Szukaj

Informacje o Peugeot 207 SW 1.6 HDi FAP 92KM 68kW 2010-2013

Lata produkcji: 2010 – 2013
Segment: Auta małe
Model należący do segmentu B produkowany w latach 2006-2012. Następca Peugeota 206 i podobnie, jak on jeden z najlepiej sprzedających się aut w swojej klasie. W 2007 roku był najczęściej kupowanym samochodem w Europie, a po zaledwie dwóch latach przekroczył barierę miliona wyprodukowanych egzemplarzy. Pod względem stylistycznym, 207 stanowił kontynuację koncepcji zastosowanych u swojego poprzednika. Zapewniło mu to szereg nagród, m. in. zwycięstwo w plebiscycie Auto Europa 2007. Dostępny był też w wersjach coupe-cabriolet oraz kombi. W 2012 roku został zastąpiony przez model 208.
czytaj więcej
Powagosław
207 to naturalna ewolucja modelu 206, który święcił spektakularne sukcesy na całym świecie. Ewolucja raczej udana, choć patrząc na ten samochód od razu widać kompleks poprzednika. Nie wiem, czemu projektanci musieli być aż tak ostrożni. ~Powagosław
Luzacjusz
Zabawkowy samochód dla zbieracza resoraków. Kto u licha wpadÅ‚ na pomysÅ‚ umieszczania z przodu czarnej plastikowej paszczy udajÄ…cej sportowy wlot powietrza? Przecież to wyglÄ…da jak sztuczna szczÄ™ka! Do tego te wszystkie listewki, przetÅ‚oczenia, wgiÄ™cia i zagiÄ™cia… Ugh! ~Luzacjusz
Produkowany od 2010 do 2013 roku
Pojemność skokowa 1560 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 92 KM (68 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 230 Nm przy 1750 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 75 x 88,3 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,2 /5 Åšrednia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Skrzynia biegów - Karoseria

Wybrane oceny

4,1
~Piotr
Peugeot 207
SW 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
Dobre i oszczędne auto. Największa zaleta to silnik, czyli elastyczny diesel w tak lekkim aucie sprawdza się świetnie. Bardzo niskie spalanie z którym nie spotkałem się w żadnym innym aucie. Najwieksza wada to drobne usterki, bardzo często palą się żarówki, czasem jakieś śrubki się poluzują i drzwi się nie domykają itp. Poza tym auto to dobry kompromis pomiędzy możliwościami załadunku i wygodą parkowania w mieście. Jest to kombi segmentu B, tylna kanapa ma system ruchomych siedzeń, dzięki czemu uzyskujemy płaską podłogę bagażnika.
4,1
~RobinsonCruzoe
Peugeot 207
SW 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
Auto nowe-przesiadka z laguny 2, więc trochę ciaśniej,ale bez tragedii. Zaskakująco wygodne fotele. Samochód ma naprawdę fajny i wyjątkowo ekonomiczny silnik 4,3-5,2 l/100km. Obecnie w serwisie byłem 2x (skorodowane hamulce i wymiana tłoczka oraz bąbel na desce rozdzielczej). Naprawy oczywiście zrobione na gwarancji (i tu ogromny plus dla serwisu z al.Krakowskiej-wszystko sprawnie i bez problemu). Obecnie mam problem z półką bagażnika która składa się przy zamykaniu-jakiś feler (obecnie czekam na decyzje o wymianie. UWAGA-gwarancja na tapicerkę tylko 0,5roku). Autkiem przyjemnie śmiga się w trasie jak i po mieście-bezproblemowe parkowanie. W wersji kombi wystarczający bagażnik żeby zabrać się w 3os. na wakacje. Zawieszenie dosyć sztywne dzięki czemu czuć autko doskonale. Przyzwyczajenia wymaga elektryczne wspomaganie-jakieś takie nerwowe:). Minusem jest dosyć słaba wentylacja. W odparowywaniu szyb pomaga sprawnie działająca klimatyzacja manualna.
3,1
~RobinsonCruzoe
Peugeot 207
SW 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
Niestety, po roku czasu i przejechaniu samochodem 30tys. kilometrów zmuszony jestem wydać negatywną opinię-przy czym nie wykluczam że może być to jednostkowy przypadek gdyż druga 207 w domu ma już 3 rok i nalatane 51 tys. jeżdżąc bezawaryjnie. Niemniej ciągłe wizyty w serwisie ASO doprowadziły mnie do depresji i ostatecznie zmiany samochodu na inny model.
Peugeot 207 SW