Szukaj

Informacje o Peugeot 3008 II Crossover Facelifting 1.6 PureTech 180KM 132kW 2020-2024

Lata produkcji: 2020 – 2024
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Druga generacja Peugeota 3008 zadebiutowała na rynku w 2017 r. i nie stanowi już kombinacji minivana z crossoverem lecz po rewolucyjnej przemianie stylistycznej oraz przepozycjonowaniu, została klasycznym kompaktowym SUV-em (segment I). Peugeot 3008 stał się tym samym następcą modelu 4008 w gamie francuskiego producenta, choć równocześnie pod tą nazwą jest sprzedawany w Chinach, w których wciąż oferowana jest pierwsza generacja auta. Samochód powstał na platformie podłogowej Peugeot PSA EMP2 Platform, podobnie jak Peugeot 408 drugiej generacji oraz Citroen C4 Picasso również drugiej generacji. Peugeot 3008 został zdobywcą tytułu Europejskiego Samochodu Roku 2017.
czytaj więcej
Powagosław

Klasa kompaktowych SUV-ów jest dziś obsadzona silniej niż kiedykolwiek wcześniej. Ale dziś żaden z nich nie wygląda dziś tak dobrze i tak świeżo jak nowy 3008. Z każdej strony (Ten bok! Ten tył!).

~Powagosław
Luzacjusz

Pewien chłopak z Londynu miał na studiach dylemat – zostać fizykiem, czy gitarzystą rockowym. Poprzedni Peugeot 3008 miał nie tyle dylemat, co kryzys tożsamości – chciał być SUV-em, ale udawał go jako minivan. Dziś 3008 wybrał bycie SUV-em i to dobry wybór. A chłopak? Nazywał się Brian May i został gitarzystą Queen. Aha, doktorat z fizyki zrobił na starość. Peugeot jeszcze ma czas.

~Luzacjusz
Produkowany od 2020 do 2024 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 180 KM (132 kW) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 1650 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Silnik + Wyciszenie + Skrzynia biegów

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

3,7
~Daniel
Peugeot 3008 II
Crossover Facelifting 1.6 PureTech 180KM 132kW
Niestety nie mogę polecić auta, mam najbogatszą wersję Gt Pack... i zaczęły się przygody.... Najpierw piszczący silniczek nawiewu... pomyślałem drobna wpadka... Ale tym razem jest grubo. Nie grzeją mi fotele i okazuje się że wszystko jest w porządku! Ponieważ mają prawo nie działać jeśli zachodzą określone warunki między innymi napięcie akumulatora spadnie poniżej 12,8V. Jeżdżę głównie po mieście i prawie nigdy takiego nie ma. Okazuje się że z powodu ekologii ładowanie w tym aucie włącza się i wyłącza. Napięcie osiąga 14,7V bardzo sporadycznie. Efekt jest taki że nie mam podgrzewanych foteli. NIGDY. Przestały mi się też składać lusterka....to jedno to drugie....byłem już z tym raz na serwisie....wygląda na to że pojadę drugi.....
4,7
~Pepcio
Peugeot 3008 II
Crossover Facelifting 1.6 PureTech 180KM 132kW
Stylistyka powala. Wewnątrz i na zewnątrz. Bardzo ładne auto:) Silnik 180KM z 8 stopniowym automatem jest bardzo żwawy (ok 8 sek do 100km/h) i może być ekonomiczny prze rozsądnej jeździe. Bardzo dobrze się prowadzi, jeździ bez zarzutu.
4,9
~Fanko
Peugeot 3008 II
Crossover Facelifting 1.6 PureTech 180KM 132kW
Ogólnie fajne auto. Wygląda bardzo dobrze w środku jak i na zewnątrz. Dobrze też jest wykończone. Zawsze robi wrażenie na osobach, które zaglądają do środka:) Największy minus za wyświetlacz. Wygląda na duży ale tak na prawdę po bokach ma kilkucentymetrowe paski, które praktycznie są cały czas nie aktywne (nonsens).

