Szukaj

Informacje o Peugeot 3008 II

Lata produkcji: 2016 – 2024
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Druga generacja Peugeota 3008 zadebiutowała na rynku w 2017 r. i nie stanowi już kombinacji minivana z crossoverem lecz po rewolucyjnej przemianie stylistycznej oraz przepozycjonowaniu, została klasycznym kompaktowym SUV-em (segment I). Peugeot 3008 stał się tym samym następcą modelu 4008 w gamie francuskiego producenta, choć równocześnie pod tą nazwą jest sprzedawany w Chinach, w których wciąż oferowana jest pierwsza generacja auta. Samochód powstał na platformie podłogowej Peugeot PSA EMP2 Platform, podobnie jak Peugeot 408 drugiej generacji oraz Citroen C4 Picasso również drugiej generacji. Peugeot 3008 został zdobywcą tytułu Europejskiego Samochodu Roku 2017.
czytaj więcej
Powagosław

Klasa kompaktowych SUV-ów jest dziś obsadzona silniej niż kiedykolwiek wcześniej. Ale dziś żaden z nich nie wygląda dziś tak dobrze i tak świeżo jak nowy 3008. Z każdej strony (Ten bok! Ten tył!).

~Powagosław
Luzacjusz

Pewien chłopak z Londynu miał na studiach dylemat – zostać fizykiem, czy gitarzystą rockowym. Poprzedni Peugeot 3008 miał nie tyle dylemat, co kryzys tożsamości – chciał być SUV-em, ale udawał go jako minivan. Dziś 3008 wybrał bycie SUV-em i to dobry wybór. A chłopak? Nazywał się Brian May i został gitarzystą Queen. Aha, doktorat z fizyki zrobił na starość. Peugeot jeszcze ma czas.

~Luzacjusz

Peugeot 3008 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Peugeot 3008 II

Liczba ocen: 61
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(84%)

Zalety

+ Karoseria + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

3,4
~Dariusz Dziki
Peugeot 3008 II
Plug-In Hybrid HYbrid4 300 PHEV 300KM 221kW
Auto jeżeli chodzi o osiągi jest ok 540Nm 5,5 s do 100km/h spalanie na trasie autostrada 140km /h ok6,4l Niestety przy przebiegu 34000 k wymiana wahaczy wzdłużnych tył rozpadły się co doprowadziło do uszkodzenia opon koszt wymiany 1170 zł miesiąc po gwarancji obecnie 45000 km pękł przegub półosi napędu elektrycznego koszt 2500 zł Peugeot a w zasadzie jakiś STELLANTIS kpi sobie z klienta odbija piłeczkę i twierdzi że ta część zużyła się. Niekompetentna obsługa klienta. Banda debili, którzy cały czas odpisują że już gwarancja się skończyła Nigdy więcej w życiu tej marki. Odradzam zakup Peugeot co by to nie było. Dzień po skończeniu gwarancji mają cię w dupie.
4,9
~maciej
Peugeot 3008 II
Crossover Facelifting 1.2 PureTech 130KM 96kW
Ogólnie mój drugi pełgot w historii i nie zawiodłem się. Wcześniej 206 w dieslu wymiatał na swoje czasy i nigdy nic się nie zepsuło, NIC przez 10 lat!!! Miałem golfa 2, skodę octavię i tam średnio co pół roku naprawa wszystkiego dosłownie. Zobaczymy tutaj ale są niedociągnięcia ale szkoda pisać o nich jak użyteczność i intuicyność multimediów! Reszta wyjdzie w praniu. Pocenie się lamp tylnych a nowe auto jeszcze nie myte. Ciekawe co powie ASO ale podzielę się opinią. W nowych wersjach 408 czy 2008 jest wirtualny cocpit 3d!!! KOSMOS!
4,9
~tomko
Peugeot 3008 II
Crossover 1.5 BlueHDI 130KM 96kW
Kapitalne auto, bardzo wygodne w podróży, wykończenie super i te fotele, klasa;) Wyciszenie super, nawet przy prędkości 140 jest cichutko, obsługa kokpitu czytelna i prosta. Środek robi wrażenie, miejsca z przodu i tyłu pod dostakiem. Rewelacyjne spalanie, przy spokojnej jeżdzie w trasie można zejść do 4,5 litra na 100km.Skrzynia automat pracuje ok, nie ma szarpania i zbiera się ładnie jak na taką moc. Mam wersję GtLine z 2019, przejechane na teraz 15tyś km i zero problemów;) Nic tylko lać i w drogę, a autko jest na prawdę bardzo wdzięczne.
Średnie spalanie dla Peugeot 3008 II
5,7 – 9,4
l/100 km
5,6 – 7,4
l/100 km
9,0 – 9,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,4
Peugeot 3008 II
Plug-In Hybrid HYbrid 225 PHEV 225KM 165kW
PROSZĘ PRZECZYTAĆ. Pierwsze 600 km użytkowania. W mieście i okolicy niezły wynik pod warunkiem systematycznego ładowania, dojazd do pracy, na zakupy bez problemu na samym prądzie. Przy temperaturach około 5 stopni około 30 km zasięgu ( około 30Ah/100km ), ciekawe ile przybędzie jak będzie cieplej. Mieszana miejska czyli dystans do 15km z miasta A do B i po mieście - około 2-3 l/100km. W trasie 400km przelotowa 140-150 km/h średnia 9,4 l/100km więc niemało. Ale przy użytku głównie miejskim i okazjonalnych dalekich wyjazdach to ma sens. Statystyki Autocentrum nie są przystosowane do wyników takich samochodów , to auto w mieście nie pali wcale lub bardzo mało a w trasie pali dużo a strona takich wyników nie akceptuje :)
6,4
Peugeot 3008 II
Crossover 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
Średnia z ostatniego roku, ok 10k km. Staram się jeździć bardzo płynnie, depnę jak trzeba, efekt widać w liczbach. Na autostradach lecę średnio 120km/h - jak nie widać różnicy, to po co przepłacać, poza tym przy większych prędkościach aluminiowa maska faluje :P
8,0
Peugeot 3008 II
Crossover Facelifting 1.6 PureTech 180KM 132kW
I teraz tak.... 4.7l/100 osiągnąłem jadąc z Malborka w okolice Wawy przy prędkości TIRowej (90-100km/h). Więc da się:) Tyle, że jechałem z rodziną bez stresu, pomału z duuuużym zapasem czasu:) W jeździe mieszanej trzeba liczyć 8l/ 100, jeżeli ktoś chce być zawsze w mieście pierwszy ze świateł i dojezdzać do świateł ostro hamując to pewnie i z 13/14 osiągnie. Tylko po co?

