Szukaj

Informacje o Peugeot 2008 II

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Peugeot 2008 to produkowany od roku 2013 mały miejski crossover (segment I, choć klasyfikowany także do segmentu B ze względu na swoje rozmiary). Jest najmniejszym w gamie francuskiej marki modelem w tym segmencie rynkowym. Jego pierwowzorami koncepcyjnymi były prototypy zaprezentowane na wiosnę i jesień 2012 roku, noszące nazwy Urban Crossover Concept oraz 2008 Concept. Produkcyjna wersja Peugeota 2008 bazuje zaś na modelu z segmentu B – 208. Obydwa modele mają tę samą platformę podłogową PSA PF1 platform (choć rozmiary 2008 są trochę większe) oraz wnętrze. Pod względem stylistycznym auto spokrewnione jest także z większym modelem 4007.
czytaj więcej
Powagosław

W klasie małych crossoverów budowanych w oparciu o segment B dzieje się ostatnio wiele ciekawego i Peugeot tę ciekawość umiejętnie pobudza. To chyba najładniejsze auto w swojej klasie.

~Powagosław
Luzacjusz

Jeśli Peugeot 208 to Le Big Mac, jak to z francuska mawiał pewien bohater „Pulp Fiction”, 2008 to Le Big Mac w powiększonym zestawie, podany na srebrnej tacy. Bon apetit.

~Luzacjusz

Peugeot 2008 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Oceny Peugeot 2008 II

Liczba ocen: 19
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(74%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Ergonomia - Stosunek jakość/cena - Widoczność

Wybrane oceny

4,4
~persepolis
Peugeot 2008 II
SUV 1.5 BlueHDi 130KM 96kW
wystawiam ocenę po prawie 2ch latach użytkowania i po przejechaniu ponad 30 tys.km. Humory ma tylna kamera, raz się włącza, raz nie - szczególnie na zimno,, ze 3 razy zawiesił mi się komputer pokładowy, aplikacja w telefonie gubi auto lub na odwrót, generalnie problemy z elektroniką, ale to francuz... i po 2ch latach użytkowania stwierdzam że jednak dla mnie za miękki, jakby coraz bardziej miękki, choć po równym na autostradzie bajka - płynie i o dziwo jest cicho - naprawdę, fotele wygodne, spalanie w normie, oczywiście im szybciej tym więcej idzie ON, ale te zakręty i dziury w mieście... - masakra, jednak więcej nie kupię, gdyby był jakieś chociaż 20% twardszy bo naprawdę ma dużo zalet i jest bardzo ładny... Spalanie bardzo przyzwoite, ja mam w większości do miasta ale na dłuższych dystansach - codziennie do pracy 20km w jedną stronę i jest ok. Miejsca wewnątrz i bagażnik naprawdę sporo. I do tego dużo osób się ogląda, bo wpada w oko... Główne 3 wady: WIDOCZNOŚĆ MIĘKKOŚĆ ELEKTRONIKA Główne 3 zalety: SPALANIE i PRZYSPIESZANIE CISZA PRZESTRZEŃ
5,0
~qwerty
Peugeot 2008 II
SUV 1.2 PureTech 100KM 74kW
Auto użytkuję 7 miesięcy i jestem bardzo zadowolony. Auto z zewnątrz wygląda pięknie - zwłaszcza przód! - a i wewnątrz w wersji Allure prezentuje się ciekawie. Do tego ładne kolory nadwozia do wyboru np. niebieskie vertigo czy biała perła. Przed zakupem miałem obawy co do przyspieszenia, ale samochód mimo, że nie jest demonem prędkości, jest naprawdę żwawy. Zachwycony jestem kierownicą, która jest mała, sportowa i dzięki niej auto jest bardzo zwrotne. Żona trochę narzeka, że gdy po mnie wsiada do samochodu to nie do końca widzi wyświetlacz, ale to kwestia ustawienia kierownicy. W środku jest sporo miejsca, komfortowo jeździ się całą rodziną. Spalanie na trasie bardzo ekonomiczne. Jedyna rzecz, która mnie trochę irytuje to brak przycisku wyłączania opcji start-stop i trzeba to zrobić za każdym razem na głównym ekranie. Małym minusem jest też obraz kamery cofania nocą. W dzień jest ok, ale gdy jest ciemno to niewiele widać. Poza tym, wszystko super.
4,3
~DaKar
Peugeot 2008 II
SUV 1.2 PureTech 155KM 114kW
Ładny, szybki, zwraca uwagę. Lekko się prowadzi, dobrze trzyma się nawierzchni, cichy. Brak kategorii multimedia: jedna gwiazdka, totalna porażka. Peugeot powinien wywalić całą ekipę i zrobić to wszystko od nowa, cyfra 2008 oddaje poziom zawansowania technologii, wstyd nawet przed użytkownikami Skody. Marzę o podłączeniu do Android Auto, może uda się część funkcji przejąć na smartfona. Muszę w związku z tym zezłomować mojego Huawei'a P20 Pro i poszukać innego smartfona, któremu uda się nawiązać połączenie. Marna nawigacja, pomimo wgrania najnowszych map, dalej ma luki i nie wizi nowych dróg. Wprowadzanie to jakiś koszmar, np. po wpisaniu Toruń nie widzi wszystkich ulic, trzeba wpisać Torun itd. Radio niby cyfrowe ale ciągle gubi stacje, marny wybór, trzeba słuchać przez smartfona, który te stacje jednak widzi. Smartfon się odłancza co jakiś czas, zamiast skupiać się na jeździe, trzeba co chwilę walczyć z panelem. W zasadzie brak mocnych stron, poziom 2008.
Średnie spalanie dla Peugeot 2008 II
5,2 – 7,2
l/100 km
5,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,8
Peugeot 2008 II
SUV 1.2 PureTech 130KM 96kW
Bardzo oszczędny i dynamiczny silnik 130KM benzyna, wystarczy mu 2000 - 4000 obr/min żeby zwinnie przyśpieszać (wersje 100KM nie dają takiej frajdy z jazdy). Spalanie poza obszarem zabudowanym na "90" 4.1 . W zależności od stylu jazdy wystarczy nie bawić się non stop "cisnąć" go a potem hamować (chociaż przyjemny dźwięk silnika i osiągi zachęcają do tego). Przy 120-140km/h w kabinie bardzo cicho, samochód płynie, przyjemnie wchodzi w zakręty nawet jak zrobi się to ze zbyt dużą prędkością nic się nie dzieje samochód bardzo stabilnie daje sobie radę. Kierownica jest trochę mniejsza od standardowych niż w innych autach co bardzo poprawia kierowanie.
6,5
Peugeot 2008 II
SUV Facelifting 1.2 PureTech 130KM 96kW
Samochód bardzo lubi trasę jak na tak wysokiego SUV-a można powiedzieć ze spalanie i przyspieszenie to jest bajka. Mam wersje sportowa GT. Auto po włączeniu trybu jazdy sport wcale nie pobiera więcej benzyny ale czuć ostry pazur. Po przejechaniu 12500 km mogę śmiało powiedzieć ze średnie spalanie przewaga miasta ale i trasy 160km/h to 7-7,5l ( mierzone na 5000 km )
6,8
Peugeot 2008 II
SUV 1.2 PureTech 130KM 96kW
miasto 8l, autostrada 120km/h 6,5 , niezabudowany 70-100 km/h poniżej 6
Peugeot 2008 II