Szukaj

Informacje o Opel Mokka SUV

Lata produkcji: 2012 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Produkowany od 2012 r. kompaktowy crossover (segment I) w momencie debiutu rynkowego w ofercie Opla znalazł się obok większej Antary. Był to pierwszy model Opla pozycjonowany w klasie tzw. miejskich SUV-ów. Opel Mokka powstał na bazie modelu Corsa, z którym wspólną ma m.in. platformę podłogową GM Gamma II Platform. Mokka została zaprojektowana przez Carstena Aengenheystera. Nazwa samochodu jest odwołaniem do napoju kawowego „Mokka”. Modelami bliźniaczymi Mokki są Chevrolet Trax oraz oferowany w Stanach Zjednoczonych Buick Encore. W Wielkiej Brytanii model funkcjonuje jako Vauxhall Mokka.
czytaj więcej
Powagosław
Powiew świeżości w swoim segmencie, nawet jeśli nie ściąga na siebie lawiny zachwytów. Nie musi – od tego Opel ma inne samochody. Wystarczy, że Mokka jest ładniejsza od starszej konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Mokka zawsze kojarzyła mi się z wiśniowymi cygaretkami i zapachowymi świeczkami dla ulizanych gogusiów. Zadziwiające, jak w nazwie swojego samochodu Opel zawarł kwintesencję jego stylu, charakteru i tego, co mogę o nim sądzić. ~Luzacjusz

Opel Mokka SUV – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Nowy Opel Mokka SUV

Cena od: 107 900 PLN
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Opel Mokka SUV

Liczba ocen: 78
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(73%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Skrzynia biegów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Wyciszenie

Wybrane oceny

3,4
~Adam Z
Opel Mokka II
SUV 1.2 Turbo 130KM 96kW
Zapraszam do lektury ocen poszczególnych elementów, które starałem się rzetelnie ocenić na podstawie własnego doświadczenia. W mojej ocenie nie ma ani grama złośliwości wobec marki. Auto może się podobać i tak też stało się w moim przypadku. Czym innym jest już użytkowanie auta, które obnaża niedoskonałości i sztuczne oszczędzanie na pewnych banalnych ale niezbędnych elementach, co przekłada się na moją ocenę. No niestety jest więcej minusów niż plusów, ale albo producenci się opamiętają i zaczną dbać o klienta jak za dawnych czasów albo dalej będą oszczędzać. Niestety połączenia dużych koncernów europejskich powodują niską lub wręcz żadną konkurencyjność na rynku więc pozostaje import z innych krajów gdzie motoryzacja jest jeszcze motoryzacją, którą można się cieszyć. Tego sobie i wszystkim kochającym motoryzację życzę.
4,4
~Piotr
Opel Mokka II
SUV 1.2 Turbo 130KM 96kW
Auto użytkuje już 1,5 roku. Robię nim sporo km, ponieważ przeglądy po 15k km robię 2 razy w roku. Auto wygląda obłędnie, w wersji GS Line, czarne wnętrze, dwa kolory nadwozia zielony i czarny super się ze sobą łączą. Światła intelilux LED działają bardzo dobrze i pomagają w nocy widzieć więcej. Auto idealne do miasta, przez swój mały rozmiar i stosunkowo dużą moc. Na trasie jedzie się bardzo wygodnie i przyjemnie. Auto jest wysokie więc wygodnie się wsiada i wysiada, wysokie krawężniki to żaden problem, brakuje tylko 4x4. Nie ma ogromnych wad, są tylko rzeczy które wynikają ze specyfiki auta i jego przeznaczenia, Auto dla rodziny 2+1 to jest maks. Bagażnik malutki, miejsce z tyłu dla dwóch osób jeszcze ok. Ale jak zdarzy się zapakować 4 osoby + bagaże na weekend to zaczyna się robić poważny problem z miejscem. Silnik jak na ten moment bez awarii, właśnie zrobiony 4 serwis olejowy (1 po dotarciu po 3k km) Spalanie ciężko utrzymać poniżej 7,5 l / km w mieszanym trybie jazdy.
2,4
~michał
Opel Mokka I
X 1.4 Turbo Ecotec 140KM 103kW
Opel Mokka X to najgorszy samochód jaki posiadałem w swoim życiu. Nie polecam tego auta nikomu. Jeśli chodzi o spalanie to nie udało mi się zejść nigdy poniżej 9l/100km po mieście - bo do takich warunków samochód został stworzony. Zawieszenie podobno jakieś jest, ale ja tego nie czuję. Wyciszenie - całkowity brak. Przy 130km/h rozmowa z pasażerem siedzącym obok jest mocno utrudniona, a z tyłu, praktycznie niemożliwa. Po 40 tys. km w aucie wszystko skrzypi i trzeszczy. Silnik może jest dynamiczny, ale ta "dynamika" okraszona jest łzami i potem skrzyni biegów, która wyje i szarpie niemiłosiernie. Jedyny plus tego auta to dobra widoczność, czujniki oraz dobrej jakości kamera cofania. Jeśli chodzi o elektronikę to jest średnio, android auto czasem się łączy a czasem nie, tak samo z bluetoothem. Po ok. 20 tys. km czujnik zmierzchu zaczął wariować i w dzień, w pełnym słońcu czasami włącza światła mijania i przyciemnia ekran w kokpicie...

