Szukaj

Informacje o Peugeot 3008 II Crossover Facelifting

Lata produkcji: 2020 – 2024
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Druga generacja Peugeota 3008 zadebiutowała na rynku w 2017 r. i nie stanowi już kombinacji minivana z crossoverem lecz po rewolucyjnej przemianie stylistycznej oraz przepozycjonowaniu, została klasycznym kompaktowym SUV-em (segment I). Peugeot 3008 stał się tym samym następcą modelu 4008 w gamie francuskiego producenta, choć równocześnie pod tą nazwą jest sprzedawany w Chinach, w których wciąż oferowana jest pierwsza generacja auta. Samochód powstał na platformie podłogowej Peugeot PSA EMP2 Platform, podobnie jak Peugeot 408 drugiej generacji oraz Citroen C4 Picasso również drugiej generacji. Peugeot 3008 został zdobywcą tytułu Europejskiego Samochodu Roku 2017.
czytaj więcej
Powagosław

Klasa kompaktowych SUV-ów jest dziś obsadzona silniej niż kiedykolwiek wcześniej. Ale dziś żaden z nich nie wygląda dziś tak dobrze i tak świeżo jak nowy 3008. Z każdej strony (Ten bok! Ten tył!).

~Powagosław
Luzacjusz

Pewien chłopak z Londynu miał na studiach dylemat – zostać fizykiem, czy gitarzystą rockowym. Poprzedni Peugeot 3008 miał nie tyle dylemat, co kryzys tożsamości – chciał być SUV-em, ale udawał go jako minivan. Dziś 3008 wybrał bycie SUV-em i to dobry wybór. A chłopak? Nazywał się Brian May i został gitarzystą Queen. Aha, doktorat z fizyki zrobił na starość. Peugeot jeszcze ma czas.

~Luzacjusz

Peugeot 3008 II Crossover Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,7 m
Promień skrętu 5,35 m
Długość 4447 mm
Długość z hakiem holowniczym 4566 mm
Szerokość 1841 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2098 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 1906 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z przodu 3617 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z tyłu 3402 mm
Wysokość 1620 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1624 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 2060 mm
Wysokość przy otwartej pokrywie silnika 1945 mm
Rozstaw osi 2675 mm
Rozstaw kół - przód 1579 mm
Rozstaw kół - tył 154587 mm
Zwis przedni 923 mm
Zwis tylny 849 mm
Prześwit 219 mm
Odległość oparcia fotela przedniego od kierownicy 587 mm
Długość kolumny kierownicy 746 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1706 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 915 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 912 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1493 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1484 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1451 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1422 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1482 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 520 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1053 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 919 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1861 mm
Kąt natarcia 20 stopnie
Kąt zejścia 29 stopnie
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(80%)

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Stosunek jakość/cena - Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

