Szukaj

Informacje o Peugeot 208 I Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW 2015-2019

Lata produkcji: 2015 – 2019
Segment: Auta małe
Produkowany od roku 2012 Peugeot 208 jest autem miejskim należącym do segmentu B. Jest jednocześnie spadkobiercą i kontynuatorem tradycji sławnych, świetnie się sprzedających modeli serii 200 m.in. 205, 206 oraz 207, którego jest bezpośrednim następcą. Pierwowzorem koncepcyjnym Peugeota 208 był, zaprezentowany na początku roku 2012, prototyp noszący nazwę GTi Concept. Produkcyjna wersja modelu jest względem poprzedniej generacji niższa, lżejsza i odrobinę mniejsza, choć zbudowano ją na tej samej platformie podłogowej (PSA PF1 platform). Co ciekawe, Peugeota 208 zaprojektowała kobieta, Anna Costamagna.
czytaj więcej
Powagosław
Projektanci włożyli wiele wysiłku, by 208 nie wyglądał tak typowo, jak jego poprzednik. Po drugie, wysoko poprzeczkę swoimi odważnymi stylizacjami zawiesza ostatnio Citroen. 208 to właśnie trochę pościg za dokonaniami bliźniaczej marki. Efekt jest co najmniej zadowalający. ~Powagosław
Luzacjusz
Wybaczcie mój francuski, ale „me not like”. 208 może ściga się z Citroenem, ale ląduje gdzieś na peryferiach koreańsko-japońskiej krzykliwości. Na przykład, te lampy. Inspirowane architekturą Złotych Tarasów w Warszawie, czy co? ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2019 roku
Pojemność skokowa 1199 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 82 KM (60 kW) przy 5750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 118 Nm przy 2750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 3
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 12
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 5
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(81%)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Silnik - Wyciszenie - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,9
~Sebastian
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Auto posiadam od nowości, do tej pory zero jakichkolwiek problemów czy usterek - jedyne co na bieżąco robię to rzeczy eksploatacyjne ( filtry, oleje, raz klocki hamulcowe i niedługo pewnie tarcze ). Auto służy do codziennej jazdy i do tego nadaje się świetnie. Jest nieduże więc zmieści się w większość ciasnych miejsc parkingowych a z drugiej strony oferuje bardzo dużo przestrzeni wewnątrz auta. Silnik radzi sobie bardzo dobrze, jest to 3 cylindrowa więc lubi wysokie obroty. Średnie spalanie od początku wynosi 5,6 litra. Auto nie męczy nawet w długich podróżach - bez problemu robię trasy nad morze i nie muszę robić przystanków. Ogólnie z zakupu jestem bardzo zadowolony i jeżeli w przyszłości wszystko dobrze się potoczy to zastanowię się nad kolejną nowa 208 ka.
