Szukaj

Informacje o Peugeot 207 Hatchback 5d 1.4 VTi 95KM 70kW 2007-2012

Lata produkcji: 2007 – 2012
Segment: Auta małe
Model należący do segmentu B produkowany w latach 2006-2012. Następca Peugeota 206 i podobnie, jak on jeden z najlepiej sprzedających się aut w swojej klasie. W 2007 roku był najczęściej kupowanym samochodem w Europie, a po zaledwie dwóch latach przekroczył barierę miliona wyprodukowanych egzemplarzy. Pod względem stylistycznym, 207 stanowił kontynuację koncepcji zastosowanych u swojego poprzednika. Zapewniło mu to szereg nagród, m. in. zwycięstwo w plebiscycie Auto Europa 2007. Dostępny był też w wersjach coupe-cabriolet oraz kombi. W 2012 roku został zastąpiony przez model 208.
czytaj więcej
Powagosław
207 to naturalna ewolucja modelu 206, który święcił spektakularne sukcesy na całym świecie. Ewolucja raczej udana, choć patrząc na ten samochód od razu widać kompleks poprzednika. Nie wiem, czemu projektanci musieli być aż tak ostrożni. ~Powagosław
Luzacjusz
Zabawkowy samochód dla zbieracza resoraków. Kto u licha wpadł na pomysł umieszczania z przodu czarnej plastikowej paszczy udającej sportowy wlot powietrza? Przecież to wygląda jak sztuczna szczęka! Do tego te wszystkie listewki, przetłoczenia, wgięcia i zagięcia… Ugh! ~Luzacjusz
Produkowany od 2007 do 2012 roku
Pojemność skokowa 1397 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 95 KM (70 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 136 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(81%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,2
~elel
Peugeot 207
Hatchback 5d 1.4 VTi 95KM 70kW
Stosunek jakości do ceny bardzo dobry. Auto wygodne, fotele komfortowe, da się nim bez większego zmęczenia przejechać z polskiego wybrzeża w polskie góry. W górach na podjazdach silnik też daje radę. Przebieg już spory, przez prawie rok użytkowania zepsuł się elektrozawór zmian rozrządu. Spalanie przeciętne. Przy większych prędkościach jest nawet cicho. Silnik pracuje cicho i równo, niestety długo się nagrzewa przez co w zimie po mieście na krótkich odcinkach jest zimno w kabinie i spalanie jest duże, jak się nagrzeje to spalanie jest już niewielkie. Jakość wykończenia jest bardzo dobra, zastrzeżenia można mieć tylko do tapicerki na drzwiach, mogli to bardziej dopracować. Samochód mimo przebiegu i wieku nie jest mocno zużyty. Fabryczne radio dobrze gra, klimatyzacja działa bez zastrzeżeń. Sporo tych samochodów jeździ na "L-kach" więc samochód musi wiele znieść. Mój akurat nie jest po szkole, ogólnie w ogłoszeniach sporo jest tych samochodów po szkołach, powoli zmieniają tabor aby jeździć tym samym co WORD.
4,5
~Endless
Peugeot 207
Hatchback 5d 1.4 VTi 95KM 70kW
Na początku byłem trochę sceptyczny - wiadomo, jednak żyję w kraju, gdzie samochód = Volkswagen, po kilkumiesięcznych przemyśleniach, wspieranych przez studiowanie artykułów w prasie, wybrałem Peugeota 207 i nie żałuję. Samochód jest przede wszystkim przemyślany i funkcjonalny. Silnik - produkowany w kooperacji z BMW - spisuje się świetnie, nadwozie jest niebanalne i zdecydowanie odstaje od miejskich pudełek. Jak do tej pory sprawdził się zarówno w mieście, jak i w dłuższej trasie. W tym roku planujemy z żoną pojechać naszą 207 na południe Europy.
3,2
~cubikon
Peugeot 207
Hatchback 5d 1.4 VTi 95KM 70kW
Fatalna skrzynia biegów bardzo psuje wrażenia z jazdy, dobre wyciszenie i aerodynamika je nieco poprawiają. Deska rozdzielcza ładna i z niezłych materiałów, boczki słabiej, tapicerkę łatwo "zaciągnąć" jakimś zadziorkiem, twarda i nieprzyjemnie wielka kierownica. Drobnostki których troszkę brakuje (regulacja pierwszej fazy wycieraczek, podłokietnik, czytanie tagów utworów mp3, elektryczna szyba pasażera którą by otworzyć trzeba trzymać guzik non stop ?! Autko bardzo łatwe w obsłudze, po chwili nie miałem problemów z odnalezieniem niczego. Dość słabe audio z dudniącym basem i zbytnio podkręconymi wysokimi tonami.
Średnie spalanie dla Peugeot 207 Hatchback 5d 1.4 VTi 95KM 70kW 2007-2012
6,9
l/100 km
8,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,2
Peugeot 207
Hatchback 5d 1.4 VTi 95KM 70kW
Jak czytam tutejsze opinie to śmiać mi się chce... Jakim cudem auto w mieście może spalić np. 7l/100km? skoro większość drogi to korki? W trasie jest dokładnie to samo - kto w dobie autostrad jeździ 100km/h ? Przy prędkości 140km/h na autostradzie to autko spala 8//100km a jeśli dociśniemy go do 160km/h to spalanie wzrośnie nawet do 10l/100km. Także spalanie na poziomie 6-7l/100km to wsadźcie sobie pomiędzy bajki - to auto swoje waży a silnik 1.4 też nie powala mocą także musi się nieco napracować aby wprowadzić w ruch ten samochodzik.
8,7
Peugeot 207
Hatchback 5d 1.4 VTi 95KM 70kW
Pomimo tego, że wiele osób odradza montowanie gazu do tego silnika zdecydowałem się na montaż i nie żałuję. Przy jeździe tylko miejskiej w Krakowie spala około 10 litrów LPG na 100km a wcale nie jeżdże jak emeryt. Najniższe spalanie jakie zanotowałem na trasie drogami krajowymi nie przekraczając 100 km/h oprócz kilku wyprzedzań to 7.5 litra LPG/100km. Jadąc tylko i wyłącznie autostradą około 140km/h spalił 11 litrów LPG/100km. Nie czuję wielkich strat mocy, jedyne co wkurza to wskaźnik paliwa, który resetuje się tylko w jemu znanych momentach :D
7,2
Peugeot 207
Hatchback 5d 1.4 VTi 95KM 70kW
Przejechałem autkiem ponad 5 tyś km. Na trasie przy spokojnej jeździe pali poniżej 6 nawet z włączoną klimą. Na A4 pomiędzy Krakowem a Wrocławiem przy prędkości 130 - 140 km/h spalanie około 7,5 litra. Najgorzej po mieście - z włączoną klimą nie ma szans zejść poniżej 9 litrów a jeżdżę delikatnie (czasami jak trzeba to przycisnę)
Peugeot 207 Hatchback 5d