Usterki Peugeot 3008 II

Liczba wpisów: 20
"Usterka silnika. Napraw pojazd"
  • Peugeot 3008 II Crossover 1.2 PureTech 130KM 96kW 2016-2020
  • układ wydechowy
  • 124 tys. km
Auto z salonu, użytkowane od 2,5 roku 95% trasy poza miastem (ekspresówki, autostrady po 100-800km), rzadko w korkach, rzadko przejazdy zimnym silnikiem po kilka kilometrów ale i nawet po tym przelot ekspresówka po 30-50km. Serwisowane regularnie co ok. 5-6 miesięcy w ASO (komputer za kazdym razem, świece, rozrząd, itp.). A tu po jeździe ekspresówka i chwilowym postoju 15 min, przy uruchamianiu komunikat "Usterka silnika. Napraw pojazd". Diagnosta odczytał błędy: P2463, P2459, P0420 oraz "Napięcie sondy lambda przed katalizatorem 0 V". Wg ASO zatkany całkowicie GPF. Żadnych jednak typowych dla usterki GPF, czy sondy lambda objawów, wyższego żuzycia paliwa, oleju. Przepalanie w trasie nie pomogło, regeracja chemiczną kąpielą też. Podobno filtr zawalony jakąś mazią oleistą, nie do usunięcia kąpielami. Pozostaje nowy GPF za 9500 zł lub regeneracja mechaniczna za ponad 3000 zł. Jakieś pomysły, sugestie?
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Nierówne obroty na ssaniu
  • Peugeot 3008 II Crossover 1.6 THP 165KM 121kW 2016-2020
  • silnik
  • 70 tys. km
Witam, od niedawna jestem posiadaczem ww Peugeota i zauważyłem pewien problem, od czasu do czasu, po odpaleniu zimnego silnika kiedy pracuje na ssaniu obroty dość mocno falują, wskazówka wręcz skacze, odczuwalne są wibracje wewnątrz auta, szczególnie na kierownicy, na słuch też niezbyt dobrze to brzmi. Problem znika kiedy silnik zejdzie z podwyższonych obrotów. Zaznaczam, że nie za każdym odpaleniem zimnego silnika problem występuje. W przypadku silnika ciepłego usterki nie ma. Czy miał ktoś coś podobnego i udało się rozwiązać problem? Mogę dodać, że rozrząd i świece wymienione.
Problem rozwiązany
4 komentarze
Pęcherzyki pod lakierem wzdłuż dolnego zgrzewu drzwi
  • Peugeot 3008 II Crossover 1.2 PureTech 130KM 96kW 2016-2020
  • części blacharskie
  • 35 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 4
Nie 0
Po użytkowaniu 3 letniego samochodu zauważyłem w 3 drzwiach małe pęcherzyki pod lakierem. Pecherzyki umiejscowione są w okolicach wzdłuż zgrzewu pod dolną uszczelką drzwi. Obok zgrzewu znajdują się otwory odprowadzające wodę z komory drzwi. Po kontakcie z serwisem otrzymałem inf. że Automobiles Peugeot udziela gwarancji na wady oryginalnej powłoki lakierowej nadwozia na okres trwania gwarancji umownej na wady fabryczne na 2 lata i nie uznaje mi reklamacji. I w dalszych czynnościach kontaktować się bezpośrednio z gwarantem. Po drążeniu tematu z salonem nie są w stanie odpowiedzieć co jest przyczyna powstania i co z tym robić. „Nie chcemy spekulować na temat przyczyn powstania pęcherzy w Pańskim aucie. Nasze kompetencje w tym zakresie zakończyły się”. Heh podejście profesjonalne do klienta. Czy to jest korodowanie? i mogę się spodziewać wystąpienia rdzy w dolnych okolicach zgrzewów drzwi. Jak dla mnie problem jest bardziej głębszy, albo auto wykonano w wadliwy sposób, użyto jakiejś wadliwej blachy, mogło to być również wadliwe pokrycie powierzchnią lakierową lub może być też problem z odprowadzeniem wilgoci, wody z tych okolic - komory drzwi. Hmm możliwe, że technologicznie było coś nie tak. Szkoda, że późno zobaczyłem powstały problem, bo pewnie przez chwilę dłużej powstawały te pecherzyki. Będę próbował z centralą dochodzić do tego co się dzieje i co z tym zrobić.
2 komentarze
Peugeot 3008 II