4,9
~maciej
Peugeot 3008 II
Crossover Facelifting 1.2 PureTech 130KM 96kW
Ogólnie mój drugi pełgot w historii i nie zawiodłem się. Wcześniej 206 w dieslu wymiatał na swoje czasy i nigdy nic się nie zepsuło, NIC przez 10 lat!!! Miałem golfa 2, skodę octavię i tam średnio co pół roku naprawa wszystkiego dosłownie. Zobaczymy tutaj ale są niedociągnięcia ale szkoda pisać o nich jak użyteczność i intuicyność multimediów! Reszta wyjdzie w praniu. Pocenie się lamp tylnych a nowe auto jeszcze nie myte. Ciekawe co powie ASO ale podzielę się opinią. W nowych wersjach 408 czy 2008 jest wirtualny cocpit 3d!!! KOSMOS!
3,7
~Daniel
Peugeot 3008 II
Crossover Facelifting 1.6 PureTech 180KM 132kW
Niestety nie mogę polecić auta, mam najbogatszą wersję Gt Pack... i zaczęły się przygody.... Najpierw piszczący silniczek nawiewu... pomyślałem drobna wpadka... Ale tym razem jest grubo. Nie grzeją mi fotele i okazuje się że wszystko jest w porządku! Ponieważ mają prawo nie działać jeśli zachodzą określone warunki między innymi napięcie akumulatora spadnie poniżej 12,8V. Jeżdżę głównie po mieście i prawie nigdy takiego nie ma. Okazuje się że z powodu ekologii ładowanie w tym aucie włącza się i wyłącza. Napięcie osiąga 14,7V bardzo sporadycznie. Efekt jest taki że nie mam podgrzewanych foteli. NIGDY. Przestały mi się też składać lusterka....to jedno to drugie....byłem już z tym raz na serwisie....wygląda na to że pojadę drugi.....
4,8
~Marek
Peugeot 3008 II
Crossover Facelifting 1.5 BlueHDi 130KM 96kW
Mam auto od 3 miesięcy kupione w październiku 2020. Miał być Citroen C5 Aircross jako następca C5 MKII ale został bezproblemowo pokonany przez P3008. Po C5 MKII oczekiwałem od nowego auta przyjemniej takiego samego poziomu wykonania lub lepszego. Przymierzyłem sie do C5 Aircross w wersji Shine + dodatki . Niestety to nie było to. zrobiłem jazdę próbną, później P3008, Tiguan, Karoq, Sportage,Tucson. Po przeanalizowaniu wszystkich za i przeciw wyszło na P3008 z prawie pełnym wyposażenie, ( bez dachu panoramicznego i haka holowniczego) - silnik tez ograniczony do 1,5 HDI. Jestem zadowolony z auta - co prawda to nie ten komfort co C5 MKII ale niestety hydro już nie ma .
Średnie spalanie dla Peugeot 3008 II Crossover Facelifting
8,2 – 8,6
l/100 km
5,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,0
Peugeot 3008 II
Crossover Facelifting 1.6 PureTech 180KM 132kW
I teraz tak.... 4.7l/100 osiągnąłem jadąc z Malborka w okolice Wawy przy prędkości TIRowej (90-100km/h). Więc da się:) Tyle, że jechałem z rodziną bez stresu, pomału z duuuużym zapasem czasu:) W jeździe mieszanej trzeba liczyć 8l/ 100, jeżeli ktoś chce być zawsze w mieście pierwszy ze świateł i dojezdzać do świateł ostro hamując to pewnie i z 13/14 osiągnie. Tylko po co?
6,6
Peugeot 3008 II
Crossover Facelifting 1.2 PureTech 130KM 96kW
Samochodem zrobiłem jak na razie 3900 km, średnia nie przekracza 7 l/100 ponad połowa to trasy bardzo krótkie miejskie po 5-7 km. Na trasie samochód mocno obciążony bokx dachowy 2,4 m długi na haku dwa rowery, bagażnik pełny , na tylnych siedzeniach pełno sprzętu trasa 1400 km max spalanie wyszło w jedną stronę 6,9 w drugą 7,1l/100. prędkość max 120 km/h, ze względu na bagażniki dachowy, w porywach podczas wyprzedania bywało do 140 km/h Jestem zadowolony z wyniku .
8,6
Peugeot 3008 II
Crossover Facelifting 1.6 PureTech 180KM 132kW
Rok 2018, przebieg 22 000km, opony wielosezonowe 18". Dane odnośnie spalania benzyny Verva 98 podaje po tankowaniu pod korek. Spalanie zależy o sposobu jazdy. Przy dużych prędkościach, na trasach szybkiego ruchu i autostrady to i 11,5 l/100km