4,9
~Sebastia
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Po przejechaniu ponad 38 tys km wymieniłem jedynie żarówkę z przedniej lampy. Autem jeździ się bardzo dobrze, siedząc za kierownicą ma się wrażenie, że w rzeczywistości prowadzi się zdecydowanie większy samochód. Komfort jazdy według mnie jest na naprawdę wysokim poziomie, siedzenia są wygodne wszystko co potrzebne jest pod ręką także nie musimy dekoncentrować się niepotrzebnym szukaniem przycisków guzików itp... Samochód wystarczający dla rodziny 2 + 2 - wiadomo nie jest to VAN, ale dzieci na tylnej kanapie zmieszczą się bez żadnego problemy ( nawet jeśli kierowca jest wysoki i ustawi fotel pod siebie ). Samochód mimo niewielkiego silnika radzi sobie bardzo dobrze ( przy załadowanym aucie z 4 osobami już tak dobrze nie jest, ale zazwyczaj jeżdżę sam ), konstrukcja silnika jest prosta więc mam nadzieję , że ewentualne usterki nie obciążą domowego budżetu. Składki za ubezpieczenie również nie należą do wysokich - kompletne ubezpieczenie z rozbudowanym AC to koszt sporo poniżej 2 tys zł za nowe auto. Gdybym miał decydować się ponownie to bez zastanowienia kupił bym ten samochód jeszcze raz ( może z mocniejszym silnikiem ) ponieważ w cenie zakupu nowego ( niecałe 43 tys zł z wyprzedaży rocznika ) u konkurencji dostaję golasy z litrowymi silnikami pod maską. Samochód jest typowym mieszczuchem więc nie polecam go tym którzy często jeżdżą autostradami czy ekspresówkami - oczywiści auto da sobie radę, ale spalanie wtedy będzie na poziomie 2 litrowego motoru ( a to mija się z celem )
3,6
~Adam
Peugeot 208
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Sympatyczne autko, ale mniej komfortowe niż 207. Skacze jak piłka (16 calowe felgi) i przednie zawieszenie głucho stuka na byle nierówności, nieprzyjemny stukot jako drgania odczuwalne nawet na pedałach. Serwis wymieniał amortyzatory z tego powodu ale specjalnie poprawy nie widać. Trzeba to polubić niestety. Poza tym ładne , stylowe auto dla kobiety. Super stylistyka, dodatkowo szklany dach dopełnia pozytywne wrażenie. Autem jeździ żona - zadowolona, ja sporadycznie, ja bym go nie kupił ponownie-żona tylko peugeot! Ponieważ żona jest zachwycona pewnie kupiłbym go jej ponownie
Średnie spalanie dla Peugeot 208 I Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW 2015-2019
5,8
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,5
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Typowy maluch do miasta. Jedyna zaletą auta - spalanie. Przy oszczędnej jeździe jak emeryt auto pokazało z raportu 3 litry minimum (aplikacja mypeugeot). Silnik mały słaby - ekonomiczne spalanie uzależnione od terenu i wyrzeczeń. Trzeba naprawdę pilnować się z naciskaniem gazu. Parę górek i auto już pokazuje że mocy jest mało. Skrzynia 5 biegów - o jeden za mało. Auto wyje na wysokich obrotach. Wyciszenie ? Chyba nie ma czegoś takiego w tym aucie. Auto ma przejechane 20tys km i kolejne pytanie ile będzie żył ten 3-cylindrowiec. Dodatkową "zaletą" silnika jest jego kultura pracy. Klepie klekocze wyje szarpie - śmieszne zestawienie niby nowe auto a chodzi jak maluch. Wyposażenie na plus czujniki parkowania duży wyświetlacz tablet klimatronik kierowca multifunkcyjna bluetooth.
7,0
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Silnik jest najsłabszym ogniwem w tym samochodzie. Brakuje mu mocy, brak elastyczności i bardzo duże spalanie. w mieście trzeba się liczyć z 7 litrami, na trasie przy oszczędnej jeździe ciężko zejść poniżej 6,5, w warunkach mieszanych, a więc miasto, trasa, troszkę wzniesień 8 litrów. Auto z przebiegiem 15tyś km. kultura pracy tego silnika też pozostaje duzo do życzenia, silnik po prostu brzydko pracuje, ale nie ma co się dziwić przy tak małej pojemności. Jeżeli trzeba kogoś wyprzedzić niezbędna jest redukcja i ciągnięcie na wysokich obrotach. ogólnie auto przyjemne w sensie wykończenia, nadwozia itd, wygodne, ale koniecznie należy wybrać mocniejszy silnik. ta wersja nadaje się tylko do miasta, spalanie rzędu 5 litrów można wsadzić między bajki, jest to niemożliwe !
7,2
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Średnia z 10k km 6.6. głównie miasto. Przy włączonej klimie podczas upałów ciężko zejść poniżej 9l. Żenujący silnik i samochód. Przy włączonej klimie całkowity brak mocy. W mieście. Uwaga na ten silnik.
Peugeot 208 I Hatchback 5d Facelifting