Szukaj

Informacje o Peugeot 3008 II Crossover

Lata produkcji: 2016 – 2020
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Druga generacja Peugeota 3008 zadebiutowała na rynku w 2017 r. i nie stanowi już kombinacji minivana z crossoverem lecz po rewolucyjnej przemianie stylistycznej oraz przepozycjonowaniu, została klasycznym kompaktowym SUV-em (segment I). Peugeot 3008 stał się tym samym następcą modelu 4008 w gamie francuskiego producenta, choć równocześnie pod tą nazwą jest sprzedawany w Chinach, w których wciąż oferowana jest pierwsza generacja auta. Samochód powstał na platformie podłogowej Peugeot PSA EMP2 Platform, podobnie jak Peugeot 408 drugiej generacji oraz Citroen C4 Picasso również drugiej generacji. Peugeot 3008 został zdobywcą tytułu Europejskiego Samochodu Roku 2017.
czytaj więcej
Powagosław

Klasa kompaktowych SUV-ów jest dziś obsadzona silniej niż kiedykolwiek wcześniej. Ale dziś żaden z nich nie wygląda dziś tak dobrze i tak świeżo jak nowy 3008. Z każdej strony (Ten bok! Ten tył!).

~Powagosław
Luzacjusz

Pewien chłopak z Londynu miał na studiach dylemat – zostać fizykiem, czy gitarzystą rockowym. Poprzedni Peugeot 3008 miał nie tyle dylemat, co kryzys tożsamości – chciał być SUV-em, ale udawał go jako minivan. Dziś 3008 wybrał bycie SUV-em i to dobry wybór. A chłopak? Nazywał się Brian May i został gitarzystą Queen. Aha, doktorat z fizyki zrobił na starość. Peugeot jeszcze ma czas.

