Szukaj

Informacje o Opel Insignia II Sports Tourer 2.0 CDTI 170KM 125kW 2017-2020

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Klasa średnia
Pomimo że Opel Insignia II, po raz pierwszy zaprezentowany na wystawie samochodowej w Genewie w 2017 r., został zaprojektowany, tak jak w przypadku poprzednika, przez tych samych stylistów – Marka Adamsa i Malcoma Warda, to stylistycznie został dogłębnie przeprojektowany. Jest to pierwszy samochód w katalogu niemieckiej marki zaprojektowany według nowej linii wytyczonej przez koncepcyjny Monza Concept – sportowy prototyp z roku 2013. Model powstał na nowej platformie podłogowej GM E2XX Platform, podobnie jak m.in. Chevrolet Malibu dziewiątej generacji. W ofercie znajdziemy wersje liftback oraz kombi, a na niektórych rynkach (m.in. w Chinach) także odmianę sedan.
czytaj więcej
Powagosław

Użytkownicy flotowych samochodów zacierają ręce, bowiem Opel przygotował dla nich coś naprawdę efektownego. W tej klasie jeszcze nigdy nie wyglądał tak bardzo premium.

~Powagosław
Luzacjusz

Mazda i Volvo. Te dwie marki zrobiły w ostatnich latach tyle dla designu eleganckich, ale przy tym dynamicznych limuzyn, ile Twoja żona robi każdego dnia, żebyś nie chodził do pracy w pogniecionej koszuli. Nowa Insignia czerpie z tego dorobku garściami. Ale kreatywnie.

~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1956 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 170 KM (125 kW) przy 3750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 1750-2500 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,6 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(89%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Stosunek jakość/cena

Wady

- Widoczność - Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~Marek SÅ‚owik
Opel Insignia II
Sports Tourer 2.0 CDTI 170KM 125kW
Długo się zastanawiałem na zakupem rodzinnego kombi. Miałem swoje wymagania (automat w dieslu) i określoną kwotę, którą chciałem przeznaczyć na auto (150 000zł). Rozważałem passata, mazdę 6 oraz superba III. Po pokonaniu 4000km jest zadowolony z auta, fotele super wygodne a wyświetlacz HUD bardzo mi ułatwia podróżowanie. Ostateczna decyzje została podjęta po przeanalizowaniu kosztu zakupu. Opel zaproponował najwięcej za tę kwotę. Mam nadzieję, że po 5 latach użytkowania Opla będę miał również pozytywne zdanie o tym aucie. Na chwilę obecną 170koni bardzo ochoczo się zbiera. Silnik diesla poprawiony względem poprzedniej wersji - bez problemu uszczelki smoka. Odchudzanie Insigni się powiodło. Jedyne zastrzeżenia mam do plastików użytych do wykończenia auta. Są one twrade i niemiłe w dotyku. Opierając nogę o ten plastik ma się wrażenie, że opel przyoszczędził na materiałach.
4,7
~41hz
Opel Insignia II
Sports Tourer 2.0 CDTI 170KM 125kW
Mam full opcję w brązowej skórze. Ktokolwiek się nie przesiada z BMW czy Mercedesa jest zdziwiony wyposażeniem i komfortem:) Póki co przejechałem bezawaryjnie 60tys, Potrzebowałem długiego, płaskiego bagażnika i pod tym względem Insignia nie ma konkurencji.
4,6
~River
Opel Insignia II
Sports Tourer 2.0 CDTI 170KM 125kW
Auto na 5= te dwa minusy za kilka niedostatków funkcjonalnych i jakościowych wnętrza. Insignia jest jednak pewnym autem dającym poczucie bezpieczeństwa zarówno w zakresie właściwości jezdnych jak i małej usterkowości.
Åšrednie spalanie dla Opel Insignia II Sports Tourer 2.0 CDTI 170KM 125kW 2017-2020
7,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,8
Opel Insignia II
Sports Tourer 2.0 CDTI 170KM 125kW
Witam.Wlasnie jestem posiadaczem nowej Insigni II.Silnik 2 litry turbo w dieslu.Co moge powiedzie.Otoz myslalem ze bede rozczarowany.Autko sprawuje sie doskonale a co najwazniejsze to spalanie.Super spalanie w granicach 5 litrow na 100 km.Komfort w skali 1 do 10 to 9.Naprawde wygodny.Dizajn wnetrza naprawde zadowalajacy .Jako nowy wonchal to ,mowie tak poniewaz autko jest na Brytyjskich blach jest niezly.Wzielem go na splaty czyli £300 depozyt i £150 razem z ubespieczenie rata miesieczna.Koszt nowego kosztuje okolo 21 000 funtow.Zobaczymy co bedzie po roku.Jako nowe polecam ale nie wiem jak Opel ten bedzie sie sprawdzal w Polsce przy minusowej temperaturze...zobaczymy pozyjemy pozdrawiam
6,9
Opel Insignia II
Sports Tourer 2.0 CDTI 170KM 125kW
Insignią jeżdżę dynamicznie, ale z dozwoloną prędkością. Najczęściej trasy to droga ekspresowa z tempomatem na 130. Na autostradzie tempomat 150, krajówki 99. Te dane dotyczą tankowania z 46 tysięcy kilometrów.
6,6
Opel Insignia II
Sports Tourer 2.0 CDTI 170KM 125kW
Nie wiem dlaczego niektórzy deklaruję tutaj dość wysokie spalanie. W moim przypadku (wyniki zimowe): jazda po Warszawie (trochę korków, ale bez dramatu) 5,7-6,5l, jazda po centrum Warszawy w godzinach szczytu (średnia prędkość rzędu 15-20 km/h) 8-9l, przepisowa i płynna jazda po drogach ekspresowych 5,5-5,8l, dynamiczna jazda po drogach ekspresowych i autostradach 7,5-8,3l (prędkości rzędu 150-210), najmniej ile udało mi się osiągnąć na trasie to 5,1l.