Raporty spalania Opel Mokka SUV

Liczba raportów: 118
Średnie spalanie dla Opel Mokka SUV
6,4 – 9,1
l/100 km
4,5 – 6,5
l/100 km
8,1 – 9,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,5
Opel Mokka I
X 1.4 Turbo Ecotec LPGTEC 140KM 103kW
Używam od nowości. Fabryczna instalacja gazowa czyli Landi Renzo - niby estetycznie, wlew przy wlewie benzyny, wygodnie bo zintegrowane z komputerem pokładowym wskaźniki, ale porażką jest elektrozawór, który wymaga czyszczenia co kilka tysięcy kilometrów (to nie jest wina gazu, tylko tego, że konstrukcyjnie jest zbyt blisko parownika i jest mu zbyt ciepło - ciężkie frakcje osiadają na trzpieniu zaworu - z tego powodu zimą są dłuższe przebiegi między wizytami w serwisie - życzą sobie 150 PLN). Auto ma spory apetyt na paliwo w ruchu miejskim - etap rozruchowy to 13 l/100km, potem na gazie ok. 10, jak były dłuższe kawałki na 6 biegu to schodził do 9.5, ale generalnie fajne autko do jazdy w mieście
7,6
Liczba komentarzy: 1
Opel Mokka I
X 1.4 Turbo 120KM 88kW
posiadam samochód od miesiąca przejechane ponad 2000 km , to wskazania w różnych warunkach jazdy zaliczyłem już trasę i cykl mieszany oraz tylko miasto , takie komputer podaje wyniki średniego spalania
7,8
Opel Mokka I
SUV 1.4 Turbo LPGTEC 140KM 103kW
Mokka X 2018 rok wersja ELITE przebieg 2000 km ciśnienie w kołach 2,4 przód i tył, samochód jak na razie rewelacja. LPG oryginał fabryczny, polecam. Żadna różnica nie jest odczuwalna na czym jedziemy. Samochód aktualnie w warunkach letnich zaraz przechodzi na LPG. Średnie spalanie zgodnie z przejechanymi kilometrami do tankowaniem 8 LPG, jazda 1/3 drogi powiatowe, 2/3 droga szybkiego ruchu jazda do 140km/h

Usterki Opel Mokka SUV

Liczba wpisów: 12
Cewka zapłonowa
  • Opel Mokka I X 1.4 Turbo Ecotec 140KM 103kW 2016-2019
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 16
Nie 10
W dniu wczorajszym jechałem żony mokką x z roku 2017 z przebiegiem dokładnie 50004km, żona jest pierwszym właścicielem pojazdu. Po pokonaniu kilku km pojazd przestał spełniać swoje podstawowe zadanie tj przestał jechać, zgasła w trakcie jazdy. Kilka prób odpalenia, rozrusznik kręcił jak oszalały, wszystko na nic. Hol do mechanika, okazało się że padła cewka zapłonowa. Trochę grosza trzeba było wydać i póki co odpala. Ale moim skromnym zdaniem 50k przebiegu to zdecydowanie za wcześnie na usterkę pojazdu powodującą jego unieruchomienie. Oczywiście tuż po upływie gwarancji. Przypadek??
4 komentarze
nieszczelny układ chłodzenia silnika
  • Opel Mokka I SUV 1.4 Turbo ECOTEC 140KM 103kW 2012-2017
  • układ chłodzenia
  • 77 tys. km
Przebieg 35 tyś. km i nastąpił gwałtowny wyciek płynu chłodzącego. Naprawiono na gwarancji podobno koszt 3500 zł. Obecnie stan licznika 77 tyś km i znowu ubywa płyn, na razie powoli ale plama pod samochodem jest po każdej jeździe. Podobno problem jest dosyć powszechny. Proszę o sposób rozwiązania problemu. Dwie takie same awarie po przejechaniu 35 tyś km i naprawa w serwisie, która starcza na 35 tyś km pozwala przypuszczać, że to jest jakiś błąd konstrukcyjny. Obie awarie dotyczą połączenia przewodów z turbiną a konkretnie pacząc od przodu lewego połączenia.
Problem rozwiązany
11 komentarzy
Piszcza hamulce
  • Opel Mokka II SUV 1.2 Turbo 130KM 96kW od 2020
  • układ hamulcowy
  • 4 tys. km
Piszcza hamulce jak w starym autobusie.. raz czyszczone przestaly i po przejechaniu 400 km znowu piszcza ze wstyd tym jezdzic.. nowy samochod a brzmi jak stary rupieć. Będzie kolejna wizyta w serwisie na przestrzeni pol roku wiec porazka:/
Problem rozwiązany
2 komentarze
Opel Mokka SUV