Usterki Peugeot 3008 II

Liczba wpisów: 20
"Usterka silnika. Napraw pojazd"
  • Peugeot 3008 II Crossover 1.2 PureTech 130KM 96kW 2016-2020
  • układ wydechowy
  • 124 tys. km
Auto z salonu, użytkowane od 2,5 roku 95% trasy poza miastem (ekspresówki, autostrady po 100-800km), rzadko w korkach, rzadko przejazdy zimnym silnikiem po kilka kilometrów ale i nawet po tym przelot ekspresówka po 30-50km. Serwisowane regularnie co ok. 5-6 miesięcy w ASO (komputer za kazdym razem, świece, rozrząd, itp.). A tu po jeździe ekspresówka i chwilowym postoju 15 min, przy uruchamianiu komunikat "Usterka silnika. Napraw pojazd". Diagnosta odczytał błędy: P2463, P2459, P0420 oraz "Napięcie sondy lambda przed katalizatorem 0 V". Wg ASO zatkany całkowicie GPF. Żadnych jednak typowych dla usterki GPF, czy sondy lambda objawów, wyższego żuzycia paliwa, oleju. Przepalanie w trasie nie pomogło, regeracja chemiczną kąpielą też. Podobno filtr zawalony jakąś mazią oleistą, nie do usunięcia kąpielami. Pozostaje nowy GPF za 9500 zł lub regeneracja mechaniczna za ponad 3000 zł. Jakieś pomysły, sugestie?
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Nierówne obroty na ssaniu
  • Peugeot 3008 II Crossover 1.6 THP 165KM 121kW 2016-2020
  • silnik
  • 70 tys. km
Witam, od niedawna jestem posiadaczem ww Peugeota i zauważyłem pewien problem, od czasu do czasu, po odpaleniu zimnego silnika kiedy pracuje na ssaniu obroty dość mocno falują, wskazówka wręcz skacze, odczuwalne są wibracje wewnątrz auta, szczególnie na kierownicy, na słuch też niezbyt dobrze to brzmi. Problem znika kiedy silnik zejdzie z podwyższonych obrotów. Zaznaczam, że nie za każdym odpaleniem zimnego silnika problem występuje. W przypadku silnika ciepłego usterki nie ma. Czy miał ktoś coś podobnego i udało się rozwiązać problem? Mogę dodać, że rozrząd i świece wymienione.
Problem rozwiązany
4 komentarze
Pęcherzyki pod lakierem wzdłuż dolnego zgrzewu drzwi
  • Peugeot 3008 II Crossover 1.2 PureTech 130KM 96kW 2016-2020
  • części blacharskie
  • 35 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 0
Po użytkowaniu 3 letniego samochodu zauważyłem w 3 drzwiach małe pęcherzyki pod lakierem. Pecherzyki umiejscowione są w okolicach wzdłuż zgrzewu pod dolną uszczelką drzwi. Obok zgrzewu znajdują się otwory odprowadzające wodę z komory drzwi. Po kontakcie z serwisem otrzymałem inf. że Automobiles Peugeot udziela gwarancji na wady oryginalnej powłoki lakierowej nadwozia na okres trwania gwarancji umownej na wady fabryczne na 2 lata i nie uznaje mi reklamacji. I w dalszych czynnościach kontaktować się bezpośrednio z gwarantem. Po drążeniu tematu z salonem nie są w stanie odpowiedzieć co jest przyczyna powstania i co z tym robić. „Nie chcemy spekulować na temat przyczyn powstania pęcherzy w Pańskim aucie. Nasze kompetencje w tym zakresie zakończyły się”. Heh podejście profesjonalne do klienta. Czy to jest korodowanie? i mogę się spodziewać wystąpienia rdzy w dolnych okolicach zgrzewów drzwi. Jak dla mnie problem jest bardziej głębszy, albo auto wykonano w wadliwy sposób, użyto jakiejś wadliwej blachy, mogło to być również wadliwe pokrycie powierzchnią lakierową lub może być też problem z odprowadzeniem wilgoci, wody z tych okolic - komory drzwi. Hmm możliwe, że technologicznie było coś nie tak. Szkoda, że późno zobaczyłem powstały problem, bo pewnie przez chwilę dłużej powstawały te pecherzyki. Będę próbował z centralą dochodzić do tego co się dzieje i co z tym zrobić.
2 komentarze
Peugeot 3008 II Crossover Facelifting