Szukaj

Informacje o Peugeot 207 Hatchback 5d 1.4 HDi 68KM 50kW 2006-2012

Lata produkcji: 2006 – 2012
Segment: Auta małe
Model należący do segmentu B produkowany w latach 2006-2012. Następca Peugeota 206 i podobnie, jak on jeden z najlepiej sprzedających się aut w swojej klasie. W 2007 roku był najczęściej kupowanym samochodem w Europie, a po zaledwie dwóch latach przekroczył barierę miliona wyprodukowanych egzemplarzy. Pod względem stylistycznym, 207 stanowił kontynuację koncepcji zastosowanych u swojego poprzednika. Zapewniło mu to szereg nagród, m. in. zwycięstwo w plebiscycie Auto Europa 2007. Dostępny był też w wersjach coupe-cabriolet oraz kombi. W 2012 roku został zastąpiony przez model 208.
czytaj więcej
Powagosław
207 to naturalna ewolucja modelu 206, który święcił spektakularne sukcesy na całym świecie. Ewolucja raczej udana, choć patrząc na ten samochód od razu widać kompleks poprzednika. Nie wiem, czemu projektanci musieli być aż tak ostrożni. ~Powagosław
Luzacjusz
Zabawkowy samochód dla zbieracza resoraków. Kto u licha wpadł na pomysł umieszczania z przodu czarnej plastikowej paszczy udającej sportowy wlot powietrza? Przecież to wygląda jak sztuczna szczęka! Do tego te wszystkie listewki, przetłoczenia, wgięcia i zagięcia… Ugh! ~Luzacjusz
Produkowany od 2006 do 2012 roku
Pojemność skokowa 1398 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 68 KM (50 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 160 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Średnica cylindra × skok tłoka 73,7 x 82 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(74%)

