Szukaj

Informacje o Peugeot 2008 I SUV Facelifting

Lata produkcji: 2016 – 2019
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Peugeot 2008 to produkowany od roku 2013 mały miejski crossover (segment I, choć klasyfikowany także do segmentu B ze względu na swoje rozmiary). Jest najmniejszym w gamie francuskiej marki modelem w tym segmencie rynkowym. Jego pierwowzorami koncepcyjnymi były prototypy zaprezentowane na wiosnę i jesień 2012 roku, noszące nazwy Urban Crossover Concept oraz 2008 Concept. Produkcyjna wersja Peugeota 2008 bazuje zaś na modelu z segmentu B – 208. Obydwa modele mają tę samą platformę podłogową PSA PF1 platform (choć rozmiary 2008 są trochę większe) oraz wnętrze. Pod względem stylistycznym auto spokrewnione jest także z większym modelem 4007.
czytaj więcej
Powagosław

W klasie małych crossoverów budowanych w oparciu o segment B dzieje się ostatnio wiele ciekawego i Peugeot tę ciekawość umiejętnie pobudza. To chyba najładniejsze auto w swojej klasie.

~Powagosław
Luzacjusz

Jeśli Peugeot 208 to Le Big Mac, jak to z francuska mawiał pewien bohater „Pulp Fiction”, 2008 to Le Big Mac w powiększonym zestawie, podany na srebrnej tacy. Bon apetit.

~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,4 m
Promień skrętu 5,2 m
Długość 4159 mm
Szerokość 1739 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2004 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 1829 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1556 mm
Rozstaw osi 2538 mm
Rozstaw kół - przód 1477 mm
Rozstaw kół - tył 1488 mm
Zwis przedni 820 mm
Zwis tylny 801 mm
Prześwit 165 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1194 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 350 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1040 mm
Wysokość progu załadowczego 600 mm
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(81%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

