Szukaj

Informacje o Opel Insignia II Grand Sport 1.5 Ecotec Turbo 165KM 121kW 2017-2020

Lata produkcji: 2017 – 2020
Segment: Klasa średnia
Pomimo że Opel Insignia II, po raz pierwszy zaprezentowany na wystawie samochodowej w Genewie w 2017 r., został zaprojektowany, tak jak w przypadku poprzednika, przez tych samych stylistów – Marka Adamsa i Malcoma Warda, to stylistycznie został dogłębnie przeprojektowany. Jest to pierwszy samochód w katalogu niemieckiej marki zaprojektowany według nowej linii wytyczonej przez koncepcyjny Monza Concept – sportowy prototyp z roku 2013. Model powstał na nowej platformie podłogowej GM E2XX Platform, podobnie jak m.in. Chevrolet Malibu dziewiątej generacji. W ofercie znajdziemy wersje liftback oraz kombi, a na niektórych rynkach (m.in. w Chinach) także odmianę sedan.
czytaj więcej
Powagosław

Użytkownicy flotowych samochodów zacierają ręce, bowiem Opel przygotował dla nich coś naprawdę efektownego. W tej klasie jeszcze nigdy nie wyglądał tak bardzo premium.

~Powagosław
Luzacjusz

Mazda i Volvo. Te dwie marki zrobiły w ostatnich latach tyle dla designu eleganckich, ale przy tym dynamicznych limuzyn, ile Twoja żona robi każdego dnia, żebyś nie chodził do pracy w pogniecionej koszuli. Nowa Insignia czerpie z tego dorobku garściami. Ale kreatywnie.

~Luzacjusz
Produkowany od 2017 do 2020 roku
Pojemność skokowa 1490 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 165 KM (121 kW) przy 5600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 250 Nm przy 2000-4500 obr/min
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Zapłon elektroniczny
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
System start&stop Dostępny
Ogólna ocena
4,0 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Układ jezdny

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

2,6
~Przemek
Opel Insignia II
Grand Sport 1.5 Ecotec Turbo 165KM 121kW
auto bardzo ładne stylistycznie może się podobać reflektory ledowe super to wygląda i nic więcej duże i przestrony samochód z plastiku schowki boczne w dziwach nie są pokryte materiałem ani skóra tylko plastik czyli tak ja w samochodach z lad 90 i to najtańszych duży bagażnik grand sport łatwe dojście wnętrze nic tylko płakać to że ładnie wygląda to mało istotne wykonanie 95% plastik z imitacjami przeszyć nawiązanie do klasy średniej lecz z plastiku wyciszenie samochodu można porównać albo i nie z klasa vw polo chociaż w vw polo jest ciszej jadąc po mokrej nawierzchni słychać odbijającej się wody od nadkola to nie ta klasa samochodu!!! wyświetlacz dotykowy w srodku bez sensu trzeba odrywać wzrok od toru jazdy a co może spowodować wypadek wiedz rozwiązania bmw audi i mercedesa sa dużo lepsze bez odrywania wzroku od drogi samochód kosztował 130 tys a miałem wrażenie ze jeżdżę samochodem za 10 tys zł za 50 tys można kupic dużo lepsze samochody bmw merca czy audi niestety używane jak kto chce kupić nowy samochód marki opel insygnia niech się dobrze zastanowi nad zakupem używanego 2 latka bmw merca czy audi bez porównania nie da się tego porównać w żaden sposób pod każdy względem posiadam tam silnik 121kw czyli 165 km automat 6 biegowy a samochód jedzie gorzej od laguny 1 2000r 1.6 110 to pytanie gdzie te 55km uciekło ??? nowe auto gorsze od 20 latka zenada max co mi pokazało to 205 km/h przyspieszenie chyba 10,2 s do setki ma filmy i zdjęcia lecz nie umie ich tutaj dodac a szkoda bo sami byście ocenili ze nowy opel insygnia to kupa..... szkoda kasy co z tego ze ładne jak właściwości jezdne i komfort to pozostawia wiele do życzenia czy dziś już nie robi się dobrych samochodow owszem robi się ale na pewno nie opel skrzynia biegów zmiana biegi tak wolno ze można doprowadzić do wypadku np. w bmw z 2009 roku to dzial tak ze zanim pomyśle już mam bieg niżej albo i 2 a tutaj jest tak ze pomyśle jestem w trakcie wyprzedzania a tu dopiero redukcja następuje polecam wypożyczyć sobie ten samochód na tydzień i pojeździć nim zanim się kupi a daje słowo nie kupicie tego bubla bo może tak jak i ja stwierdzicie ze tyle kasy za takie auto to szkoda wydawać lepiej kupić cos starszego i dużo dużo lepszego chociaż autko ladne duże pojemne z plastiku
4,4
~Marcin
Opel Insignia II
Grand Sport 1.5 Ecotec Turbo 165KM 121kW
Wygodny, duży i przestronny samochód, idealny do spokojnej jazdy szosowej, na długie trasy. W mieście radzi sobie sprawnie mimo sporych gabarytów. Bardzo dobrze się prowadzi, osiągi silnika przyzwoite, spalanie dobre. Ergonomiczny cockpit, wygodna obsługa w zasięgu ręki. Jeżdżę Sport Tourerem, bardzo duży i pakowny bagażnik. Bardzo dobry system wykrywania pieszych, układ utrzymania pasa ruchu i wygodny tempomat. Ogólnie, mimo drobnych mankamentów, auto oceniam bardzo dobrze.
3,9
~LuckyLuke
Opel Insignia II
Grand Sport 1.5 Ecotec Turbo 165KM 121kW
Samochód z wypożyczalni. Zrobione niecałe tysiąc kilometrów, w różnych warunkach. Auto bardzo duże. Gabaryty przeszkadzają w komfortowym użytkowaniu w mieście, a nawet na węższych jednopasmówkach. Ogromna ilość miejsca, ale nieodparte wrażenie budżetowości tej limuzyny. Silnik wystarczający, ale nic ponadto. Dramatyczne światła przednie, nawet przy maksymalnym ich podniesieniu.
Średnie spalanie dla Opel Insignia II Grand Sport 1.5 Ecotec Turbo 165KM 121kW 2017-2020
9,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,7
Opel Insignia II
Grand Sport 1.5 Ecotec Turbo 165KM 121kW
Rozczarowanie. Przede wszystkim brakiem jakiejkolwiek logiki. Auto bardzo źle się czuje w mieście. W zasadzie każde przyspieszenie, zwłaszcza od zera, kosztuje kanistry benzyny. W mieście, w centrum, czy w zatłoczonych uliczkach, auto bez problemu spala 14 litrów przy tak oszczędnej jeździe jak to tylko możliwe. Na autostradzie prędkość powyżej 115-120 km/h również oznacza duże spalanie. Przepisowa jazda autostradą (140 km/h) na tempomacie, bez pasażerów i z bagażem ważącym max 60 kg oznacza spalanie rzędu 9,5-10 litrów. W trybie mieszanym zejście poniżej 9 litrów, przy jeździe zgodnej z ograniczeniem prędkości graniczy z cudem. Auto ma dynamikę, zwłaszcza podczas wyprzedzania, ale start z miejsca nie porywa. Półtora litra silnika na benzynę dla auta o długości niemal 5 metrów robią swoje. System start stop, hamowanie silnikiem (na automacie), tempomat - nie pomagają. Sensowny zakres prędkości na tempomacie, gdy auto jest rzeczywiście oszczędne to 60-95 km/h. Koniecznie na tempomacie. Wtedy można osiągnąć 6 litrów. Ale 2-3 wyprzedzenia, nagle roboty drogowe, złapały światła - już mamy 7,5 litrów. Wjechaliśmy do miasta, kilka świateł i do domu dojeżdżamy z wynikiem oscylującym w rejonie 8,5 litrów. Podróż do marketu w 3 km od domu, zaledwie 4 skrzyżowania i dwa światła to spalanie na poziomie 14 litrów, delikatnie obchodząc się z pedałem gazu... Eco mode, start stop, auto wyprodukowane w 2019 roku. I gdzie tu dbanie o naszą planetę? Nie wspomnę o kieszeni:)
11,2
Opel Insignia II
Grand Sport 1.5 Ecotec Turbo 165KM 121kW
Posiadam skrzynie automatyczną, ale generalnie chyba to nie jest problem. Po prostu silnik jest za mały do tej masy i wielkości auta. Jadąc jak emeryt uda się zajść ze spalaniem w mieście do 12l. Normalna jazdy w mieście razem z innymi pojazdami to średnio 14-15l/100km. Na trasie jest już trochę lepiej bo przy jeździe 120-140km/h wychodzi ok. 8,5l.
7,5
Opel Insignia II
Grand Sport 1.5 Ecotec Turbo 165KM 121kW
Auto dynamiczne, oszczędne.

