Szukaj

Informacje o Peugeot 206 Cabrio 2.0 i 16V 136KM 100kW 2000-2008

Lata produkcji: 2000 – 2008
Segment: Auta małe
Model należący do segmentu B produkowany od 1998 roku. Wielki sukces francuskiej marki - 206-tka to najlepiej sprzedający się samochód w historii Peugeota. Od rynkowego debiutu klientów znalazło blisko 6 milionów egzemplarzy auta, które w ofercie Peugeota zastąpiło model 205. W 2003 roku 206-tka została poddana drobnej modernizacji. Choć od 2006 roku marka oferuje jej następcę - model 207, produkcja Peugeota 206 nie została jeszcze zakończona. W Chinach sprzedawany jest jako Peugeot C2 (nie ma nic wspólnego z Citroenem C2).
czytaj więcej
Produkowany od 2000 do 2008 roku
Pojemność skokowa 1997 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 136 KM (100 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 190 Nm przy 4100 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 85 x 88 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(82%)

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Średnie spalanie dla Peugeot 206 Cabrio 2.0 i 16V 136KM 100kW 2000-2008
9,3
l/100 km
9,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,5
Peugeot 206
Cabrio 2.0 i 16V 136KM 100kW
Przy stosunkowo niedużej masie silnik 2.0 jest naprawdę elastyczny jak na benzynę o tej pojemności. Można jeździć na obrotach zbliżonych do zakresu diesla. Tak do 100-120 km/h, potem wchodzimy już na obroty powyżej 3,5tys i spalanie odpowiednio wzrasta. Na trasie da się wyprzedzić z 5 biegu bez redukcji przy zachowaniu odpowiedniej rezerwy czasu.
9,5
Peugeot 206
Cabrio 2.0 i 16V 136KM 100kW
Autko do ekonomicznych nie należy. za około 240zł - około 42L(ceny paliwa rok 2014) zrobi się w mieście około 380km, w trasie około 500km, w jeździe mieszanej około 400km. Więcej przejedziemy lejąc Pb98. Ekonomiczną jazdę osiąga się zmieniając biegi przy około 3000-3200 obr. W mieście nie można go dusić na wolnych obrotach bo bardzo żre paliwo, lepiej się szybko rozpędzić i jeśli się da to utrzymywać silnik na 2500-2700 obrotów. tak przynajmniej jest u mnie :) Pozdrawiam
10,7
Peugeot 206
Cabrio 2.0 i 16V 136KM 100kW
Jeżdżę tym samochodem już prawie rok. W mieście spalanie to około 11 l i więcej tak pokazuje komputer, niestety przy klimatyzacji pokazuje już ponad 12 l :( Najgorzej jednak było zimą i w ostatnie mrozy wychodziło ponad 13 litrów. W przyszłym tygodniu zakładam gaz :)

Usterki Peugeot 206

Liczba wpisów: 42
Blokada półosi
  • Peugeot 206 Hatchback 5d +
  • układ napędowy
  • 250 tys. km
Witam mam następujący problem przy zatrzymaniu auta słuchać cichy pisk jakby chamulce trzymały podczas jazdy taż czuć lekki opór ale nie uciążliwy chamulce sprawdzone wszystko luźno ale jedna półoś stoi lewa koło w górze bez biegu ledwo przekręce dwoma rękami strona prawa podnoszę obraca się normalnie niestety nie miałem dwóch kół w górze jednocześnie ale to i tak za wiele by niezmieniło w diagnozie aczkolwiek spróbuję jeszcze, czy opłaca się zaglądać do mechanizmu różnicowego czy odrazu skrzynie szukać 206 1.4hdi 2004
Oczekuje na rozwiązanie
Wentylator 206
  • Peugeot 206 Hatchback 1.4 i 75KM 55kW 1998-2009
  • układ chłodzenia
  • 248 tys. km
Witam. Mam peugeota 206 1.4 hatchback od 4 dni, i drugi raz przytrafiła mi się taka sytuacja, mianowicie gdy zgaszę auto po przejechaniu mniej wiecej 25km lub mniej, auto gdy jest zgaszone buczy. Dowiedziałem się, że dźwięk wydaje wentylator aczkolwiek auto nie ma mocnego nagrzania, ani się nie przegrzewa, dziś miałem, również taką sytuację i temperatura była poniżej połowy czy ktoś z was wie może o co może chodzić albo na co spojrzeć za nim pójdę z tym do mechanika? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Cykanie przy rozrzadzie i utrata mocy
  • Peugeot 206 Hatchback 2.0 i 16V RC 177KM 130kW 2002-2007
  • silnik
  • 201 tys. km
Witam. Mam problem z autkiem mianowicie coś cyka w silniku ( w okolicach rozrządu) cykanie nasila się wraz ze wzrostem obrotów. Słychać też od czasu do czasu jakieś zgrzyty jakby jakąś rolka albo napinacz (rozrząd wymieniony jakieś 2.5roku temu, wcześniejszy właściciel tak mówił nie miał żadnych dokumentów na to) auto od 2 lat posiada sekwencyjna instalacje gazowa (cyka na benzynie i na gazie) komputer zbytnio nic nie widzi. Po kupnie auto dostało nowe świece, używana cewke zapłonowa (tamta chodziła raz na 3 Gary raz na 4) i zalany został mobilem supee2000 10w40oczywiscie wszystkie filtry i oleje też nowe. Najgorsza rzeczą jest to że czuć że brak mu mocy (jakby miał z 30km mniej (nie wciska w fotek jak powinien) obstawiam przedstawiony rozrząd lub slaby olej? Nie wiem dlatego tu szukam pomocy może ktoś miał taką sytuację i może coś więcej powiedzieć. Pozdrawiam
Problem rozwiązany
7 komentarzy
Peugeot 206 Cabrio