Szukaj

Informacje o Peugeot 3008 I Crossover 2.0 Hybrid4 200KM 147kW 2012-2016

Lata produkcji: 2012 – 2016
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowana w latach 2009-2016, pierwsza generacja modelu. Pierwowzorem koncepcyjnym Peugeota 3008 był, zaprezentowany w roku 2008, prototyp noszący nazwę Prologue Concept. Pierwsza generacja 3008 była samochodem z własnościami crossovera (segment I) jak i minivana (segment K). Auto powstało na platformie podłogowej PSA PF2 platform, tak jak m.in. Citroen C4, DS4 oraz Peugeot 308 (który to model był technicznie blisko powiązany z 3008). Peugeot 3008 pierwszej generacji został poddany faceliftingowi w roku 2013. 3008 pierwszej generacji po roku 2016 jest produkowany wciąż w Chinach, gdzie oferowany jest równocześnie z drugą generacją auta.
czytaj więcej
Powagosław

Dodatkowe zero w nazwie oznacza więcej przestrzeni i większy nacisk na praktyczne zastosowania auta terenowo-kompaktowo-rodzinnego. Dodatkowe zero uczyniło również z dość zgrabnej „308-ki” przyciężkawy pojazd pozbawiony werwy.

~Powagosław
Luzacjusz

Pod tym całym żelastwem kryje się naprawdę ładne wnętrze. To dobra wiadomość. Zła jest taka, że ładne wnętrze zostało otoczone brzydkim zewnętrzem. Nie czarujmy się, 3008 to błyszczący paskudek podobny do dużej świnki morskiej. Może w roku 3008 kanony piękna będą zupełnie inne.

~Luzacjusz
Produkowany od 2012 do 2016 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 200 KM (147 kW) przy 3850 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 85 x 88 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Dodatkowe informacje napęd stanowi układ dwóch silników - wysokoprężnego i elektrycznego; pierwszy rozwija 163 KM przy 3850 obr/min i 300 Nm przy 1750 obr/min, drugi generuje 37 KM przy 2000 obr/min i 200 Nm przy 1290 obr/min
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Usterki Peugeot 3008 I

Liczba wpisów: 9
Zła praca
  • Peugeot 3008 I Crossover 2.0 Hybrid4 200KM 147kW 2012-2016
  • silnik
  • 220 tys. km
Witam mam duży problem a mianowicie powiem od początku co i jak . Wracałem z wakacji i w pewnym momencie żeby wyprzedzić sznur aut przełączyłem auto w tryb sport osiągnęłam prędkość 140 km po wyprzedzeniu przełączyłem z powrotem w tryb auto i nagle auto osłabło było bardzo mocne pukanie w silniku i komunikat STOP na czerwono laweta i do domu mechanik do którego oddałem auto usuną blad odpalił i auto chodzi tak jakby na 3 cylindry I jest bardzo głośne pukanie które jest na przemian ciche i głośne powiedział że się wtrysk zawiesił wiec kupiłem wtryski po zmianie nic nie uległo zmianie auto chodzi tak jak chodziło stukanie i tak jakby pracował na 3 cylindry może ktoś już coś takiego miał gdzie szukać problemu
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Wypadanie zapłonu.
  • Peugeot 3008 I Crossover
  • silnik
  • 155 tys. km
Peugeot 3008 rok 2011, benzyna 1,6 120KM. Od kilku miesięcy walczę z usterka "wypadanie zapłonów na 3 cylindrze". Jestem po wymianie świec, cewki oraz po regeneracji głowicy. Mechanicy oraz serwisy salonowe Peugota rozkładają ręce. proszę o pomoc.
Problem rozwiązany
3 komentarze
Uszkodzony przycisk hamulca postojowego
  • Peugeot 3008 I Crossover 1.6 HDi FAP 115KM 85kW 2011-2016
  • wnętrze
  • 87 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 21
Nie 6
Mocowanie klawisza elektrycznego hamulca postojowego wykonane z nietrwałego plastiku. Wyłamane zaczepy klawisza kwalifikują go do wymiany. Demontaż dość prosty. Oryginalny włącznik z kostką można kupić za 180-300. Ja znalazłem nowy oryginał na jednym z portali sprzedażowych za 205PLN
3 komentarze
Peugeot 3008 I Crossover