2,3
~Bazyli
Peugeot 2008 I
SUV Facelifting 1.2 PureTech 110KM 81kW
Kupiłem go dla żony jako samochód do lasu i do kościoła. Mimo tego, że jest Crossoverem kompletnie nie nadaje się poza drogi utwardzone. Na kiepskiej nawierzchni prowadzi się bardzo słabo, niepewnie. Zawieszenie w ogóle nie tłumi nierówności. Na nierównościach samochód podskakuje, wpada w rezonans. Zupełnie nie to, czego spodziewałem się po francuskim samochodzie, tym bardziej w jakiś sposób "uterenowionym". Na śniegu kontrola trakcji nie pomaga, a samochód się ślizga przez zbyt szerokie opony, które nie chcą wbić się w śnieg. W kwestii prowadzenia w warunkach innych, niż idealne Peugeota bije na głowę większość zwykłych hatchbacków, sedanów, czy kombi które miałem, a nie były to samochody wysokich lotów, tylko tanie przeważnie kilkunastoletnie używki. Nawet takie obecnie lub jeszcze niedawno najtańsze z najtańszych (VAz 2101/2, Skoda 742, Skoda Felicia, VW Passat B3, Volvo 240/740/940, Citroen AX, Peugeot 205, Renault Scenic 1) radzą sobie na kiepskich drogach znacznie lepiej, niż Peugeot 2008, który teoretycznie właśnie do tego służy. Do lasu znacznie lepiej kupić coś z wyżej wymienionych samochodów. Luksusów nie będzie, ale przynajmniej nie będziemy odbijać się od podsufitki i wypadać z trasy podczas jazdy z prędkością powyżej 30km/h na polnej drodze, a w dodatku za jego cenę można kupić kilkanaście takich gruzów. Tak się o tym rozpisuję, bo nie do pomyślenia jest dla mnie, że nowoczesny samochód stworzony do słabych nawierzchni i umiarkowanie trudnych warunków radził sobie w takowych gorzej, niż stare samochody stworzone na asfalt, które można dostać za 2000zł. Gratuluję inżynierowie Peugeota. Przestrzeni w środku jak na taki samochód jest mało, widoczność jest słaba. Plus za nawiew, wyciszenie i skrzynię biegów. Kolejny minus za wytrzymałość, a w zasadzie jej brak. Silnik bardzo wrażliwy na styl użytkowania, ma problemy z odpalaniem poniżej -20°C, u mnie wytrzymał 104 tys. km. Jak na swoją wielkość samochód bardzo ciężki, mimo, że blachy są cienkie, a silnik i okna małe. Jakość wykonania zdecydowanie nieadekwatna do ceny, samochody na rynku wtórnym są dalej dość drogie, a wykonane kiepsko.
3,9
~Hamsi
Peugeot 2008 I
SUV Facelifting 1.2 PureTech 130KM 96kW
Na początku zaznaczę - nie jestem osobą, która jak coś kupi będzie wszystkich przekonywać że to najlepszy wybór. Z drugiej strony nie mam też niewiadomo jakich wymagań, rozumiem że w danych pieniądzach będą zawsze pewne ograniczenia. Zaczynając od ceny - rabat przy Allure + często sięga 20k. Z 90-95k katalogowo robi się 70-75. Jeśli ktoś nie chce wyrzucac pieniędzy w błoto, to na taką cenę powinien czekać. Chociaż może się to wiązać z czasową akcja koncernu, to na ponad 10% różnicy w porównaniu do "standardowych" 10k rabatu warto zaczekać. Za te pieniądze jest to najlepiej wyposażony samochód na rynku, zwłaszcza jak dorwie się wersję z kamerą i autonomicznym parkowaniem. Mnie się też podoba, a szyberdach robi super wrażenie. Są jednak pewne niedoróbki - tak naprawdę jest to 3,5 gwiazdki zaokrąglone w górę.
4,3
~asok
Peugeot 2008 I
SUV Facelifting 1.2 PureTech 110KM 81kW
Najpierw sakramentalne "mam już przejechane 10 tys. km to mogę się wypowiedzieć'. Samochód bardzo fajny, wygląd w środku jak i na zewnątrz cieszy oko. Duży plus za mocny i ekonomiczny silnik. Duży bagażnik. Hamulec ręczny nieco dziwny aczkolwiek można się do niego przyzwyczaić, a nawet polubić. Infotainment trochę powolny, ale na szczęście integracja z AndroidAuto bez zarzutu. Próbowałem rozpocząć rozmowę wybieraniem głosowym, niestety komputer nigdy nie potrafił mnie zrozumieć. Samochód zdecydowanie ma kilka mankamentów. Przede wszystkim długa lista niepraktycznych elementów wnętrza: - tylna sofa jest twarda niczym posłanie fakira. Przy dłuższej podróży, ciężsi pasażerowie mogą odczuwać dyskomfort. - sterowanie podgrzewania foteli znajduje się, uwaga, pod samym fotelem. Kierowca lub pasażer muszę sięgnąć "pod spód" na wysokość swojego kolana i poruszyć rolką. Oczywiście oznacza to, że a) kierowca musi wyczuć na jaki poziom z trzech ustawił podgrzewanie, bo nie jest w stanie w czasie jazdy sprawdzić poziomu ustawienia podgrzewania. b) kiedy pasażer wysiądzie z samochodu i kierowca kontynuuje jazdę nie ma możliwości wyłączenia ogrzewania fotela pasażera. Normalnym rozwiązaniem byłoby umieszczenia kontrolki podgrzewania foteli gdzieś koło wajchy do zmiany biegów, cóż nie w tym samochodzie. - jeśli już mowa o kontrolkach. Na kierownicy znajdują się 2 rolki do zmiany stacji radiowych i głośności. Niestety pracują one z pewną inercją i nie mogę się oprzeć wrażeniu, że o wiele wygodniej byłoby mieć tam przyciski zamiast rolki. Rozumiecie, wcisnę przycisk 2 razy i wiem co się stanie. Z rolką muszę dostawać siłę aby przesunąć ją o 2 stopnie, a nie przypadkiem o 3 - kontrolka do rozsuwania zasłony szklanego dachu znajduje się pod podłokietnikiem, więc jeśli chcesz się do niej dostać musisz najpierw podnieść podłokietnik (!?) - miejsce na kubki znajdują w "jamie" pod ścianką przed wajchą zmiany biegów. Oczywiście na tej samej ściance na której jest port usb i gniazdo 12V. Co dodatkowo utrudnia używania uchwytów do kubków. Nie ma mowy o łatwym wkładaniu i wyjmowanie kubka, tak jak u konkurencji u której uchwyty na kubki znajdują w łatwo dostępnym miejscu przy hamulcu ręcznym. - kubełkowe fotele za ciasne, nie wiem czy wszystkie takie powinny być, ale jeśli jesteś szerszą osobą miej to na uwadze - jeśli ktoś nie jest fanem systemu Start&Stop może go wyłączyć ale jedynie do wyłączenia silnika. Po każdym przekręceniu kluczyka trzeba wyłączyć ten system ponownie.
Średnie spalanie dla Peugeot 2008 I SUV Facelifting
6,2 – 6,8
l/100 km
4,6 – 6,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,0
Peugeot 2008 I
SUV Facelifting 1.2 PureTech 130KM 96kW
Silnik z uwagi na wysoki moment, rozpędza auto lepiej niż mogłoby sie wydawać na papierze. Najmniej udało mi się zejść trochę poniżej 5 litrów, ale ciężko tak długo jechać. Szalejąc, łatwo przebić 10 litrów (przy 190 km/h to juz ponad 15). Latem w mieście w korkach około 8,5. W trasie, jadąc spokojnie, z wyprzedzaniem ale bez wariactw - poniżej 6 litrów, jadąc samemu - poniżej 5,5. Nie jeżdżę ekonomicznie, ale też nie mam ciężkiej nogi, a średnie za 17 tys km to niewiele ponad 7 litrów. Myślę, że jak ktoś bardziej lubi ecodriving lub mieszka w mniejszym mieście to 6,5l/100 jest jak najbardziej osiągalne. Ja jestem zadowolony.
4,7
Peugeot 2008 I
SUV Facelifting 1.2 PureTech 130KM 96kW
Auto jest bardzo oszczędne w cyklu mieszanym, na długich trasach spalanie troszeczkę wzrasta w mieście jak w każdym aucie ale jest akceptowalne. Miłe zaskoczenie jednak te wszystkie nagrody dla tego silnika nie były bezpodstawne.
6,6
Peugeot 2008 I
SUV Facelifting 1.2 PureTech 130KM 96kW
Dane producenta o spalaniu można włożyć między bajki - nawet jeżdżąc bardzo spokojnie trudno zejść poniżej 5 litrów. Zresztą z takim silnikiem w tym aucie ciężko się powstrzymać od dynamiczniejszej jazdy. Niemniej jednak, nawet mając ciężko nogę można się zmieść ze średnim spalaniem w okolicach 7 litrów - co nie jest złym wynikiem.

