje o Peugeot 3008 II Crossover 2.0 BlueHDi 150KM 110kW 2016-2018

Lata produkcji: 2016 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Druga generacja Peugeota 3008 zadebiutowała na rynku w 2017 r. i nie stanowi już kombinacji minivana z crossoverem lecz po rewolucyjnej przemianie stylistycznej oraz przepozycjonowaniu, została klasycznym kompaktowym SUV-em (segment I). Peugeot 3008 stał się tym samym następcą modelu 4008 w gamie francuskiego producenta, choć równocześnie pod tą nazwą jest sprzedawany w Chinach, w których wciąż oferowana jest pierwsza generacja auta. Samochód powstał na platformie podłogowej Peugeot PSA EMP2 Platform, podobnie jak Peugeot 408 drugiej generacji oraz Citroen C4 Picasso również drugiej generacji. Peugeot 3008 został zdobywcą tytułu Europejskiego Samochodu Roku 2017.
czytaj więcej
Powagosław

Klasa kompaktowych SUV-ów jest dziś obsadzona silniej niż kiedykolwiek wcześniej. Ale dziś żaden z nich nie wygląda dziś tak dobrze i tak świeżo jak nowy 3008. Z każdej strony (Ten bok! Ten tył!).

~Powagosław
Luzacjusz

Pewien chłopak z Londynu miał na studiach dylemat – zostać fizykiem, czy gitarzystą rockowym. Poprzedni Peugeot 3008 miał nie tyle dylemat, co kryzys tożsamości – chciał być SUV-em, ale udawał go jako minivan. Dziś 3008 wybrał bycie SUV-em i to dobry wybór. A chłopak? Nazywał się Brian May i został gitarzystą Queen. Aha, doktorat z fizyki zrobił na starość. Peugeot jeszcze ma czas.

~Luzacjusz
Produkowany od 2016 do 2018 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 3750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 370 Nm przy 2000 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny Stop & Start
Ogólna ocena
4,9 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Całokształt - Ergonomia - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

5,0
~mirwix
Peugeot 3008 II
Crossover 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Powiem szczerze,że nie myślałem o zakupie PEUGEOTA 3008 z uwagi na jego dość wysoką cenę. Chodziło mi o diesla, a te nie były tanie. Już pogodziłem się z myślą,że kupie TUSCONA w benzynie w wersji Style.I to w tej najsłabszej benzynie. Jednak we wrześniu 2018 pojawiła się promocja na diesla i auto warte katalogowo 151 tys. kupiłem za 114 tys. zł. Czyli w cenie TUSCONA w mułowatej benzynie !No po prostu żal było nie brać! W tej cenie inne SUV-y chodzą z silnikami benzynowymi i to tymi najsłabszymi. Tutaj dostałem wersję allur+, czyli praktycznie pełen wypas. Do tego auto jest po prostu ładne, moim i mojej żony zdaniem, najładniejsze w tej grupie aut. Do tego w miedzianym kolorze jesienią pięknie się prezentuje. Jak na razie jestem ogromnie zadowolony
4,8
~Konrad Lechowicz
Peugeot 3008 II
Crossover 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Na pewno auto godne uwagi. Po pierwsze zwraca uwagę swoim wyglądem i stylistyką - to oczywiscie kwestia gustu ale w moim przypadku ta cecha przyciagnela mnie do salonu dealera. Wnetrze robie super wrazenie - jakosc materialow i ich spasowanie i design i rozmieszczenie elementow - bardzo fajnie. Duzo kompfort jazdy, w kabinie cicho, silnik dynamiczny i jednocesnie ekonomiczny - codzienna eksploatacja ~120km/ dziennie przy 25% w olbrzymich korkach, 75% jazda podmiejskim drogami - srednie spalania mniej niz 6l/100km. Jak na razie brak usterek. Frustrujace jest oprogramowanie systemu icockipt - ta odpowiedzialna za multimedia i sterowanie radiem i telefonem - dziala wolno, czesto sie zawiesza, uniemozliwia kozystanie z telefonu. Posiadam wczesna wersje oprogramowania, jestem umwiony na update, ktory mam nadzieje, ze naprawie kilka spraw. Jesli chodiz o przestrzen to jak dla mnie jest komfortowo i przestronnie zarowno z przodu jak i z tylu. Pagaznik calkowicie ok. Spokojnie mozna zapakowac sie na rodzinne wakacje nie mowiac o codziennych zakopach.