Usterki Opel Insignia II

Liczba wpisów: 7
Koło dwumasowe
  • Opel Insignia II
  • układ napędowy
  • 160 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 2
Nie 3
Jeżdżę insignia głównie autostrada do Niemiec. To auto jest tak delikatne ze juz nie mam na nie siły by ją naprawiać . Co dwa -trzy tygodnie coś się psuje .Do tej pory wymieniony dość wcześnie cały rozrzad alternator kompletne sprzeglo pedal gazu , dwa razy sonda lambda i ciągle jakieś błędy wyskakują. Kupując to auto sugerowałem się stara wersja która nigdy mnie nie zawiodła, a która przejechałem pół miliona kilometrow.Brakuje mi już się i finansów dlatego szybciutko będę sprzedawał.
Potenjometr pedalu gazu
  • Opel Insignia II Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW 2017-2020
  • inne
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 11
Nie 2
W mojej Insignii Grand Sport przy 135000 tys.padl potencjometr pedalu gazu.Podczas jazd auto wpadło w tryb awaryjny poprzez odczuwalne szarpniecie i zapalił się check engine i kontrolka stabilizacji jazdy , po czym auto jechało w trybie awaryjnym.Po wyłączeniu silnika auto wróciło do normalnej pracy ale pozostała kontrolka awarii pojazdu.Mialem taka przygodę juz trzy razy , jestem umówiony na wymianę na nowy , oczywiście tylko oryginal na rynku , koszt 650 zl + robocizna ( wymiana elektronicznego pedalu gazu ). Auto piekne sle naprawy drogie , fla mnie to droga zabawka zbudowanana tandetnych materialach .Twierdzę tak bo miałem wcześniej insignie A , ktora zrobiłem 500000 tys kilometrow i nigdy nic nie naprawiałem a ta piekna z drogimi problemami
2 komentarze
Rozrzad
  • Opel Insignia II Grand Sport
  • silnik
  • 125 tys. km
Przestroga dla właścicieli diesla , wymieniajcie szybciej rozrzad bo w moim opla rozpad się przy 125000 ,.Slyszalny grechor z pod maski , następstwie wyskoczył check engine i błąd w komputerze niezgodnosc walkow rozrzadu. Rolki plastikowe wytarte do zera , pasek wyciagniety o 2 cm , części tylko oryginalne na rynku , koszt czesci ok.2000 zl
Problem rozwiązany
6 komentarzy
Opel Insignia II Grand Sport