Usterki Opel Insignia II

Liczba wpisów: 7
Koło dwumasowe
  • Opel Insignia II
  • ukÅ‚ad napÄ™dowy
  • 160 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 3
Jeżdżę insignia głównie autostrada do Niemiec. To auto jest tak delikatne ze juz nie mam na nie siły by ją naprawiać . Co dwa -trzy tygodnie coś się psuje .Do tej pory wymieniony dość wcześnie cały rozrzad alternator kompletne sprzeglo pedal gazu , dwa razy sonda lambda i ciągle jakieś błędy wyskakują. Kupując to auto sugerowałem się stara wersja która nigdy mnie nie zawiodła, a która przejechałem pół miliona kilometrow.Brakuje mi już się i finansów dlatego szybciutko będę sprzedawał.
Potenjometr pedalu gazu
  • Opel Insignia II Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW 2017-2020
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 11
Nie 2
W mojej Insignii Grand Sport przy 135000 tys.padl potencjometr pedalu gazu.Podczas jazd auto wpadło w tryb awaryjny poprzez odczuwalne szarpniecie i zapalił się check engine i kontrolka stabilizacji jazdy , po czym auto jechało w trybie awaryjnym.Po wyłączeniu silnika auto wróciło do normalnej pracy ale pozostała kontrolka awarii pojazdu.Mialem taka przygodę juz trzy razy , jestem umówiony na wymianę na nowy , oczywiście tylko oryginal na rynku , koszt 650 zl + robocizna ( wymiana elektronicznego pedalu gazu ). Auto piekne sle naprawy drogie , fla mnie to droga zabawka zbudowanana tandetnych materialach .Twierdzę tak bo miałem wcześniej insignie A , ktora zrobiłem 500000 tys kilometrow i nigdy nic nie naprawiałem a ta piekna z drogimi problemami
2 komentarze
Rozrzad
  • Opel Insignia II Grand Sport
  • silnik
  • 125 tys. km
Przestroga dla właścicieli diesla , wymieniajcie szybciej rozrzad bo w moim opla rozpad się przy 125000 ,.Slyszalny grechor z pod maski , następstwie wyskoczył check engine i błąd w komputerze niezgodnosc walkow rozrzadu. Rolki plastikowe wytarte do zera , pasek wyciagniety o 2 cm , części tylko oryginalne na rynku , koszt czesci ok.2000 zl
Problem rozwiÄ…zany
6 komentarzy
Opel Insignia II Sports Tourer