Usterki Peugeot 3008 II

Liczba wpisów: 20
"Usterka silnika. Napraw pojazd"
  • Peugeot 3008 II Crossover 1.2 PureTech 130KM 96kW 2016-2020
  • układ wydechowy
  • 124 tys. km
Auto z salonu, użytkowane od 2,5 roku 95% trasy poza miastem (ekspresówki, autostrady po 100-800km), rzadko w korkach, rzadko przejazdy zimnym silnikiem po kilka kilometrów ale i nawet po tym przelot ekspresówka po 30-50km. Serwisowane regularnie co ok. 5-6 miesięcy w ASO (komputer za kazdym razem, świece, rozrząd, itp.). A tu po jeździe ekspresówka i chwilowym postoju 15 min, przy uruchamianiu komunikat "Usterka silnika. Napraw pojazd". Diagnosta odczytał błędy: P2463, P2459, P0420 oraz "Napięcie sondy lambda przed katalizatorem 0 V". Wg ASO zatkany całkowicie GPF. Żadnych jednak typowych dla usterki GPF, czy sondy lambda objawów, wyższego żuzycia paliwa, oleju. Przepalanie w trasie nie pomogło, regeracja chemiczną kąpielą też. Podobno filtr zawalony jakąś mazią oleistą, nie do usunięcia kąpielami. Pozostaje nowy GPF za 9500 zł lub regeneracja mechaniczna za ponad 3000 zł. Jakieś pomysły, sugestie?
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Nierówne obroty na ssaniu
  • Peugeot 3008 II Crossover 1.6 THP 165KM 121kW 2016-2020
  • silnik
  • 70 tys. km
Witam, od niedawna jestem posiadaczem ww Peugeota i zauważyłem pewien problem, od czasu do czasu, po odpaleniu zimnego silnika kiedy pracuje na ssaniu obroty dość mocno falują, wskazówka wręcz skacze, odczuwalne są wibracje wewnątrz auta, szczególnie na kierownicy, na słuch też niezbyt dobrze to brzmi. Problem znika kiedy silnik zejdzie z podwyższonych obrotów. Zaznaczam, że nie za każdym odpaleniem zimnego silnika problem występuje. W przypadku silnika ciepłego usterki nie ma. Czy miał ktoś coś podobnego i udało się rozwiązać problem? Mogę dodać, że rozrząd i świece wymienione.
Problem rozwiązany
4 komentarze
Pęcherzyki pod lakierem wzdłuż dolnego zgrzewu drzwi
  • Peugeot 3008 II Crossover 1.2 PureTech 130KM 96kW 2016-2020
  • części blacharskie
  • 35 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 0
Po użytkowaniu 3 letniego samochodu zauważyłem w 3 drzwiach małe pęcherzyki pod lakierem. Pecherzyki umiejscowione są w okolicach wzdłuż zgrzewu pod dolną uszczelką drzwi. Obok zgrzewu znajdują się otwory odprowadzające wodę z komory drzwi. Po kontakcie z serwisem otrzymałem inf. że Automobiles Peugeot udziela gwarancji na wady oryginalnej powłoki lakierowej nadwozia na okres trwania gwarancji umownej na wady fabryczne na 2 lata i nie uznaje mi reklamacji. I w dalszych czynnościach kontaktować się bezpośrednio z gwarantem. Po drążeniu tematu z salonem nie są w stanie odpowiedzieć co jest przyczyna powstania i co z tym robić. „Nie chcemy spekulować na temat przyczyn powstania pęcherzy w Pańskim aucie. Nasze kompetencje w tym zakresie zakończyły się”. Heh podejście profesjonalne do klienta. Czy to jest korodowanie? i mogę się spodziewać wystąpienia rdzy w dolnych okolicach zgrzewów drzwi. Jak dla mnie problem jest bardziej głębszy, albo auto wykonano w wadliwy sposób, użyto jakiejś wadliwej blachy, mogło to być również wadliwe pokrycie powierzchnią lakierową lub może być też problem z odprowadzeniem wilgoci, wody z tych okolic - komory drzwi. Hmm możliwe, że technologicznie było coś nie tak. Szkoda, że późno zobaczyłem powstały problem, bo pewnie przez chwilę dłużej powstawały te pecherzyki. Będę próbował z centralą dochodzić do tego co się dzieje i co z tym zrobić.
2 komentarze
Peugeot 3008 II Crossover