~Luzacjusz

Peugeot 3008 II Crossover – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,67 m
Długość 4447 mm
Długość z hakiem holowniczym 4566 mm
Szerokość 1841 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2098 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 1906 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z przodu 3617 mm
Szerokość przy otwartych drzwiach z tyłu 3402 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1624 mm
Wysokość przy otwartej klapie bagażnika 2060 mm
Wysokość przy otwartej pokrywie silnika 1945 mm
Rozstaw osi 2675 mm
Rozstaw kół - przód 1579 mm
Rozstaw kół - tył 1587 mm
Zwis przedni 923 mm
Zwis tylny 849 mm
Prześwit 219 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 816 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 915 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 889 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 912 mm
Odległość od podłogi do siedziska tylnego 843 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1451 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1422 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1493 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1484 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1482 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 520 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1053 mm
Wysokość bagażnika 609 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 919 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1861 mm
Wysokość progu załadowczego 700 mm
Kąt natarcia 20 stopnie
Kąt zejścia 29 stopnie
Drzwi tylne - szerokość 998 mm
Drzwi tylne - wysokość 821 mm
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Karoseria + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Ergonomia - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,9
~tomko
Peugeot 3008 II
Crossover 1.5 BlueHDI 130KM 96kW
Kapitalne auto, bardzo wygodne w podróży, wykończenie super i te fotele, klasa;) Wyciszenie super, nawet przy prędkości 140 jest cichutko, obsługa kokpitu czytelna i prosta. Środek robi wrażenie, miejsca z przodu i tyłu pod dostakiem. Rewelacyjne spalanie, przy spokojnej jeżdzie w trasie można zejść do 4,5 litra na 100km.Skrzynia automat pracuje ok, nie ma szarpania i zbiera się ładnie jak na taką moc. Mam wersję GtLine z 2019, przejechane na teraz 15tyś km i zero problemów;) Nic tylko lać i w drogę, a autko jest na prawdę bardzo wdzięczne.
2,1
~zawiedziony
Peugeot 3008 II
Crossover 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
Samochód z wypożyczalni z przebiegiem startowym 400 km - wynajem długoterminowy. Eksploatacja 4 miesiące i w sumie 15 tys. km. przebiegu. Pierwszy tydzień wizualny efekt WOW a później było coraz gorzej. Słaby silnik bez przyśpieszenia z wysokim i nieekonomicznym spalaniem, słaby system audio (nie użytkuję iphona), głośny ze słabym wygłuszeniem (przy prędkości powyżej 100 km/h), wykończenia i tapicerka bez spasowania z tendencją do "łapania" brudu mimo ciągłego przecierania i mycia. Wygląda dobrze i to by było na tyle - jeden z najgorszych samochodów jakim jeździłem a przejechałem około 3 mln. km / 32 lata. Wynajem tego samochodu ocalił mnie od zakupu Peugeot 3008 - jedyna dobra strona. Stanowczo odradzam.
3,1
~Pawel
Peugeot 3008 II
Crossover 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
Witam, Auto odebraliśmy w Grudniu 2017, Użytkowaliśmy do Lutego 2019, 3008 GT z Pełnym wyposażeniem. Przez ten okres przejechaliśmy około 56 000 km, pierwsze 20 000 km bezproblemowe, następnie rozpoczęła się walka z usterkami elektrycznymi. Masaż w fotelach działał jak chciał tz. Po rozpoczęciu masażu na długiej trasie działał przez 3 do 5 min następnie się wyłączał przez kolejne 100 czy 200 km nie można było go włączyć. Usterki modułu startowego = Laweta ASO. ACC Bardzo awaryjny, szczególnie podczas deszczu czy dojeździe powolnym do Naczepy TIRa. Częste komunikaty o wyłączeniu asystenta Hamowania. Auto Użytkowaliśmy głownie na Niemieckich Autostradach. Plus za wygodne fotele, świetna kierownica, doskonałe wykończenia, przy wzroście 190 cm Tunel środkowy już przeszkadzał. WIELKI PLUS ZA REFLEKTORY LED Podsumowując, Auto Bardzo ciekawe i wygodne, dało nam dużo radości z jazdy. Jednak w przypadku naszego modelu bardzo awaryjna elektryka, wszystkie naprawy w ramach gwarancji fabrycznej. Przy jeździe 180-200 l km/h Palił jak Smok 15-16 L do tego bardzo mały bak paliwa przy takiej jeździe nie starczał na 400 km.
Średnie spalanie dla Peugeot 3008 II Crossover
7,7 – 8,6
l/100 km
5,6 – 7,4
l/100 km
9,0 – 9,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,0
Peugeot 3008 II
Crossover 1.2 PureTech 130KM 96kW
Auto z 2019 roku. Obecny przebieg niecałe 5500 km. Spalanie w mieście 8,5-9,5 l/100km przy spokojnej jeździe bez "sport". Spalanie w trasie. Trasa 360 km tempomat 110-140km/h 8,5l/100km. Trasa powrotna 360 km jazda bez tempomatu 140-160 km/h 11,05l/100km !!!!!! Wszystkie podane wartości obliczałem przy zatankowaniu auta pod korek. Nie do pierwszego odbicia pistoletu dystrybutora tylko faktycznie pod korek. Aplikacja MyPeugeot pokazuje średnie spalanie 6,8l/100km. Nie mam pojęcia dlaczego takie przekłamanie. Nie mam również pojęcia dlaczego tak dużo pali. Nijak to się ma do danych katalogowych.
8,2
Peugeot 3008 II
Crossover 1.6 THP 180KM 132kW
Mam nowego od tygodnia czasu 1,6 benzyna, 180KM, przejechałem dopiero 544km i zatankowałem oczywiście do pełnego 44,4 litra benzyny 95, czyli wyszło 8.16 l/100km. Chociaż po przejechaniu 244km komputer pokazał 9,5 litra/100km, ale to chyba dlatego, że kilka osób sprawdzało, jak się nim jeździ i na sporcie. Na trasie, cały czas na klimie, 80 km w deszczu, szybkość różnie, jak droga pozwalała, do 140km/.h miejscami. Dodaje, że przy mocnym przyśpieszaniu komputer pokazywał i 24 l/100. Po przeliczeniu wyszło 8,16l/100, ale komputer pokazał 8,5 l/100km, na świecącej rezerwie przejechałem 30km i w czasie tankowania dolałem 44,4l benzyny, czyli w rezerwie zostało jeszcze 8,6 litra. Odbierając samochód z salonu zatankowałem 50,3 litra benzyny, a zbiornik zgodnie z instrukcją ma 53 litry. W/g mnie zbiornik paliwa powinien mieć przynajmniej 70 litrów. Wcześniej miałem Peugeota 308 z 2,6HDI 92KM i miał zbiornik 60 l. oleju napędowego i starczyło mi to na ok. 1000km połowa trasa i połowa miasto, a w trasie min. 1200-1350km w zależności, jak się jechało i nie martwiłem się o tankowanie. Nie było z tym silnikiem żadnej opinii postanowiłem, jak pierwszy ją napisać dla porównania.
6,0
Peugeot 3008 II
Crossover 1.2 PureTech 130KM 96kW
Auto ma 7tys. km przebiegu, nigdy nie zerowałem statystyk spalania i pokazuje 6,3l. Podział mniej więcej na 3 miasto/autostrada/drogi podmiejskie. Spalanie zależy tu dużo od prędkości. Przy jeździe do 80-100km w ok. 5,2l. W mieście korki sprawiają, że ok. 7,2l. Przy 150km/h ocieram się o 8l. To wszystko pod warunkiem, że nie przyspieszamy gwałtownie bo mimo, że mały silniczek to się da i wtedy bez problemu chwilowe spalanie dochodzi do kilkunastu a nawet 20 litrów. Poza tym niesamowicie komfortowo się jeździ. Fotele tak wygodne, że spokojnie można przejechać 300km i wychodzi się z auta normalnie bez przykurczów :-)

