Szukaj

Informacje o Peugeot 207 SW

Lata produkcji: 2006 – 2013
Segment: Auta małe
Model należący do segmentu B produkowany w latach 2006-2012. Następca Peugeota 206 i podobnie, jak on jeden z najlepiej sprzedających się aut w swojej klasie. W 2007 roku był najczęściej kupowanym samochodem w Europie, a po zaledwie dwóch latach przekroczył barierę miliona wyprodukowanych egzemplarzy. Pod względem stylistycznym, 207 stanowił kontynuację koncepcji zastosowanych u swojego poprzednika. Zapewniło mu to szereg nagród, m. in. zwycięstwo w plebiscycie Auto Europa 2007. Dostępny był też w wersjach coupe-cabriolet oraz kombi. W 2012 roku został zastąpiony przez model 208.
czytaj więcej
Powagosław
207 to naturalna ewolucja modelu 206, który święcił spektakularne sukcesy na całym świecie. Ewolucja raczej udana, choć patrząc na ten samochód od razu widać kompleks poprzednika. Nie wiem, czemu projektanci musieli być aż tak ostrożni. ~Powagosław
Luzacjusz
Zabawkowy samochód dla zbieracza resoraków. Kto u licha wpadł na pomysł umieszczania z przodu czarnej plastikowej paszczy udającej sportowy wlot powietrza? Przecież to wygląda jak sztuczna szczęka! Do tego te wszystkie listewki, przetłoczenia, wgięcia i zagięcia… Ugh! ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4156 mm
Szerokość 1748 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 1972 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1555 mm
Rozstaw osi 2540 mm
Rozstaw kół - przód 1475 mm
Rozstaw kół - tył 1468 mm
Zwis przedni 836 mm
Zwis tylny 780 mm
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 870 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 888 mm
Długość siedziska przedniego 471 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 680 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 862 mm
Długość siedziska tylnego 485 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1419 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1414 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1369 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1327 mm
Zakres przesuwania foteli przednich 230 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 751 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 337 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1040 mm
Wysokość bagażnika 490 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 750 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1385 mm