Zalety

+ Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Ergonomia + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Skrzynia biegów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,2
~Marcin Kaczmarczyk
Peugeot 207
Hatchback 5d 1.4 HDi 68KM 50kW
Mam tego bączka od salonu, czyli już 10 lat. 2 razy przerdzewiał i odpadł tłumik. Miał swój okres, że żarówki leciały praktycznie co 2 tygodnie, ale to ustało. Poza tym, samochodzik spełnia swoje zadanie. Ma mało palić i przewozić właściciela. I dokładnie to spełnia. Nie jest to ani van, ani sportowiec. Na trasie mi się nie chce jechać nim szybciej, niż 100-120km/h i jakimś cudem zawsze dojeżdżam tam, gdzie potrzebuję. Nie muszę być najszybszy. Mam szybsze, większe i wygodniejsze auta, ale trzeba się określić, czego się oczekuje od takiego samochodu. Moje oczekiwania spełnia w zupełności. Poza tym, mając go od nowości, wiem, co mam i po poszukiwaniach innego wozu stwierdziłem, żeby tego jednak nie sprzedawać. Mam pewny samochód, a z innymi używkami nigdy nie wiadomo. Poza tym, spalanie 4-5litrów za każdym razem utwierdza mnie, że podjąłem dobrą decyzję nie sprzedając tego. Trochę brakuje mocy i marzę o tym, żeby pod maską był 2.0HDI, ale wszystkiego mieć nie można. Dla mnie też fotele przednie nie są mistrzami komfortu, ale pod tym względem mogę być zbyt wymagający.
3,2
~Łukasz
Peugeot 207
Hatchback 5d 1.4 HDi 68KM 50kW
Przejechałem dwoma służbowymi P207 z silnikiem 1,4hdi 68km niemal 330 tys. km. Jeden był z 2007 roku, drugi z 2011. Może moja opinia komuś się przyda. Niestety oba sprawowały się bardzo przeciętnie, głównie ze względu na awaryjność po przebiegu 120 - 130 tys. Mimo, że samochody były serwisowane tylko w ASO nie obyło się bez poważniejszych awarii. Mogę śmiało powiedzieć, że dzięki P207 poznałem całą flotę aut zastępczych, którymi poruszałem się przynajmniej raz w miesiącu. Najchętniej dałbym ocenę "Źle +" albo "Przeciętnie -". Niestety nigdy w życiu nie zdecydowałbym się na P207, gdybym rozważał zakup prywatnego auta, mimo że francuskie auta bardzo lubię.
4,0
~Ela Z
Peugeot 207
Hatchback 5d 1.4 HDi 68KM 50kW
Lubie moja czerwona strzale. Jest sl iczny z zewnatrz. W srodku tez. Ekonomiczny w jezdzie. Na razie niezawodny. Troszke glosny przy wiekszej predkosci. Ale dobrze trzyma sie drogi zwlaszcza na zakretach. Jest autem dla kobiety. Ma krotkie biegi i nie bardzo nadaje sie do wyscigow na drogach. Pedaly dosc blisko siebie - trzeba sie przyzwyczaic. Zadziwiajaco sporo miejsca " w szerz". Duza przednia szyb a przez co auto sie dosc nagrzewa w srodku. Jeszcze nie jeździłam w lecie, zobaczymy jak korelacja z klima. Polecam to autko.
Średnie spalanie dla Peugeot 207 Hatchback 5d 1.4 HDi 68KM 50kW 2006-2012
5,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,8
Peugeot 207
Hatchback 5d 1.4 HDi 68KM 50kW
Auto naprawdę oszczędne, jazda 50/50% miasto/trasa i to odcinki max 8km 5.7l uważam za wynik REWELACYJNY tym bardziej, że teren ze wzniesieniami. Na trasie spokojnie z pedałem gazu i przy 90km/h poniżej 4l to nie problem. Jeżeli więcej pali polecam DOBRY olej do tego jakiś dodatek do oleju RENOMOWANEJ firmy (ja leję MoS2 LM albo Ceratec), co jakiś czas do ropy dodatek na czyszczenie układu paliwowego (35zł -45zł LM) i auto od razu inaczej chodzi. Palił mi więcej gdy padły sprężynki od ręcznego i do końca nie odbijał. Miał być jako 2gie auto w domu do jeżdżenia po mieście i nigdzie dalej (wersja bez FAP i dwumasy) i IDEALNIE się do tego sprawdził....
5,6
Peugeot 207
Hatchback 5d 1.4 HDi 68KM 50kW
Jeśli wzielibyśmy tylko koszty paliwa to jest nieźle. Samochody średnio paliły 6 litrów przy przebiegach 60% trasa, autostrada/40% miasto. Przy ekodrivingu i prędkości 80-90 km/h na trasie wynik 4l nie stanowił żadnego problemu, a 3,2-3,4 udawało się również jak się mocno zacisnęło pasa. Przy prędkości 160-180 km/h spalanie 7-9 litrów. Miasto - bez problemu spalanie mieściło się w granicach 5,5-6 litrów, przy dość dynamicznej jeździe, klimie, korkach itp. Jeśli natomiast do kosztów utrzymania doliczylibyśmy naprawy, to już robi się masakra. W życiu bym nie wydał tyle kasy na mechaników, gdyby to było moje prywatne auto. Sprzedałbym je czym prędzej.
5,4
Peugeot 207
Hatchback 5d 1.4 HDi 68KM 50kW
Tutaj wręcz rewelacja. Ani jedna, ani druga 207-ka, które użytkowałem nigdy nie spaliły mi średnio więcej niż 7 litrów, przy ekstremalnej jeździe autostradowej z maksymalną prędkością. Rekord ekonomiczności to ok. 1100 km na jednym zbiorniku, czyli średnio ok. 4,5 przy w miarę normalnej jeździe. Natomiast przy spokojnej jeździe na trasie komputer częst wskazuje średnie wartości rzędu 3,5 - 3,9 litra. Naprawdę rewelacja. Ponieważ oba Peugeoty były autami służbowymi, ceny przeglądów nie spędzały mi snu z powiek, choć muszę przyznać, że 1100 zł. za drugi przegląd (przy 40 tys.) to chyba dość sporo.
Peugeot 207 Hatchback 5d