Usterki Peugeot 3008 II

Liczba wpisów: 20
"Usterka silnika. Napraw pojazd"
  • Peugeot 3008 II Crossover 1.2 PureTech 130KM 96kW 2016-2020
  • układ wydechowy
  • 124 tys. km
Auto z salonu, użytkowane od 2,5 roku 95% trasy poza miastem (ekspresówki, autostrady po 100-800km), rzadko w korkach, rzadko przejazdy zimnym silnikiem po kilka kilometrów ale i nawet po tym przelot ekspresówka po 30-50km. Serwisowane regularnie co ok. 5-6 miesięcy w ASO (komputer za kazdym razem, świece, rozrząd, itp.). A tu po jeździe ekspresówka i chwilowym postoju 15 min, przy uruchamianiu komunikat "Usterka silnika. Napraw pojazd". Diagnosta odczytał błędy: P2463, P2459, P0420 oraz "Napięcie sondy lambda przed katalizatorem 0 V". Wg ASO zatkany całkowicie GPF. Żadnych jednak typowych dla usterki GPF, czy sondy lambda objawów, wyższego żuzycia paliwa, oleju. Przepalanie w trasie nie pomogło, regeracja chemiczną kąpielą też. Podobno filtr zawalony jakąś mazią oleistą, nie do usunięcia kąpielami. Pozostaje nowy GPF za 9500 zł lub regeneracja mechaniczna za ponad 3000 zł. Jakieś pomysły, sugestie?
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Nierówne obroty na ssaniu
  • Peugeot 3008 II Crossover 1.6 THP 165KM 121kW 2016-2020
  • silnik
  • 70 tys. km
Witam, od niedawna jestem posiadaczem ww Peugeota i zauważyłem pewien problem, od czasu do czasu, po odpaleniu zimnego silnika kiedy pracuje na ssaniu obroty dość mocno falują, wskazówka wręcz skacze, odczuwalne są wibracje wewnątrz auta, szczególnie na kierownicy, na słuch też niezbyt dobrze to brzmi. Problem znika kiedy silnik zejdzie z podwyższonych obrotów. Zaznaczam, że nie za każdym odpaleniem zimnego silnika problem występuje. W przypadku silnika ciepłego usterki nie ma. Czy miał ktoś coś podobnego i udało się rozwiązać problem? Mogę dodać, że rozrząd i świece wymienione.
Problem rozwiązany
4 komentarze
Pęcherzyki pod lakierem wzdłuż dolnego zgrzewu drzwi
  • Peugeot 3008 II Crossover 1.2 PureTech 130KM 96kW 2016-2020
  • części blacharskie
  • 35 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 0
Po użytkowaniu 3 letniego samochodu zauważyłem w 3 drzwiach małe pęcherzyki pod lakierem. Pecherzyki umiejscowione są w okolicach wzdłuż zgrzewu pod dolną uszczelką drzwi. Obok zgrzewu znajdują się otwory odprowadzające wodę z komory drzwi. Po kontakcie z serwisem otrzymałem inf. że Automobiles Peugeot udziela gwarancji na wady oryginalnej powłoki lakierowej nadwozia na okres trwania gwarancji umownej na wady fabryczne na 2 lata i nie uznaje mi reklamacji. I w dalszych czynnościach kontaktować się bezpośrednio z gwarantem. Po drążeniu tematu z salonem nie są w stanie odpowiedzieć co jest przyczyna powstania i co z tym robić. „Nie chcemy spekulować na temat przyczyn powstania pęcherzy w Pańskim aucie. Nasze kompetencje w tym zakresie zakończyły się”. Heh podejście profesjonalne do klienta. Czy to jest korodowanie? i mogę się spodziewać wystąpienia rdzy w dolnych okolicach zgrzewów drzwi. Jak dla mnie problem jest bardziej głębszy, albo auto wykonano w wadliwy sposób, użyto jakiejś wadliwej blachy, mogło to być również wadliwe pokrycie powierzchnią lakierową lub może być też problem z odprowadzeniem wilgoci, wody z tych okolic - komory drzwi. Hmm możliwe, że technologicznie było coś nie tak. Szkoda, że późno zobaczyłem powstały problem, bo pewnie przez chwilę dłużej powstawały te pecherzyki. Będę próbował z centralą dochodzić do tego co się dzieje i co z tym zrobić.
2 komentarze
Peugeot 3008 II Crossover