Oceny Peugeot 207 SW

Liczba ocen: 24
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,1
~Piotr
Peugeot 207
SW 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
Dobre i oszczędne auto. Największa zaleta to silnik, czyli elastyczny diesel w tak lekkim aucie sprawdza się świetnie. Bardzo niskie spalanie z którym nie spotkałem się w żadnym innym aucie. Najwieksza wada to drobne usterki, bardzo często palą się żarówki, czasem jakieś śrubki się poluzują i drzwi się nie domykają itp. Poza tym auto to dobry kompromis pomiędzy możliwościami załadunku i wygodą parkowania w mieście. Jest to kombi segmentu B, tylna kanapa ma system ruchomych siedzeń, dzięki czemu uzyskujemy płaską podłogę bagażnika.
4,1
~RobinsonCruzoe
Peugeot 207
SW 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
Auto nowe-przesiadka z laguny 2, więc trochę ciaśniej,ale bez tragedii. Zaskakująco wygodne fotele. Samochód ma naprawdę fajny i wyjątkowo ekonomiczny silnik 4,3-5,2 l/100km. Obecnie w serwisie byłem 2x (skorodowane hamulce i wymiana tłoczka oraz bąbel na desce rozdzielczej). Naprawy oczywiście zrobione na gwarancji (i tu ogromny plus dla serwisu z al.Krakowskiej-wszystko sprawnie i bez problemu). Obecnie mam problem z półką bagażnika która składa się przy zamykaniu-jakiś feler (obecnie czekam na decyzje o wymianie. UWAGA-gwarancja na tapicerkę tylko 0,5roku). Autkiem przyjemnie śmiga się w trasie jak i po mieście-bezproblemowe parkowanie. W wersji kombi wystarczający bagażnik żeby zabrać się w 3os. na wakacje. Zawieszenie dosyć sztywne dzięki czemu czuć autko doskonale. Przyzwyczajenia wymaga elektryczne wspomaganie-jakieś takie nerwowe:). Minusem jest dosyć słaba wentylacja. W odparowywaniu szyb pomaga sprawnie działająca klimatyzacja manualna.
3,2
~CZB
Peugeot 207
SW 1.6 HDi 109KM 80kW
Auto nietuzinkowe, zwłaszcza wersja Outdoor, wizualnie linia nadwozia wciąż nie ulega szybkiemu starzeniu, jak na swoje gabaryty spisuje się rewelacyjnie, nadaję się do miasta jak też dłuższych podróży. Nie nadaje się na jakiekolwiek wypad w plener, mimo nazwy ( ktoś dał taką nazwę Outdoor chyba jako chwyt marketingowy) Jednak ocenę psują szczegóły oraz usterki. Na pierwsze auto to dużo nauczy ale większych błędów nie wybaczy.
Średnie spalanie dla Peugeot 207 SW
6,5 – 7,9
l/100 km
5,4 – 5,7
l/100 km
8,6 – 9,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,7
Peugeot 207
SW 1.6 HDi 109KM 80kW
Jeśli chodzi o spalanie to jest bardzo zadowalające, SW Outdoor z 1.6 HDi 109 nie tylko nabiera smaku dzięki dodatkom ale i dynamika czyni zeń dobrego kompana podróży. Ceny części zamiennych nie straszą, należycie serwisowany nie sprawia problemów. Wszystko na czas i bez ściemy typu tańsze zamienniki, a będzie ok. Jednak aby cieszyć się bezproblemową eksploatacją trzeba wiedzieć aby na długotrwałych trasach jaki i krótkich przede wszystkim nie przekraczać magicznej liczby 150 km/h - to nie jest sprinter ani rajdówka a diesel więc narażamy się na wygrzanie uszczelki pod głowicą, wtryski nie są takie złe jak każdy opowiada, da się zregenerować w razie awarii, ale dobre paliwo załatwia sprawę, umiejętne operowanie sprzęgłem nie zniszczy dwumasy, zaś mając FAP-a trzeba pamiętać aby dać mu się wypalić - nie znosi miejskiego trybu. Jak do tej pory 194567 bez kłopotów. Oby dalej i do przodu.
5,6
Peugeot 207
SW 1.6 HDi 90KM 66kW
po 10 tyś już mogę coś powiedzieć jest maksymalnie wyposażona wersja bussines line jeśli chodzi o awaryjność to nie jest to poziom yaris którą też mam ale jest auto bardziej skomplikowane przez wyposażenie i silnik diesla. spalanie minimalne przy stałej prędkości około 110 km/h a maksymalne w zimie 85% miasto średnie na dystansie 10 000 od sierpnia do stycznia 5.8 z przewaga miasta i chyba nie rzuca na kolana ale też nie jest tragicznie oby nie było awarii jeśli chodzi o dpf to wypala się co 200 250 km i trwa około 5 km wiec podnosi spajanie około 0,5 litra na 100 km w czasie wypalanie silnik szarpie przez nadmiar paliwa reszta ok.
5,0
Peugeot 207
SW 1.6 HDi 109KM 80kW
1.6HDI 110KM w SW, przebieg 22tyś.km/ Auto świetnie jeździ i jest bardzo dynamiczne. Spalanie w trasie to 4l przy 90km/h, do 120km/h spalanie nie przekracza 5l. Samochodem przejechałem już 4 razy odcinek Warszawa-Londyn ze spalaniem średnim 5,6L 3osoby+cały zapakowany samochód. Prędkość na autostradzie 130-150. Powyżej 150km/h spalanie zaczyna szybko rosnąć. Więc najlepiej nie przekraczać 150, wtedy spalanie chwilowe wynosi 5.6L. Warszawa w lato w korku z klimatyzacją, spalanie dochodzi do 7,5L. Maksymalna prędkość to 190km/h przy 5 biegowej skrzyni biegów. Silnik jest rewelacyjny, niskie koszty eksploatacji, olej 5litrow+ filtry co 20 tys.km. Przy zakupie uważajcie na samochody w których silnik podczas pracy czasami przerywa. Zaawansowana elektronika+filtr cząstek stałych sprawiają, że auto potrafi czasem przerywać podczas jazdy. Powód jest trudny do zdiagnozowania, w serwisie bardzo kosztowny. Jeżeli kupicie auto bez tej wady, będzie Wam długo służyć, oferując świetną dynamikę z niskimi kosztami eksploatacji. Polecam!
Peugeot 207 SW