Szukaj

Informacje o Opel Insignia II Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW 2017-2020

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Klasa średnia
Pomimo że Opel Insignia II, po raz pierwszy zaprezentowany na wystawie samochodowej w Genewie w 2017 r., został zaprojektowany, tak jak w przypadku poprzednika, przez tych samych stylistów – Marka Adamsa i Malcoma Warda, to stylistycznie został dogłębnie przeprojektowany. Jest to pierwszy samochód w katalogu niemieckiej marki zaprojektowany według nowej linii wytyczonej przez koncepcyjny Monza Concept – sportowy prototyp z roku 2013. Model powstał na nowej platformie podłogowej GM E2XX Platform, podobnie jak m.in. Chevrolet Malibu dziewiątej generacji. W ofercie znajdziemy wersje liftback oraz kombi, a na niektórych rynkach (m.in. w Chinach) także odmianę sedan.
czytaj więcej
Powagosław

Użytkownicy flotowych samochodów zacierają ręce, bowiem Opel przygotował dla nich coś naprawdę efektownego. W tej klasie jeszcze nigdy nie wyglądał tak bardzo premium.

~Powagosław
Luzacjusz

Mazda i Volvo. Te dwie marki zrobiły w ostatnich latach tyle dla designu eleganckich, ale przy tym dynamicznych limuzyn, ile Twoja żona robi każdego dnia, żebyś nie chodził do pracy w pogniecionej koszuli. Nowa Insignia czerpie z tego dorobku garściami. Ale kreatywnie.

~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1956 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 170 KM (125 kW) przy 3750 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 1750-2500 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba stopni 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,2 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(75%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Układ jezdny + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie - Bezawaryjność (poważne usterki)

Wybrane oceny

4,8
~Waldi
Opel Insignia II
Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW
Mam wersję Elite OPC z Full dodatkami oprócz 4x4. Auto komfortowe, wygodne w trasie i mieście. Silnik i 170 KM i 400nm jest wystarczająco dynamiczne z 8 stopniowym automatem. Super. Jedynie zużycie ON w mieście na krótkich trasach to 11 l. W trasie natomiast 6.0-6.5 przy 120-140 km/h z włączoną klimą. Zawieszenie flex-ride jest genialne i w poprzedniej Insigni wytrzymało mi 210.000km cena jednego to ok 1700zł z wymianą. Jednak w normalnym zawieszeniu musiałbym już 2 x wymienić szystkie amortyzatory.
3,2
~Michał
Opel Insignia II
Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW
Mam dwie Insignie 2,0 Olej napędowy. Wysokie modele, Domawiane wyposażenie. Po pierwszych 10 000 km wyleciał czujnik temperatury spalin. Po 100 000 auto zaczyna się sypać . Części do niczego. Wysprzęglik nie ma zamiennika i trzeba kupić zestaw za minimum 1500 zł plus naprawa. Oba samochody już miały ta właśnie usterkę. Zawieszenie - w jednej z naszych Insignii już poleciał sworzeń ale nie można go dokupić inaczej niż za 1800 zł z wahaczem. W drugiej poleciał rozrząd. DO wymiany zarówno łańcuch, który o dziwo wyrobił się po 120 000 km w przeciwieństwie do górnego rozrządu na pasku. Ale wymiana to komplet koszt około uwaga 4500 zł!. Dodatkowo pojawiają się wycieki na walach rozrządu oraz problemy z instalacją Ad Blue koszt samego czujnika to 2200 zł. Ten samochód mimo, że ładny i wygodny to jest wielka pomyłka. Odradzę wszystkim kogo spotkam. Mam doświadczenie z 2 modelami oba już ponad 100 000 km. Wszystkie plusy auta jak wygląd i wygoda zostały zniszczone przez masę drogich awarii.
3,0
~teluki
Opel Insignia II
Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW
za te pieniądze auto co najwyżej przecietne, odstajace od konkurencji, zalety - silnik, osiągi, fotele, miejsce na nogi, audio, matrix lampy, dobre na trasy wady: fatalna skrzynia biegów haczaca, docisk wymieniany na gwarancji, jest teraz nowy i sprzeglo tak ciężko chodzi, ze kobieta nie jest w stanue jechac, bol kolana, serwis rece rozklada, fatalna widocznosc przez grube slupki, fatalne wyciszenie szumu opon, zla niewydajna klima, albo zimno albo goraco, delikatny lakier, skrzypiace wnetrze, opinie na podstawie 3 lat jazdy i 95 tys przebiegu
Åšrednie spalanie dla Opel Insignia II Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW 2017-2020
7,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

