Szukaj

Informacje o Peugeot 207 Hatchback 3d 1.4 HDi 68KM 50kW 2006-2012

Lata produkcji: 2006 – 2012
Segment: Auta małe
Model należący do segmentu B produkowany w latach 2006-2012. Następca Peugeota 206 i podobnie, jak on jeden z najlepiej sprzedających się aut w swojej klasie. W 2007 roku był najczęściej kupowanym samochodem w Europie, a po zaledwie dwóch latach przekroczył barierę miliona wyprodukowanych egzemplarzy. Pod względem stylistycznym, 207 stanowił kontynuację koncepcji zastosowanych u swojego poprzednika. Zapewniło mu to szereg nagród, m. in. zwycięstwo w plebiscycie Auto Europa 2007. Dostępny był też w wersjach coupe-cabriolet oraz kombi. W 2012 roku został zastąpiony przez model 208.
czytaj więcej
Powagosław
207 to naturalna ewolucja modelu 206, który święcił spektakularne sukcesy na całym świecie. Ewolucja raczej udana, choć patrząc na ten samochód od razu widać kompleks poprzednika. Nie wiem, czemu projektanci musieli być aż tak ostrożni. ~Powagosław
Luzacjusz
Zabawkowy samochód dla zbieracza resoraków. Kto u licha wpadł na pomysł umieszczania z przodu czarnej plastikowej paszczy udającej sportowy wlot powietrza? Przecież to wygląda jak sztuczna szczęka! Do tego te wszystkie listewki, przetłoczenia, wgięcia i zagięcia… Ugh! ~Luzacjusz
Produkowany od 2006 do 2012 roku
Pojemność skokowa 1398 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 68 KM (50 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 160 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Średnica cylindra × skok tłoka 73,7 x 82 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Silnik + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Stosunek jakość/cena

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,4
~Thefect
Peugeot 207
Hatchback 3d 1.4 HDi 68KM 50kW
Zacznijmy od tego, że auto to totalny....MUŁ. Wyprzedzanie powyżej 100km/h i potrzeba 2 kilometrów nie zapominając o wyłączeniu klimatyzacji, dlaczego więc daję 5? bo to auto na 5 nie stworzone do wypadów na drugi koniec Polski choć i tak mi się zdarzyło jechać bez zatrzymania. Auto do miasta, dojazdy do pracy czy szkoły jest wręcz IDEALNE i w sumie ten niewielki 68KM silniczek do tego został stworzony. Miał być prosty w naprawie, mało palić i taki jest. Ceny części wręcz ŚMIESZNE, brak dwumasy, DPF, wtryski które na opale by chyba jeżdziły dłużej niż w nowoczesnych na najlepszej ropie premium. Wyprogramowanie EGR (zaślepki z allegro powodują większe cyrki niż sam EGR uszkodzony) i nowa mapa paliwowa EKO pozwalają na trasie zejść do 3-3,5l (koszt w Toruniu operacji 280zł czas 30 min na załadowanie wszystkiego - EGR nie tknięty :) ) . Ogólnie auto nie jest ścigantem, może moją opinię zaburza fakt, że mam drugie ponad 300KM ale 90km/h leci spokojnie a i 140km/h autostradą też 120km leciałem i dawał spokojnie radę, ceny części ŚMIESZNE Turbo - 500zł, wahacz idzie rozebrać -sworzeń 37zł cały wahacz 120zł, sprzęgło komplet 240zł. Jedyne 2 części drogie to BELKA 500zł która wytrzyma 200tys kilometrów a ile razy wahacze w tym czasie się wymieni w normalny aucie i za jakie kwoty, i EGR zamienniki po 240zł ale padają jak muchy a ori który wytrzyma długo to 1tys - wyprogramowanie z mapą EKO u mnie 280zł i 2KM więcej plus mniejsze spalanie. Ogólnie auto POLECAM, pomimo braku dwumasy prostej budowy pracuje o wiele ciszej niż klekoty od VW.
4,2
~M.M.K.
Peugeot 207
Hatchback 3d 1.4 HDi 68KM 50kW
Polecam, jeśli ktoś szuka naprawdę ekonomicznego, bezawaryjnego i ładnego auta. Wg mnie to jeden z lepszych wyborów w segmencie "B".
Peugeot 207 Hatchback 3d