Szukaj

Informacje o Opel Insignia II Sports Tourer Facelifting

Lata produkcji: 2020 – 2023
Segment: Klasa średnia
Pomimo że Opel Insignia II, po raz pierwszy zaprezentowany na wystawie samochodowej w Genewie w 2017 r., został zaprojektowany, tak jak w przypadku poprzednika, przez tych samych stylistów – Marka Adamsa i Malcoma Warda, to stylistycznie został dogłębnie przeprojektowany. Jest to pierwszy samochód w katalogu niemieckiej marki zaprojektowany według nowej linii wytyczonej przez koncepcyjny Monza Concept – sportowy prototyp z roku 2013. Model powstał na nowej platformie podłogowej GM E2XX Platform, podobnie jak m.in. Chevrolet Malibu dziewiątej generacji. W ofercie znajdziemy wersje liftback oraz kombi, a na niektórych rynkach (m.in. w Chinach) także odmianę sedan.
czytaj więcej
Powagosław

Użytkownicy flotowych samochodów zacierają ręce, bowiem Opel przygotował dla nich coś naprawdę efektownego. W tej klasie jeszcze nigdy nie wyglądał tak bardzo premium.

~Powagosław
Luzacjusz

Mazda i Volvo. Te dwie marki zrobiły w ostatnich latach tyle dla designu eleganckich, ale przy tym dynamicznych limuzyn, ile Twoja żona robi każdego dnia, żebyś nie chodził do pracy w pogniecionej koszuli. Nowa Insignia czerpie z tego dorobku garściami. Ale kreatywnie.

~Luzacjusz

Opel Insignia II Sports Tourer Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 12,2 m
Promień skrętu 6,1 m
Długość 4995 mm
Szerokość 1941 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2093 mm
Szerokość ze złożonymi lusterkami bocznymi 1941 mm
Wysokość 1459 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1510 mm
Rozstaw osi 2829 mm
Rozstaw kół - przód 1607 mm
Rozstaw kół - tył 1608 mm
Zwis przedni 990 mm
Zwis tylny 1167 mm
Prześwit 123 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1665 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 530 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1030 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1178 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 2005 mm
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(67%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Wyciszenie - Silnik - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,4
~MK
Opel Insignia II
Sports Tourer Facelifting 2.0 Diesel 174KM 128kW
Póki co żadna poważna awaria mnie nie spotkała. Wymienione oleje, filtry, aku, wycieraczki. Auto wygrywa stosunkiem jakości do ceny. Jest średnio o 20k tańsze od Passata a oferuje niewiele mniej. Jest trochę głośniejsze i chyba jeszcze bardziej nudne. Natomiast dalej jest to idealne wozidło w dieslu na dłuższe trasy. Zawieszenie jest miękko zestrojone, mimo to jeździ się pewnie. Fotele twarde ale mi to osobiście nie przeszkadza. Manual działa bardzo dobrze, nie mam doświadczenia z automatem. Trzeba sprawdzać poziom oleju. Z tyłu spokojnie wchodzą 2 foteliki dziecięce. Bagażnik bardzo przestronny w wersji kombi. W mieście cieżko się tym jeździ czego należy się spodziewać biorąc pod uwagę rozmiar auta.
3,5
~mirek
Opel Insignia II
Sports Tourer Facelifting 2.0 Diesel 174KM 128kW
Czasem miałem wrażenie że jeżdżę Fiatem Ducato. Jazda na trasie przy prędkości 150-160 powoduje ból głowy. Małe dzieci jeżdżące na tylnej kanapie muszą krzyczeć żeby były usłyszane w pierwszym rzędzie foteli. Bardzo słabe wyciszenie jak na tą klasę samochodu, bardzo głośny diesel w połączeniu z przeciętną, szarpiącą skrzynią biegów nie sprawia przyjemności z jazdy. Mam samochód od nowości. Przy przebiegu 18 000km dolałem 3,5l oleju. W misce krążyło 1,5l i niestety Insignia nie posiada czujnika poziomu oleju zatem gdyby nie przypadek jeździłbym do zatarcia silnika. Przez 90 000km dolewam średnio 1l/4000km. Olej 0W20 mający na celu obniżenie normy emisji spalin to nic dobrego dla tego silnika. Z plusów to nie można odmówić zrywności. Auto ciągnie od początku aż do 200km/h. Zużycie paliwa zaskakujące dobre. Niejednokrotnie zasięg na jednym baku 1300km. Duża przestrzeń dla podróżujących i bagażnik do którego można wszystko zapakować. Niestety prywatnie nigdy nie kupiłbym insigni pomimo tego że wizualnie mi się podoba. Stwierdzam że dużo lepszym wyborem jest VW Passat którym również miałem przyjemność (ogromną przyjemność) jeździć.
4,6
~kspr
Opel Insignia II
Sports Tourer Facelifting 2.0 Turbo 200KM 147kW
Użytkuję samochód niespełna rok, przez który zrobiłem prawie 20000km. Brak awarii w przypadku nowego samochodu nie jest zadnym zaskoczeniem, ogólnie jestem bardzo zadowolony z samochodu, zwłaszcza jego właściwości jezdnych, dynamicznego silnika i bezproblemowej skrzyni biegów. Zastrzeżenia mogę mieć do przestronności wewnątrz, gdzie nie sposób zmieścić trzy foteliki, a po montażu dwóch na tylnej kanapie pośrodku pozostaje jedynie dla dziecka czy bardzo drobnej osoby, jednak zdaję sobie sprawe, że to nie rodzinny van (którego też posiadamy), a nadwozie typu kombi przeznaczone dla innej grupy docelowej.

