AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicÄ…
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj siÄ™
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
GorÄ…ce tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje CiÄ™
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Auta
Opel
Rekord
E
Sedan
2.3 TD 86KM 63kW 1984-1986
2.3 TD 86KM 63kW 1984-1986
Informacje
o Opel Rekord E Sedan 2.3 TD 86KM 63kW 1984-1986
Lata produkcji:
1984 – 1986
(1984, 1985, 1986)
Segment:
Klasa średnia
Dodaj do ulubionych
Usuń z ulubionych
Dane techniczne
Opel Rekord E Sedan 2.3 TD 86KM 63kW 1984-1986
Produkowany
od
1984
do
1986
roku
Pojemność skokowa
2260
cm
3
Typ silnika
diesel
Moc silnika
86
KM
(63
kW
)
przy
4200
obr/min
Maksymalny moment obrotowy
189
Nm przy
2200
obr/min
Montaż silnika
z przodu, podłużnie
Liczba cylindrów
4
Układ cylindrów
rzędowy
Liczba zaworów
8
Stopień sprężania
23,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka
92 x 85
mm
Typ wtrysku
pośredni
Rodzaj skrzyni
Manualna
Napęd na tylną oś
Dostępny
Liczba biegów
5
Zobacz dane techniczne
Oceny
Opel Rekord E Sedan 2.3 TD 86KM 63kW 1984-1986
Liczba ocen:
1
Ogólna ocena
4,7
/5
Åšrednia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%)
Zalety
+ Całokształt
+ Silnik
+ Układ jezdny
Wady
- Skrzynia biegów
- Wyciszenie
- Wentylacja i ogrzewanie
Wybrane
oceny
4,7
~huck, huckrosenberg@interia.pl
Opel Rekord E
Sedan 2.3 TD 86KM 63kW
To absolutnie doskonały samochód! Oferuje wygodę, wielką, (powtarzam WIELKĄ) ekonomię, i niezawodność, dosyć niezłą dynamikę, ogromną przestrzeń. Jest to samochód klasy średniej z lat osiemdziesiątych i jest pod wieloma względami znacznie lepszy niż niejeden samochód klasy średniej z roku 2011. Spalanie ma niższe niż samochody współczesne o takim samym silniku-może dlatego że mają one duże szerokie koła i są dosyć wysokie oraz nasycone elektroniką. Komfortem ani osiągami wcale nie ustępuje współczesnym Passatom czy Mondeo i ogólnie trudno powiedzieć, żeby był w czymś wyraźnie gorszy. Nie mogę się nadziwić jak to się dzieje, że ludzie kupują nowe auta za powiedzmy 120 tysięcy twierdząc, że chcą niezawodność i ekonomię, wydają tysiące złotych na przeglady gwarancyjne w ASO, płacą za drogie części a wcale nie jeżdżą ani bardziej niezawodnym, ani bardziej ekonomicznym ani wygodniejszym, ani szybszym samochodem jak taki Opel. Naprawdę rynek samochodowy jest nastawiony na wyciaganie olbrzymich ilości pieniędzy od ludzi, którzy płacą słono za nie wartujące tego pojazdy. Uważam, że technika samochodowa poza nasyceniem aut elektroniką nie zrobiła od lat osiemdziesiatych absolutnie żadnych postepów ani w zakresie ekonomii ani w zakresie trwałości samochodów, ale to jest tak dlatego, że wcale nie chodzi o to, aby produkować niezawodne, ekonomiczne i trwałe samochody, gdyż rynek szybko nasyciłby się nimi na długie lata, a musi się przecież biznes kręcić. Uznam wyzszość nowoczesnej techniki, jak samochód z silnikiem 2.2 diesel spali 3 czy 4 litry na 100 km, jak dotąd, żaden nie może nawet o tym pomarzyć, a wiekszość pali więcej niż mój Opel. Jak się o niego dba, to może dostarczyć duuuużo satysfakcji ! :-). Bardzo możliwe, że wziąwszy pod uwagę cenę, jazdę, ekonomię, wygodę i niezawodność to najlepszy sedan świata do normalnej codziennej jazdy:-).
Zobacz wszystkie opinie
Raporty
spalania
Opel Rekord E Sedan 2.3 TD 86KM 63kW 1984-1986
Liczba raportów:
2
Åšrednie spalanie dla
Opel Rekord E Sedan 2.3 TD 86KM 63kW 1984-1986
on
6,6
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania
Wybrane raporty
spalania
On
5,7
Opel Rekord E
Sedan 2.3 TD 86KM 63kW
Absolutne mistrzostwo jeśli chodzi o spalanie! Samochód wyprodukowany w 1984 roku spala mi w 2011 roku 5.3 litra na 100km przy bardzo oszczędnej jeździe. Które z nowoczesnych aut z nasyconym elektronika dieslem ponad 2 litry to potrafi? Bardzo ekonomiczny, części ciągle dostępne i tanie! Tłumik można dostać za kilkadziesiąt złotych. Pompę paliwa kupiłem za 94 zł. Tarcze hamulcowe firmowe za 120 zł. Drążek środkowy za 150zł. To sa wszystkie grubsze rzeczy które trzebqa by wymieniać. Powiem krótko: Przemysł samochodowy dawno by zbankrutował, gdyby produkował nadal tak doskonałe pojazdy jak ten OPEL.
On
7,5
Opel Rekord E
Sedan 2.3 TD 86KM 63kW
Zobacz wszystkie raporty spalania
Opel Rekord E Sedan 2.3 TD 86KM 63kW 1984-1986
4,7 (1 ocena)
Wybierz inny silnik
1.7 60 KM
1.8 E 100 KM
1.8 N 75 KM
1.8 S 90 KM
1.9 N 75 KM
2.0 D 58 KM
2.0 E 110 KM
2.0 N 90 KM
2.0 S 100 KM
2.1 D 60 KM
2.2 E 115 KM
2.3 D 65 KM
2.3 D 71 KM
2.3 TD 86 KM
2.3D 65 KM
Wybierz inny silnik
Opel Rekord w pigułce
Opel Rekord
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Opel Rekord
Dane techniczne
Opel Rekord E Sedan 2.3 TD 86KM 63kW 1984-1986
Raporty zużycia paliwa
Opel Rekord E Sedan 2.3 TD 86KM 63kW 1984-1986
Opinie
Opel Rekord E Sedan 2.3 TD 86KM 63kW 1984-1986
Usterki
Opel Rekord E Sedan 2.3 TD 86KM 63kW 1984-1986
Publikacje
Opel Rekord
Newsy
Opel Rekord
Galerie
Opel Rekord
Nasze pomiary
Opel Rekord
Filmy
Opel Rekord
Ogłoszenia
Opel Rekord
Ceny aut używanych
Opel Rekord
Dziennik kosztów
Opel Rekord E Sedan 2.3 TD 86KM 63kW 1984-1986
Opinie o instalacjach LPG
Opel Rekord E Sedan 2.3 TD 86KM 63kW 1984-1986
Testy zderzeniowe
Opel
Sprawdź
numer VIN
Poznaj historiÄ™ auta przed zakupem!
Sprawdź
Aktualnie przeglÄ…dasz
Opel Rekord E Sedan
Dane techniczne
45 raportów
zużycia paliwa
69 opinii
użytkowników
1 zgłoszona
usterka
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicÄ…
Prawo jazdy