7,2
Opel Insignia II
Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW
Jeżdżę dość szybko więc u mnie spalanie nie jest tak piękne. Raz w historii 400 km trasy 6,2 spalanie w rzeczywistości 5,7 rekord i tylko raz ( bo komputer kłamie od 0,5-0,8 litra) Trasa 6,5-7 litrów prędkość od 140-180 Cykl mieszany 50/50 -7,8 litra też na wyższych obrotach. Auto jest naprawdę spoko polecam
6,1
Opel Insignia II
Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW
Auto oszczędne, przy bardzo spokojnejj jeździe autko pali nawet poniżej 5l/100km. W trybie mieszanym, tj. codziennym dojeździe z prowincji do Warszawy trasą szybkiego ruchu/autostradą 35km + 50 km po mieście + 35km powrót wychodzi mi 6,4 l /100km (na kilku tysiącach km). Na trasie lewy pas, bez rywalizacji, tak około 140 km/h. Autko w 8-stopniowym automacie.
7,6
Opel Insignia II
Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW
Auto na spkojnej trasie Kraków-Słowacja spaliło 5.9. Ale to było rodzinne wleczenie się. Natomiast codzienność wyglada tak, że samochód jest stworzony do zap@€&& i na srednich przebiegach na autostradzie 200 km dziennie ze średnią prędkością 180/h pali min 9-10l i mniej nie będzie. W zasadzie jestem bardzo zadowolony :) polecam

Usterki Opel Insignia II

Liczba wpisów: 7
Koło dwumasowe
  • Opel Insignia II
  • ukÅ‚ad napÄ™dowy
  • 160 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 3
Jeżdżę insignia głównie autostrada do Niemiec. To auto jest tak delikatne ze juz nie mam na nie siły by ją naprawiać . Co dwa -trzy tygodnie coś się psuje .Do tej pory wymieniony dość wcześnie cały rozrzad alternator kompletne sprzeglo pedal gazu , dwa razy sonda lambda i ciągle jakieś błędy wyskakują. Kupując to auto sugerowałem się stara wersja która nigdy mnie nie zawiodła, a która przejechałem pół miliona kilometrow.Brakuje mi już się i finansów dlatego szybciutko będę sprzedawał.
Potenjometr pedalu gazu
  • Opel Insignia II Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW 2017-2020
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 11
Nie 2
W mojej Insignii Grand Sport przy 135000 tys.padl potencjometr pedalu gazu.Podczas jazd auto wpadło w tryb awaryjny poprzez odczuwalne szarpniecie i zapalił się check engine i kontrolka stabilizacji jazdy , po czym auto jechało w trybie awaryjnym.Po wyłączeniu silnika auto wróciło do normalnej pracy ale pozostała kontrolka awarii pojazdu.Mialem taka przygodę juz trzy razy , jestem umówiony na wymianę na nowy , oczywiście tylko oryginal na rynku , koszt 650 zl + robocizna ( wymiana elektronicznego pedalu gazu ). Auto piekne sle naprawy drogie , fla mnie to droga zabawka zbudowanana tandetnych materialach .Twierdzę tak bo miałem wcześniej insignie A , ktora zrobiłem 500000 tys kilometrow i nigdy nic nie naprawiałem a ta piekna z drogimi problemami
2 komentarze
Rozrzad
  • Opel Insignia II Grand Sport
  • silnik
  • 125 tys. km
Przestroga dla właścicieli diesla , wymieniajcie szybciej rozrzad bo w moim opla rozpad się przy 125000 ,.Slyszalny grechor z pod maski , następstwie wyskoczył check engine i błąd w komputerze niezgodnosc walkow rozrzadu. Rolki plastikowe wytarte do zera , pasek wyciagniety o 2 cm , części tylko oryginalne na rynku , koszt czesci ok.2000 zl
Problem rozwiÄ…zany
6 komentarzy
Opel Insignia II Grand Sport