Szukaj

Informacje o Opel Mokka I SUV 1.6 CDTI Ecotec 136KM 100kW 2015-2017

Lata produkcji: 2015 – 2017
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od 2012 r. kompaktowy crossover (segment I) w momencie debiutu rynkowego w ofercie Opla znalazł się obok większej Antary. Był to pierwszy model Opla pozycjonowany w klasie tzw. miejskich SUV-ów. Opel Mokka powstał na bazie modelu Corsa, z którym wspólną ma m.in. platformę podłogową GM Gamma II Platform. Mokka została zaprojektowana przez Carstena Aengenheystera. Nazwa samochodu jest odwołaniem do napoju kawowego „Mokka”. Modelami bliźniaczymi Mokki są Chevrolet Trax oraz oferowany w Stanach Zjednoczonych Buick Encore. W Wielkiej Brytanii model funkcjonuje jako Vauxhall Mokka.
czytaj więcej
Powagosław
Powiew świeżości w swoim segmencie, nawet jeśli nie ściąga na siebie lawiny zachwytów. Nie musi – od tego Opel ma inne samochody. Wystarczy, że Mokka jest ładniejsza od starszej konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Mokka zawsze kojarzyła mi się z wiśniowymi cygaretkami i zapachowymi świeczkami dla ulizanych gogusiów. Zadziwiające, jak w nazwie swojego samochodu Opel zawarł kwintesencję jego stylu, charakteru i tego, co mogę o nim sądzić. ~Luzacjusz
Produkowany od 2015 do 2017 roku
Pojemność skokowa 1598 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 136 KM (100 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 2000-2250 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny Start/Stop
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny Start/Stop
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny Start/Stop

Usterki Opel Mokka I

Liczba wpisów: 8
Cewka zapłonowa
  • Opel Mokka I X 1.4 Turbo Ecotec 140KM 103kW 2016-2019
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 15
Nie 10
W dniu wczorajszym jechałem żony mokką x z roku 2017 z przebiegiem dokładnie 50004km, żona jest pierwszym właścicielem pojazdu. Po pokonaniu kilku km pojazd przestał spełniać swoje podstawowe zadanie tj przestał jechać, zgasła w trakcie jazdy. Kilka prób odpalenia, rozrusznik kręcił jak oszalały, wszystko na nic. Hol do mechanika, okazało się że padła cewka zapłonowa. Trochę grosza trzeba było wydać i póki co odpala. Ale moim skromnym zdaniem 50k przebiegu to zdecydowanie za wcześnie na usterkę pojazdu powodującą jego unieruchomienie. Oczywiście tuż po upływie gwarancji. Przypadek??
4 komentarze
nieszczelny układ chłodzenia silnika
  • Opel Mokka I SUV 1.4 Turbo ECOTEC 140KM 103kW 2012-2017
  • układ chłodzenia
  • 77 tys. km
Przebieg 35 tyś. km i nastąpił gwałtowny wyciek płynu chłodzącego. Naprawiono na gwarancji podobno koszt 3500 zł. Obecnie stan licznika 77 tyś km i znowu ubywa płyn, na razie powoli ale plama pod samochodem jest po każdej jeździe. Podobno problem jest dosyć powszechny. Proszę o sposób rozwiązania problemu. Dwie takie same awarie po przejechaniu 35 tyś km i naprawa w serwisie, która starcza na 35 tyś km pozwala przypuszczać, że to jest jakiś błąd konstrukcyjny. Obie awarie dotyczą połączenia przewodów z turbiną a konkretnie pacząc od przodu lewego połączenia.
Problem rozwiązany
11 komentarzy
pilot
  • Opel Mokka I SUV 1.6 Ecotec 115KM 85kW 2013-2017
  • inne
  • 13 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 7
Nie 2
Noszenie pilota w kieszeni spodni to ryzyko. Wciśnięty nie świadomie przycisk na pilocie powoduje różne skutki np. otwarcie wszystkich szyb lub otwarcie ich do połowy, odbezpieczenie zamków drzwi. Wszystkie te przypadki przeżyłem. I nie tylko ja. Przyciski na pilocie powinny być zabezpieczone.
Opel Mokka I SUV