Szukaj

Informacje o Peugeot 106 I 1.4 D 50KM 37kW 1992-1996

Lata produkcji: 1992 – 1996
Segment: Auta małe
Pierwsza generacja modelu pojawiła się na rynku w 1991 roku. „Stoszóstka” będąca wówczas najmniejszym autem w ofercie Peugeota zastąpił model 104 (uważano ją również za alternatywę wobec modelu 205). Konstrukcyjnie miała wiele wspólnego z Citroenem AX (współpraca obu marek w ramach koncernu PSA). Dzięki nowoczesnej stylistyce, niezłych osiągach przy korzystnym zużyciu paliwa i atrakcyjnej cenie model zdobył dużą popularność. Jego produkcja została zakończona w 1996 roku.
czytaj więcej
Produkowany od 1992 do 1996 roku
Pojemność skokowa 1361 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 50 KM (37 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 82 Nm przy 2500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 8
Stopień sprężania 22,5 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 75 x 77 mm
Zapłon samoczynny
Typ wtrysku jednopunktowy (SPI, CPI)
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,0
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi)

Wybrane oceny

3,9
~hubciooo_z
Peugeot 106 I
Hatchback 1.4 D 50KM 37kW
ogromny plus to ocynk na aucie dzieki czemu niebite 106 rdza sie nie ima nigdzie!!! minus to koszt napraw i czesci i awaryjność wkurzajaych drobiazgów na uwage zasługuje fatk ze w mojej 106 to co bylo robione raz dobrze trzyzm sie i juz sie nie odzywa, poprostu poprzedni dziadek o moje autko niedbał i tyle. wada podwieszanye koło zapasowe przy zmianie w nocy maskara sam doswiadczyłem zawalona blotem sróba niechce sie odkrecic c dobija człowieka i brudzi kosz w bagazniku to duzu plus u innych marek. warto zainewstowac w mocniejszy akumutator iz standard.
4,5
~Rafako
Peugeot 106 I
Hatchback 1.4 D 50KM 37kW
autko jest naprawde super to już mój drógi taki samochód jestem z tego samochodu bardzo zadowolony i polecam go wszystkim, ekonomiczny jak na ceny paliwa w n polsce to idealne rozwiązanie do poruszania sie na codzień, dosc elastyczny i lubiacy obroty silnik, przesronny i wygodny w srodku jak i zawieszeniowo, spory bagażnik w miare ciekawy wyglad jak na tak wiekowe autko a co najważniejsze ocynkowana blacha, brak rdzy jeżeli samochód nie był uszkodzony wcześnniej idealne rozwiazanie do miasta mały i wszedzie sie nim wcisniesz:)
4,3
~Lehoo
Peugeot 106 I
Hatchback 1.4 D 50KM 37kW
Fantastyczne, zgrabne autko, w miarę nowoczesny wygląd (nawet starsza wersja jeszcze się podoba), brak poważnych usterek, wygodny, ekonomiczny, dobry dla ludzi młodych, na pewno dużo lepszy od wszystkich golfów II itp...
Średnie spalanie dla Peugeot 106 I 1.4 D 50KM 37kW 1992-1996
4,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

4,2
Peugeot 106 I
Hatchback 1.4 D 50KM 37kW
Szyby wiecznie brudne. Bo myję je tylko gdy tankuję. Spory koszt płynu do spryskiwacza, zużywa się szybko, ale niestety, jak się tyle km trzaska, to pompka ma co robić. Ale nic to. Zalewam bio, z początku na pół z ropą, obecnie tylko, i zero problemów. Ale nie ma ściemy. Na początku mej znajomości z tym autem, 2 dni po zakupie, poszła uszczelka pod głowicą. Koszt, 700zł. Tyle że, w tym wymiana uszczelki, planowanie głowicy, i co najważniejsze, przegląd auta od A do Z, jak oleje, rozrząd, zawieszenie, i inne duperele. Mechanik polecony, zrobił co trzeba, sprawdził co trzeba, i orzekł auto w porządku. I tak jest, od wymiany uszczelki nic się nie zepsuło, jeżdże i jeżdzę, już 6k km. Ale na wszelki wypadek przymierzam się do wymiany oleju w silniku.
4,6
Peugeot 106 I
Hatchback 1.4 D 50KM 37kW
TUTAJ, TO JEST NORMALNIE REKORD SWIATA. STANDARDOWO TANKUJE 20 LITROW (POL BAKU), PRZEJEZDZAM NA TYM 460KM W CYKLU MIESZANYM. SREDNIO DWA TYGODNIE, DO PRACY I PO PRACY. CENY PRZEGLADOW I NAPRAW NAPRAWDE PRZYZWOITE. ZAWSZE STARAM SIE KUPOWAC CZESCI NAJWYZSZEJ JAKOSCI A I TAK NIE JEST TO CENA WYSOKA. KUPILEM AUTO JAKIES 4 LATA TEMU Z PRZEBIEGIEM 280 000 KM OD DOBREGO ZNAJOMEGO RODZINY (TAK WIEC WIEDZIALEM CO BRALEM I AUTO BYLO W NAPRAWDE SUPER STANIE). NA START POJECHALEM NIM W PODROZ DO OKOLA EUROPY.ZERO PROBLEMOW. DO TEJ PORY ZAPSOLO MI SIE CO PRAWDA KILKA RZECZY. USZCZELKE POD GLOWICA ROBILEM DWA RAZY, TYLNA BELKA SKRETNA, REGENERACJA WTRYSKIWACZY, CYLINDERKI OD HAMULCOW. ALE NIGDY NIE BYLO TAK ZE SAMOCHOD MNIE ZAWIODL I W KAZDEJ CHWILI W NIEGO WSIADAM I JADE 2000 KM DO DOMU.
4,0
Peugeot 106 I
Hatchback 1.4 D 50KM 37kW
Chciałbym pić tyle wódy co ten delikwent ropy. Czyli dużo mniej :p Nie mam pojęcia po kiego mu 45l zbiornik ropy, chyba że było założenie, by przejechał Afrykę bez tankowania. ćwierć zbiornika to max, więcej to zbędne wożenie kilogramów.
Peugeot 106 I