Usterki Peugeot 3008 II

Liczba wpisów: 20
"Usterka silnika. Napraw pojazd"
  • Peugeot 3008 II Crossover 1.2 PureTech 130KM 96kW 2016-2020
  • układ wydechowy
  • 124 tys. km
Auto z salonu, użytkowane od 2,5 roku 95% trasy poza miastem (ekspresówki, autostrady po 100-800km), rzadko w korkach, rzadko przejazdy zimnym silnikiem po kilka kilometrów ale i nawet po tym przelot ekspresówka po 30-50km. Serwisowane regularnie co ok. 5-6 miesięcy w ASO (komputer za kazdym razem, świece, rozrząd, itp.). A tu po jeździe ekspresówka i chwilowym postoju 15 min, przy uruchamianiu komunikat "Usterka silnika. Napraw pojazd". Diagnosta odczytał błędy: P2463, P2459, P0420 oraz "Napięcie sondy lambda przed katalizatorem 0 V". Wg ASO zatkany całkowicie GPF. Żadnych jednak typowych dla usterki GPF, czy sondy lambda objawów, wyższego żuzycia paliwa, oleju. Przepalanie w trasie nie pomogło, regeracja chemiczną kąpielą też. Podobno filtr zawalony jakąś mazią oleistą, nie do usunięcia kąpielami. Pozostaje nowy GPF za 9500 zł lub regeneracja mechaniczna za ponad 3000 zł. Jakieś pomysły, sugestie?
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Nierówne obroty na ssaniu
  • Peugeot 3008 II Crossover 1.6 THP 165KM 121kW 2016-2020
  • silnik
  • 70 tys. km
Witam, od niedawna jestem posiadaczem ww Peugeota i zauważyłem pewien problem, od czasu do czasu, po odpaleniu zimnego silnika kiedy pracuje na ssaniu obroty dość mocno falują, wskazówka wręcz skacze, odczuwalne są wibracje wewnątrz auta, szczególnie na kierownicy, na słuch też niezbyt dobrze to brzmi. Problem znika kiedy silnik zejdzie z podwyższonych obrotów. Zaznaczam, że nie za każdym odpaleniem zimnego silnika problem występuje. W przypadku silnika ciepłego usterki nie ma. Czy miał ktoś coś podobnego i udało się rozwiązać problem? Mogę dodać, że rozrząd i świece wymienione.
Problem rozwiązany
4 komentarze
Pęcherzyki pod lakierem wzdłuż dolnego zgrzewu drzwi
  • Peugeot 3008 II Crossover 1.2 PureTech 130KM 96kW 2016-2020
  • części blacharskie
  • 35 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 0
Po użytkowaniu 3 letniego samochodu zauważyłem w 3 drzwiach małe pęcherzyki pod lakierem. Pecherzyki umiejscowione są w okolicach wzdłuż zgrzewu pod dolną uszczelką drzwi. Obok zgrzewu znajdują się otwory odprowadzające wodę z komory drzwi. Po kontakcie z serwisem otrzymałem inf. że Automobiles Peugeot udziela gwarancji na wady oryginalnej powłoki lakierowej nadwozia na okres trwania gwarancji umownej na wady fabryczne na 2 lata i nie uznaje mi reklamacji. I w dalszych czynnościach kontaktować się bezpośrednio z gwarantem. Po drążeniu tematu z salonem nie są w stanie odpowiedzieć co jest przyczyna powstania i co z tym robić. „Nie chcemy spekulować na temat przyczyn powstania pęcherzy w Pańskim aucie. Nasze kompetencje w tym zakresie zakończyły się”. Heh podejście profesjonalne do klienta. Czy to jest korodowanie? i mogę się spodziewać wystąpienia rdzy w dolnych okolicach zgrzewów drzwi. Jak dla mnie problem jest bardziej głębszy, albo auto wykonano w wadliwy sposób, użyto jakiejś wadliwej blachy, mogło to być również wadliwe pokrycie powierzchnią lakierową lub może być też problem z odprowadzeniem wilgoci, wody z tych okolic - komory drzwi. Hmm możliwe, że technologicznie było coś nie tak. Szkoda, że późno zobaczyłem powstały problem, bo pewnie przez chwilę dłużej powstawały te pecherzyki. Będę próbował z centralą dochodzić do tego co się dzieje i co z tym zrobić.
2 komentarze
Peugeot 3008 II Crossover Facelifting