Usterki Opel Insignia II

Liczba wpisów: 7
Koło dwumasowe
  • Opel Insignia II
  • układ napędowy
  • 160 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 5
Jeżdżę insignia głównie autostrada do Niemiec. To auto jest tak delikatne ze juz nie mam na nie siły by ją naprawiać . Co dwa -trzy tygodnie coś się psuje .Do tej pory wymieniony dość wcześnie cały rozrzad alternator kompletne sprzeglo pedal gazu , dwa razy sonda lambda i ciągle jakieś błędy wyskakują. Kupując to auto sugerowałem się stara wersja która nigdy mnie nie zawiodła, a która przejechałem pół miliona kilometrow.Brakuje mi już się i finansów dlatego szybciutko będę sprzedawał.
Potenjometr pedalu gazu
  • Opel Insignia II Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW 2017-2020
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 11
Nie 2
W mojej Insignii Grand Sport przy 135000 tys.padl potencjometr pedalu gazu.Podczas jazd auto wpadło w tryb awaryjny poprzez odczuwalne szarpniecie i zapalił się check engine i kontrolka stabilizacji jazdy , po czym auto jechało w trybie awaryjnym.Po wyłączeniu silnika auto wróciło do normalnej pracy ale pozostała kontrolka awarii pojazdu.Mialem taka przygodę juz trzy razy , jestem umówiony na wymianę na nowy , oczywiście tylko oryginal na rynku , koszt 650 zl + robocizna ( wymiana elektronicznego pedalu gazu ). Auto piekne sle naprawy drogie , fla mnie to droga zabawka zbudowanana tandetnych materialach .Twierdzę tak bo miałem wcześniej insignie A , ktora zrobiłem 500000 tys kilometrow i nigdy nic nie naprawiałem a ta piekna z drogimi problemami
2 komentarze
Rozrzad
  • Opel Insignia II Grand Sport
  • silnik
  • 125 tys. km
Przestroga dla właścicieli diesla , wymieniajcie szybciej rozrzad bo w moim opla rozpad się przy 125000 ,.Slyszalny grechor z pod maski , następstwie wyskoczył check engine i błąd w komputerze niezgodnosc walkow rozrzadu. Rolki plastikowe wytarte do zera , pasek wyciagniety o 2 cm , części tylko oryginalne na rynku , koszt czesci ok.2000 zl
Problem rozwiązany
6 komentarzy
Opel Insignia II Sports Tourer Facelifting