Usterki Peugeot 2008 I

Liczba wpisów: 15
Uszkodzenie systemu ad blue
  • Peugeot 2008 I SUV Facelifting 1.6 BlueHDi 99KM 73kW 2016-2019
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 0
Przy jakiś 80 tys wyskoczył check engine i uszkodzenie systemu oczyszczania spalin - ad blue skrystalizował i uszkodził korek. Przy 110 ta sama historia, ale tym razem padła pompa ad blue, której nie da się wymienić - trzeba było wymienić cały zbiornik - ok. 4 tys złoty. W peugeocie 308 z bliźniaczym silnikiem dokładnie ta sama historia zwieńczona wymianą zbiornika ad blue, również przy ok 110-120 tys km. Mechanik mówił, że codziennie ma peugoty z tym problemem u siebie, więc ad blue Peugeotowi się zdecydowanie nie udał
usterka oczyszczania spalin
  • Peugeot 2008 I SUV Facelifting 1.6 BlueHDi 99KM 73kW 2016-2019
  • silnik
  • 63 tys. km
Po przejechaniu ok.63 tys.km. zaczął się problem z systemem oczyszczania spalin ad blue . Usuwanie błędu , luzowanie korka wlewu ad blue daje efekt na kilka dni . Teraz czekam na następny serwis i diagnostykę , czekam również na zakupiony płyn tunap 986 . Może coś da . Na razie jestem zdruzgotany ewentualnymi kosztami a to wtrysku , a to pompy ze zbiornikiem . Przed kupnem naczytałem się jaki to dobry silnik a tu klops - zwykły płyn ad blue i wszystko co jest z nim związane zepsuły radość z posiadania tego wozidełka .
Problem rozwiązany
2 komentarze
Kontrolka check engine
  • Peugeot 2008 I SUV 1.6 BlueHDi 120KM 88kW 2015-2016
  • instalacja elektryczna
  • 1000 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Ciągle pali się kontrolka check engine. Po podpięciu pod komputer wykazało błąd mocy rozrusznika prądnicy. Czy ktoś się spotkał z takim problemem i czy to coś poważnego. Błąd udało się wykasować ale nie wiem czy to tylko na chwilę.
Peugeot 2008 I SUV Facelifting

Cenimy Twoją prywatność

Autocentrum.pl należy do grupy Wirtualna Polska Holding. Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.