Szukaj

Informacje o Peugeot 205 II Hatchback 1.4 60KM 44kW 1987-1989

Lata produkcji: 1987 – 1989
Segment: Auta małe
Produkowany od 1987 do 1989 roku
Pojemność skokowa 1360 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 60 KM (44 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 105 Nm przy 2500 obr/min
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 9,3 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 75 x 77 mm
Zapłon iskrowy
Typ wtrysku jednopunktowy (SPI, CPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
3,5 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Całokształt + Silnik

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

3,7
~ADSSENBIELI
Peugeot 205 II
Hatchback 1.4 60KM 44kW
dobre autko za śmieszne pieniądze wśród konkurentów z tej samej klasy i rocznika nie ma sobie równych. Prostota naprawy i bardzo szeroka gama silników bo aż 22 w ciągu całej produkcji pojazdu...to chyba plasuje 205 w czołówce jak nie na 1 miejscu w swojej klasie...Autko godne polecenia młodym gniewnym z silnikami nawet do 128KM i bardziej spokojnym z silniczkiem 954ccm! Napewno mocnym punktem 205-tek jest też skrzynia biegów gdzie coprawda biegi nie "wskakują" jak w nowych autach ale za to charakteryzują sie bezawaryjnością...niestety co ma swoje plusy ma też i minusy! Nalez do nich napewno słabiutkie i zbyt miękkie zawieszenie! Do plusów autka można zaliczyć też ocynkowaną blache co w podobnych rocznikach jest niestety często rarytasem!!! pognite blachy w 205 to raczej niespotykane zjawisko!
3,6
~indukt@wp.pl
Peugeot 205 II
Hatchback 1.4 60KM 44kW
Jestem zadowolony z Auta. Zadbany egzemplarz jeszcze długo podziała, karoseria w ocynku daje rade, mój ma 21lat i gdyby nie ofermy na parkingach które obiły mi lakier to nawet małej rdzy by nie było a ta co powstała to od tamtego auta :)
3,7
~michal.niesyczynski@interia.pl
Peugeot 205 II
Hatchback 1.4 60KM 44kW
Ogólnie autko jest na tak +4, nie sprawia kłopotów, za taką cenę auta to niewiele dołożyłem do niego wymiana przód: prawa półoś (pęknięta guma), wymiana p/l wahacze, gumy od drążków kierowniczych, uszczelniacz pod aparatem zapłonowym, nowe tarcze i klocki, przewody wys. napięcia i świece, akumulator i to w przeciągu trzech lat, to niewiele, w końcu był sprowadzony - samo mówi przez siebie.
Peugeot 205 II Hatchback